Ärsyttää tuo huutokauppakeisari.
Sanoo aina ettei tavaroista voi maksaa kuin 100-150 euroa ja sitten tavarat menee kaupaksi lähes 700 eurolla. Ei ihme kun niillä on joka vuosi vähintään 70000 euron pääomatulot molemmilla kun ihmiset myy lähes ilmaiseksi niille tavaraa. Ovat tienanneet suomalaisten tyhmyydellä jo 700 000 euroa 10 vuoden aikana.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät zombit hyväksyy Helin ja Akin tekemiä ksetuskauppoja
Se vähä mitä mä olen ohjelmaa seurannut niin kyllä ne ostajat pyytävät ihan päättömiä summia omista romuistaan jotka tullaan heiltä autolla hakemaan ja kannetaan pois.
Aliarvioit sitten Akin kykyä tehdä kauppoja, hänhän aina sanoo kauppojen loputtua, että tuli tehtyä hyvät kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät zombit hyväksyy Helin ja Akin tekemiä ksetuskauppoja
Se vähä mitä mä olen ohjelmaa seurannut niin kyllä ne ostajat pyytävät ihan päättömiä summia omista romuistaan jotka tullaan heiltä autolla hakemaan ja kannetaan pois.
Aliarvioit sitten Akin kykyä tehdä kauppoja, hänhän aina sanoo kauppojen loputtua, että tuli tehtyä hyvät kaupat.
Toteutuneet kaupat on aina hyvät. Kuuluu etikettiin.
Ei ohjelman ideassa ole mitään vikaa, mutta sen esiintyjässä, josta mielipiteensä voi täällä ilmaista. Ei ärsyttäviä ihmisiä voi vältellä, niitähän löytyy esim. tällä palstalla.