Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäkö mies jos hän yhtäkkiä tulee kotiin ja on erityisen kiva?

Vierailija
13.11.2025 |

Mies on yleensä poissaoleva, kärttyinen ja aina työn kimpussa. En uskalla puhua hänelle mitään vaikka nähdään vain iltasin ja aamusin hetken.

Eli pettääkö mies silloin kun hän on yhtäkkiä sellainen että huomioi ihan eri tavalla, tuo kukkia tai muuten yrittää jotenkin korvata läsnäolon puute eleillä?

Itsellään vaisto sanoo että hän on tehnyt jotain mistä en haluaisi edes tietää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan kuin entinen avovaimoni. Olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja ostin hänelle kukkia. Jo ovella oli ensimmäinen kysymys, olenko pettänyt.

Vierailija
2/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei lasketa pettämiseksi, jos kaksi ukkomiestä toistensa oloa helpottaa. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sika pettää!

Vierailija
4/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan kuin entinen avovaimoni. Olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja ostin hänelle kukkia. Jo ovella oli ensimmäinen kysymys, olenko pettänyt.

En tiedä minkalainen oot ollut enkä tunne sua etkä oo tehnyt yhtään mitään väärin.

En osaa sanoo mistä mul tulee tunne et mies yrittää mulle jotain korvata.

Vierailija
5/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei lasketa pettämiseksi, jos kaksi ukkomiestä toistensa oloa helpottaa. M43

Ei se eka kerta vielä homoksi tee.

Vierailija
6/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen itseni aivan järkyttävän yksinäiseksi, mutta olen sentään rehellisesti yksin. Jos mun kanssa samassa kodissa asuis ihminen jolle en uskalla puhua, ja jonka kiva käytös aiheuttaa pahaa mieltä, se yksinäisyys olis sata kertaa hirveämpää.