Ärsyttää tuo huutokauppakeisari.
Sanoo aina ettei tavaroista voi maksaa kuin 100-150 euroa ja sitten tavarat menee kaupaksi lähes 700 eurolla. Ei ihme kun niillä on joka vuosi vähintään 70000 euron pääomatulot molemmilla kun ihmiset myy lähes ilmaiseksi niille tavaraa. Ovat tienanneet suomalaisten tyhmyydellä jo 700 000 euroa 10 vuoden aikana.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään noista tyypeistä ja ohjelmasta. Oikeaa asiallista yrittämistä tämä maa kaipaa! Teepä perässä jos osaat.
OK. Tulen ostamaan irtaimistosi huomenna. Saat 250 euroa.
Ei kenenkään ole pakko myydä yhtään mitään Palsanmäille
Totta kai se saa ärsyttää ja harmittaa, että he onnistuvat tekemään monesti itselkeen edullisilta vaikuttavat ja hyvät kaupat mutta milloinkas liiketoiminta, jolla useimmuten tähdätään voiton maksimointiin olusi ollut hyväntekeväisyyttä?
Vertailun vuoksu aiemmin tänään Lidlissä ollessa katselin siellä myynnissä olleiiden tuotteiden hintoja.
Esim urheikutrikoot vajaa parikymppiä kun taas viereisessä urheiluliikkeessä lähemmäs sara euroa.
Minulla ei ole mitään keinoa, jolla voisin osoittaa, että urheiluliikkeen tuote olisi parempi tai huonompi mutta tottavkai, jos päätyisin ostamaan kalliimman niin uskottelisin, että totta kai minun kannatti niin paljon maksaa vaikka todellisuudessa molemmat mainitsemani trikoot saattavat olla kotoisin, jostain riistokapitalimin ylläpitämästä paikasta, jossa työntekijöiden olot on ajettu ahtaalle ja työntekijöiden järjestäytyminen, kuten amnattiliittoihin kuuluminen tehty vaikeaksi, ellei mahd.kielletty kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Hynysen kitarankin tinki 1600 euroon ja 5.2 kiloo naukahti.
Eihän sitä etukäteen tiedä mitä tuotteesta saa. Tuo kitara ei todellakaan ollut hintansa väärti.
Juu, on. Persunaamainen on. Tekisi mieli kuristaa. Edes vähän.
Kai tuota joku katsoo kun vuodesta toiseen pyörii telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin katsomisen, kun nostelivat perusteettomia koronatukia.
Marin niitä jakeli. Rahaa oli.
He tietääkseni palauttivat nuo tuet !
Saatuaan tappouhkauksia. On se hienoa, etteivät suomalaiset anna kateudelle valtaa. Eiku...
Se ei ole mitään kateutta, että ne rahat tarvitsi joku muu taho kipeämmin. Lapsiperheiden asema on kurja. Näillä ei edes ole lapsia. Iso talo, on tulisijat ja liiteri täynnä halkoja, pystyvät sähkössäkin säästämään. Ruokaa tulee omasta maasta. Varmasti on pankkitilillä rahaa. Työttömyyskorvauksilla pystyvät elämään jos putiikki on hetken kiinni.
Etkö ymmärrä oikeudenmukaisuuden periaatetta? Kyse ei ole nyt siitä, että "minä minä minä" haluan ne rahat, vaan joku oikeasti puutteessa oleva ne ennemmin tarvitsi. Tästä on kyse. Voisi jo lopettaa tämän ikuisen kateusjankutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on oikein junttipariskunta ja heidän ohjelmansa yleisön täytyy olla vielä juntimpaa, sillä eihän kukaan tuollaista muuten katso.
Tykkäsin enenmmän Vesa Keskisen kyläkauppa -ohjelmasta, jossa oli mukana herra Hintahaukka, mutta ohjelma lopetettiin!
Vierailija kirjoitti:
Miten se ennakkotarjous aina menee? Huutaako Heli tavaran itselleen, jos meinaa halvalla mennä?
Eikös ne ole sen Markun ennakkotarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki ja Heli nauttivat elämästään Espanjassa kun kateelliset mielialalääkkeillä käyvät työttömät vinkuvat palstalla.
Olen lukenut juuri palstalta että violetin väriset hiukset omaavat naiset syövät mielialalääkkeitä.
Sinun ongelmasi on se että et muuta teekään kun palstailet. Tosin ei sinusta muuhun olisikaan.
Mulla olisi yks ylimääräinen huumorintaju myytävänä. Paljonko tarjoat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden ahneus on saanut aivan tolkuttomat mittasuhteet.
Maallikkokin alkaa jo hyvin nähdä noista sille myyntiin tulevista tavaroista sen, mitä niistä huutokaupassa saa, mutta tämä se vaan tarjoaa satasta. Kummallista, kun niistä tulee aina pari tonnia. Sitten ollaan muka yllättyneinä.
Hävytöntä ryöstöä suorastaan. Harmittaa hävinneiden puolesta. Hynysen kitarastakin veti järkyttävän voiton. Ja siitäkin jo tiesi että kalliilla menee kaupaksi.
Ja pitää jostain vitosestakin tingata, vaikka on jo monen tonnin kamat saanut satkulla sitä ennen.
Jos oli suunnitelma jäädä 50v eläkkeelle, niin täytyyhän siinä silloin superhyvin tienata, vaikka nämä vinkuu, ettei rahaa tule yhyy, konkurssi uhkaa...
On se hirvéää, kun haluavat saada rahaa, eivätkä meklaa ja esiinny ilmaiseksi. Kauhistus.
Eipä ole käsityskyvyssäsi hurraamista.
Jos luet oikein huolella, niin ehkä sinulle vielä joskus selviää sellainen pointti kuin AHNEUS.
Nehän saavat jo alun perin tuosta ohjelmanteostakin hyvät rahat. Joku tuo tonnin tavarat niiden ovelle ja saa käteensä satkun.
Joo, ei ole tietenkään mikään pakko, mutta kyse on siitä mikä on kohtuullista.
Ei sitten pidä valittaa kurjuuttaan, hyvin ovat rikastuneet. Ovat aivan eri tasolla kuin kädestä suuhun elävät keskituloiset kuukausipalkkalaiset, vaikka ihan muuta antavat ymmärtää. Aluksi olivatkin suht ok, mutta joka vuosi alkoi yhä enemmän katse pälytä tiukasti ihmisten kodeissa niihin arvotavaravitriineihin, vaikka eivät olleet edes myynnissä ne tuotteet siellä.
Tuo uusi piirre on ärsyttävä että kaupanteossa kerrotaan kameralle " huutokaupassa tämä on kympin arvoinen" asiakkaan selän takana Tainnut äijällä kilahtaa homma hattuun ja luulee olevansa jokin jeesus
Kun joku laulajatyttönen sirkuttelee ja räpsyttelee ripsiään, tarjoaa Aki reilusti enemmän mitä Heli. Naurettavaa se mielistely jonkun nuoren naisen edessä.
Ärsyttää kun ne sanoo tavaroista saa 150 euroa vaikka niistä saikin 700 euroa. Toki ymmärrän verot mutta siis asiakas joka myy tavarat nii sen pitäisi ottaa enemmän selvää tavaran arvosta.
Teatteria koko homma Paljonko Markku saa palkkaa kun askartelee päivän jonkun puunpalan parissa ? Entä Eikka ? Hulluhan se on kun pakettiautolla ajelee ympäri suomea 50€ tavaroiden perässä Ylimielisellä asenteellaan vänkää viidestä eurosta kaupanteossa !
Minä katson niitten tavaroitten takia.
Tallennan ohjelman ja kelaan ohi ne Markun osiot. Samaten se Eikka ärsyttää!
Kuparipannun hinnan voisivat antaa hyväntekeväisyyteen.
Vapaaehtoisestihan ihmiset tavaransa myyvät ja pääsevät samalla oikein telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin niitä jakeli. Rahaa oli.
He tietääkseni palauttivat nuo tuet !
Niin kun jäi kiinni kusetuksesta. Boikotissa pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tukia saat itse vuosittain ja paljonko sinä maksat veroja?
En yhtään, olen vakityössä.
Ihmettelen, miksi ne ihmiset ei itse myy tavaroitaan. Perustaisi pop up -huutokauppahallin ja ryhtyisi myymään.
Onhan tätä tehty niin kauan, että välillä puuduttaa katsella. Jos mulla ei ole muita nauhoituksia, tulee silloin katsottua. Olivat aidompia ja hauskempia ennen. Taitaa olla tekeminenkin jo raskasta, kun mitään muutoksia ei ole tehty ohjelmaan.