Eikö sairaalan ole pakko ottaa minut osasto hoitoon jos minulla ei ole ruokaa eikä rahaa?
Eikö he muuten syyllisty heitteillepanoon jos jättää minut kadulle kuolemaan nälkään?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei
oma vika kun törsäsit rahat turhaan.
Vuokra vesi ja sähkö on turhaa????
ap
Myös vuokra, sähkö, vesi, kotivakuutus, lämmitys, terveydenhuolto ja lääkkeet, silmälasit, passi yms maksetaan toimeentulotukena mikä tarkoittaa että kun vähennät nettotuloistasi nuo menot, pitää jäädä 595€/kk ja jos ei jää, saat sen erotuksen toimeentulotukena. Mars Kelaan. Voit asua omistusasunnossa ja saada toimeentulotukea, vaikka asumistukeen et ole oikeutettu.
Niin mutta minun vuokra on melkein 300€/kk yli kelan rajan joten joudun itse maksamaan tuon 300€ omasta perusosasta, enkä saa halvempaa asuntoa olen hakenut yli 500 asuntoon täältä Helsingi
Minulla on niin paljon tavaraa ja huonekaluja että kaksio on pakollinen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei
ap
Myös vuokra, sähkö, vesi, kotivakuutus, lämmitys, terveydenhuolto ja lääkkeet, silmälasit, passi yms maksetaan toimeentulotukena mikä tarkoittaa että kun vähennät nettotuloistasi nuo menot, pitää jäädä 595€/kk ja jos ei jää, saat sen erotuksen toimeentulotukena. Mars Kelaan. Voit asua omistusasunnossa ja saada toimeentulotukea, vaikka asumistukeen et ole oikeutettu.
Niin mutta minun vuokra on melkein 300€/kk yli kelan rajan joten joudun itse maksamaan tuon 300€ omasta perusosasta, enkä saa halvempaa asuntoa olen hakenut yli 500 asuntoon täältä Helsingissä
ap<
Eli et ole asunnoton, etkä rahaton. Laajenna haksi Vantaalle/Espooseen niin alkaa löytymään asuntoja, etkä ole kaukana Helsingin humusta. P.S työkokelussa saisit sen onko se edelleen 9e/pv verotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei
ap
Niin mutta minun vuokra on melkein 300€/kk yli kelan rajan joten joudun itse maksamaan tuon 300€ omasta perusosasta, enkä saa halvempaa asun
Myy niitä tavaroita ja osta rahoilla ruokaa. Miksi sinulla on liikaa tavaraa?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Minne menen? Onko sinulla valmis paikka minulle?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Minne menen? Onko sinulla valmis paikka minulle?
ap
Hietaniemessä on paikka valmiina kaltaisillesi ihmissaastoillle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei
ap
Niin mutta minun vuokra on melkein 300€/kk yli kelan rajan joten joudun itse maksamaan tuon 300€ omasta perusosasta, enkä saa halvempaa asuntoa olen hakenut yli 500 asuntoon täältä Helsingi
Vantaa ja espoo on ihan maaseutua en halua siellä asua
ap
Tee itsestäsi huoli-ilmoitus sosiaali-hätälinjalle. Sieltä pitäis tulla tarkastus , eli sossut tulee kattomaan mikä hätä. Voi tosin mennä viikko(ja). Mut onhan tuo laiton tilanne jos joku kuolee nälkään. Heidän pitäisi auttaa niin että saat ruuat.Muu ON HEITTEILLEJÄTTÖÄ, oli ne syyt mitkä tahansa taustalla.
Moni täällä vihaisesti tälle vastaava ei tunnu ymmärtävän että Ap:lla voi olla vaikka lievä autismi, asperger, kehitysviivästymä, mikä tahansa mikä on johtanut huonoon pärjäämiseen.Tietty ap voi joutua johonkin laitokseen sit mut ainakin saa ruoka...
Vierailija kirjoitti:
Up
TUKEHDU UPPIISI NIIN PÄÄSTÄÄN EROON TYPERISTÄ SPÄMMEISTÄSI.
IMBESILLIN ALOITUS VOL.22314564568456456
Miksi te vastailette tuolle jankuttavalle latvalaholle?
Ei AP:lla mitään hätää oikeasti ole. Olisi kuollut nälänhätäänsä jo moneen kertaan. Järjetön spämmääminen on toki oire jostain pääviasta ja pakkomielteistä. Suuruudenhulluutta ilmenee. Dokaaminen ei tilannetta paranna.
Banni tuolle ääliölle pitää saada.
HUSin sairaalan hoitopäivämaksu on 66,90 euroa vuorokaudessa vuonna 2025, millä ajattelin sen maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei
ap
Niin mutta minun vuokra on melkein 300€/kk yli kelan rajan joten joudun itse maksamaan tuon 300€ omasta perusosasta, enkä saa halvempaa asun
Myyt liiat tavarat pois. Asuntoja on Helsingin ulkopuolellakin ja halvemmalla. Ei sinulle kaikkea voida valmiiksi toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
HUSin sairaalan hoitopäivämaksu on 66,90 euroa vuorokaudessa vuonna 2025, millä ajattelin sen maksaa?
Ei se maksa. Ulosottoon menis
Miksi meidän pitäisi elättää sinua. Pummia. Kerro yksikin hyvä syy.
Minulla on ratkaisuehdotus ongelmaasi. Kuole pois niin hautaustoimusto huolehtii sinusta ja meidän ei tarvitse lukea enää paskaa aiheesta Kuka tekisi puolestani asioita jotka ovat minun vastuullani.
Ei saa kun solun tohon hintaan
ap