Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sairaalan ole pakko ottaa minut osasto hoitoon jos minulla ei ole ruokaa eikä rahaa?

Vierailija
14.11.2025 |

Eikö he muuten syyllisty heitteillepanoon jos jättää minut kadulle kuolemaan nälkään?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa somesta Sannan glamour-elämää. Siitä saat vatsantäytettä.

Vierailija
62/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vankilaan. Saat täyden hyvän ylläpidon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUSin sairaalan hoitopäivämaksu on 66,90 euroa vuorokaudessa vuonna 2025, millä ajattelin sen maksaa?

Toimeentulotuki korvaa

Vierailija
64/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinä olet enemmän sosiaalihuollon, kuin terveydenhuollon asiakas.

Vierailija
65/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa mutta on kuitenkin varaa maksaa kallis sairaalamaksu?

Joku ei nyt täsmää.

Vierailija
66/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen aina asunut täällä ja täällä on parhaat työllistymis mahdollisuudet

ap

Kun 20 vuoteen ei ole tärpännyt - tai siis ethän sinä hakenut ennen kuin se tuli pakolliseksi - niin mitä arvoa on sillä, onko todennäköisyys työllistyä 0,00000000002 % vai 0,00000000001 %?

Vierailija
67/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinä olet enemmän sosiaalihuollon, kuin terveydenhuollon asiakas.

Mielestäni olet enemmän hautaushuollon asiakas. Mitä varten ylipäätänsä elät? Millaisena näet oman vanhuutesi? 

Vierailija
68/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua poloista! No ei todellakaan, ryhdistäydy! Lopeta kaljan kittailu ja elä niinkuin me muutkin. Tee kuukausibudjetti. Osta kuivamuonaa kaappiin pahan päivän varalle. Auttaako sinua tämä jatkuva marina. Sinuna olisin jo keräämässä pulloja, saisit taas ainakin yhden päivän ruuat kokoon ja eläisit taas kaksi viikkoa. Sittenhän taas tuleekin tuet ja pääset kaljoo kittaamaan ja kukkoo haukkoomaan. ja elämä jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu samaan malliin.......  Herää, muuta elintapojasi!

Vierailija
69/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei

oma vika kun törsäsit rahat turhaan. 

Vuokra vesi ja sähkö on turhaa????

ap

Myös vuokra, sähkö, vesi, kotivakuutus, lämmitys, terveydenhuolto ja lääkkeet, silmälasit, passi yms maksetaan toimeentulotukena mikä tarkoittaa että kun vähennät nettotuloistasi nuo menot, pitää jäädä 595€/kk ja jos ei jää, saat sen erotuksen toimeentulotukena. Mars Kelaan. Voit asua omistusasunnossa ja saada toimeentulotukea, vaikka asumistukeen et ole oikeutettu.

Niin mutta minun vuokra on melkein 300€/kk yli kelan rajan joten joudun itse maksamaan tuon 300€ omasta perusosasta, enkä saa halvempaa asuntoa olen hakenut yli 500 asuntoon täältä Helsingissä

ap<

Mitä sä Helsingissä teet persaukisena. Muuta halvempaan kuntaan.

Yritän nyt vääntää rautalangasta taas kerran:

Halvemmissa kunnissa asumistuet ovat niin paljon pienempiä, ettei tilanne ole yhtään sen parempi. Halvemmissa kunnissa ei ole ruokajonoja ja ruoka on siellä muutenkin kalliimpaa kuin Helsingissä. Halvemmat kunnat ovat halvempia vain niille, jotka maksavat itse asumisensa. Köyhille ja asumistuen saajille Helsinki on Suomen halvin paikka asua.

Vierailija
70/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä itsetuhoista

Vierailija
71/71 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onko Konala jo hereillä??!!?

No sanos muuta! Ennen ei kyennyt menemään leipäjonoon klo 11, nyt Nälkämaan laulu alkaa jo ihan ihmisten aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä