Pettäkö mies jos hän yhtäkkiä tulee kotiin ja on erityisen kiva?
Mies on yleensä poissaoleva, kärttyinen ja aina työn kimpussa. En uskalla puhua hänelle mitään vaikka nähdään vain iltasin ja aamusin hetken.
Eli pettääkö mies silloin kun hän on yhtäkkiä sellainen että huomioi ihan eri tavalla, tuo kukkia tai muuten yrittää jotenkin korvata läsnäolon puute eleillä?
Itsellään vaisto sanoo että hän on tehnyt jotain mistä en haluaisi edes tietää.
Kommentit (6)
Sitä ei lasketa pettämiseksi, jos kaksi ukkomiestä toistensa oloa helpottaa. M43
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan kuin entinen avovaimoni. Olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja ostin hänelle kukkia. Jo ovella oli ensimmäinen kysymys, olenko pettänyt.
En tiedä minkalainen oot ollut enkä tunne sua etkä oo tehnyt yhtään mitään väärin.
En osaa sanoo mistä mul tulee tunne et mies yrittää mulle jotain korvata.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei lasketa pettämiseksi, jos kaksi ukkomiestä toistensa oloa helpottaa. M43
Ei se eka kerta vielä homoksi tee.
Mä koen itseni aivan järkyttävän yksinäiseksi, mutta olen sentään rehellisesti yksin. Jos mun kanssa samassa kodissa asuis ihminen jolle en uskalla puhua, ja jonka kiva käytös aiheuttaa pahaa mieltä, se yksinäisyys olis sata kertaa hirveämpää.
Olet aivan kuin entinen avovaimoni. Olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja ostin hänelle kukkia. Jo ovella oli ensimmäinen kysymys, olenko pettänyt.