Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kiinnostaa naisia? Tarvitset vain kaksi ominaisuutta.

Vierailija
13.11.2025 |

1. Ole kiinnostava

2. Ole kiinnostunut 

Näin. Nyt voitte lopettaa tämänkin asian ihmettelyn, rakkaat miesmammat ja muut naista kaipaavat.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi aloituksessa mainittua ominaisuutta ovat kullanarvoisia, jos aikomus on viihtyä yhdessä. Ihan aiheesta asiaa pidetään esillä. Noita asioita väheksytään jatkuvasti netin keskusteluissa ja uutisissa parisuhteettomuuten liittyen. Halutaan keksiä mitä tahansa muita syitä tilalle. Jokainen ihminen haluaa, että hänen asioistaan ollaan kiinnostuneita ja että voi itse viettää aikaa sellaisen ihmisen seurassa, jonka sanomisia jaksaa kuunnella ja jonka kanssa on viihtyisää tehdä asioita yhdessä. 

Vierailija
42/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hampaat ja ei likaa kynsien alla on kanssa hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turvallista muotoilla ohje tautologiaksi. 

Vierailija
44/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen hygienia kunnossa, puhtaat vaatteet ja ehjät kengät. 

Vierailija
45/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä, ei kiinnosta mustat piikkihampaat. 

Vierailija
46/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on kiltti niin ei ole kiinnostava. Pitääkö alkaa näpistellä kaupoista??

Eikö trollaaminen ja muu epämääräinen ja jopa rikollinen harrastelu ole muka kiinnostavaa? Vastaa kyllä näpistelyä.

Vierailija
47/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli hyvä. Kun nuo esiintyvät samassa miehessä niin tilanne on hyvä. Oman kokemuksen mukaan usea mies on tykkää saada kiinnostusta, huomiota ja kuuntelemista, mutta ei osoita takaisin vastaavanlaista kiinnostusta. Niin usein olen päätynyt ajatuksiin, että tuo ei edes yritä tajuta minua, jos en todella aktiivisesti itse tuo asioitani esiin. Sille riittää suurin piirtein se, että olen ihan ok näköinen ja ystävällinen. Sillä ei ole enää kovinkaan paljon väliä, mitä ajattelen kaikesta.

Tää on totta. Mulla on juuri tollanen poikaystävä, joka ei ole juurikaan musta kiinnostunut. Muuten menee hyvin, mutta juuri tuon seikan takia mietin hänen jättämistä. Onko aidosti kiinnostuneita miehiä olemassakaan?

Vierailija
48/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli hyvä. Kun nuo esiintyvät samassa miehessä niin tilanne on hyvä. Oman kokemuksen mukaan usea mies on tykkää saada kiinnostusta, huomiota ja kuuntelemista, mutta ei osoita takaisin vastaavanlaista kiinnostusta. Niin usein olen päätynyt ajatuksiin, että tuo ei edes yritä tajuta minua, jos en todella aktiivisesti itse tuo asioitani esiin. Sille riittää suurin piirtein se, että olen ihan ok näköinen ja ystävällinen. Sillä ei ole enää kovinkaan paljon väliä, mitä ajattelen kaikesta.

Tää on totta. Mulla on juuri tollanen poikaystävä, joka ei ole juurikaan musta kiinnostunut. Muuten menee hyvin, mutta juuri tuon seikan takia mietin hänen jättämistä. Onko aidosti kiinnostuneita miehiä olemassakaan?

Pitää olla kiinnostava. Moninaisia harrastuksia ja haaveita jne.

Vierailija
49/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, olen löytänyt niitä. Mulle on useampi mies sanonut, että on kaivannut meidän välisiä keskusteluja ja että mulla on kiinnostavia ajatuksia. Ja tietysti oon kokenut samoin myös heitä kohtaan. Nämä eivät kyllä ole olleet poikaystäviä vaan muita tuttavuuksia. Oon deittiappien kautta löytänyt miehiä, jotka ovat todenneet, että heillä sopisi ihan hyvin pelkkä kaveruuskin, koska viihdytään hyvin yhdessä. 

Vierailija
50/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turvallista muotoilla ohje tautologiaksi. 

Mikä tuossa on tautologiaa eli toistoa? Kaksi eri asiaa.

Vierailija
51/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että vietät yksin illan kotona. Olisitko yksinolon sijaan mieluummin ihmisen seurassa, joka on kiinnostunut kuuntelemaan ajatuksiasi ja jolla olisi kiinnostavaa sanottavaa hänen omaan elämäänsä liittyen? Pitääkö tällaisen ihmisen olla muuten täydellinen vai riittääkö paljon epätäydellisempikin? 

Vierailija
52/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ylipäätään ovat usein harmillisen vähän kiinnostuneita toisistaan. Oletetaan muista kaikenlaista, eikä ikinä opita ymmärtämään kunnolla. 

Vierailija
53/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavimmat ihmiset on monitahoisia. Heillä on sellaisia ominaisuuksia ja kiinnostuksia mitä ei yleensä liitetä yhteen: he saattavat olla avaruusharrastajia ja runoilijoita ja korkeushyppääjiä ja pipon virkkaajia ja ihmisoikeusaktivisteja ja trukkikuskeja, kaikkea tuota yhdessä. Moni nainen on kiinnostunut maailman ilmiöistä laajasti ja arvostaa samaa miehessä. 

Yksiulotteinen on epäkiinnostava. Esim sellainen, jonka koko persoonallisuus on "käyn salilla ja olen 180 senttiä pitkä." 

Kuvailemasi miehet jäävät helpommin yksin. Miehenä kannattaa kuulua selvästi johonkin lokeroon. Kaverilla alkoi heti käydä flaksi, kun rupesi pukeutumaan fanittamansa musiikkityylin mukaan. Olen prätkäjengiläisen näköinen bodausta ja korkeakulttuuria harrastava matikan ja tietotekniikan opettaja ja ulkonäön perusteella lähestyvät naiset poistuvat aika pian takavasemmalle, kun kuulevat työstäni ja harrastuksista.

Vierailija
54/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Naiset pelkäävät väkivaltaisia miehiä. Ainakin terveet naiset.

todellisuus kertoo muuta. naiset suosivat väkivaltaisia miehiä.

Niin, kahelit naiset.

Kyllä, mutta heitäkin on.

Vierailija
55/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ole kiinnostava" toki sisältää kymmeniä ominaisuuksia jokaisella naisella, jotka luonnollisesti vielä vaihtelevat henkilöstä toiseen.

No hyvin vähän on vaihtelua. Pitkä ja komea seksiin. Pitkähkö, komeahko ja hyvintoimeentuleva sitten siihen 7 vuoden perheilyyn.

Vierailija
56/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus kertoo muuta. naiset suosivat väkivaltaisia miehiä.

Sähän voit mennä tuota testaamaan kaupungille. Mene vaikkapa hakkaamaan bussipysäkkiä tai talon seinää väkivaltaisesti ja katso kuinka paljon treffikutsuja alkaa sadella! 

Vierailija
57/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko. Iso lerssi. Siinä miehem vetovoima pähkinänkuoressa.

Harva nainen pitää isosta peniksestä, tuo on miesten keksimää kuvitelmaa täysin. Suurin osa naisista pitää keskikokoisesta peniksestä, ja itse asiassa useampi suosii keskivertoa pienempää kuin keskivertoa isompaa. 

Vierailija
58/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että ne kaksi asiaa olisi aivot ja hyvä penis. 

Vierailija
59/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole pitkä! Joka ikinen nainen haluaa pitkän miehen. Jos olet tappi, voit vaikka tappaa itsesi; et tule koskaan olemaan haluttu.

Vierailija
60/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiinnostava = ole hyvännäköinen. Ei ruma ihminen ole kiinnostava vaikka tekisi mitä. Luojan kiitos olen toista maata. Ei tarvii mitään erikoista edes tehdä niin jostain kumman syystä olenkin kiinnostava naisten mielestä 😄 turhaa te paskaa yritätte selittää kun siihen ulkonäköön kiinnitätte ensin huomiota ja jos se mies näyttää hyvältä niin sitten teette lähempää tuttavuutta.

Alapeukuttajille tiedoksi. En olekaan tiennyt että mies on kiinnostava jos rassaa parkkipaikallaan omaa autoa. Mutta ilmeisesti se on sitten helvetin kiinnostavaa naisten mielestä kun pitää tulla juttelemaan. No niin kaikki miehet, menkää olevinaan huoltamaan autoanne parkkipaikalle konepelti auki niin naisten pitäisi parveilla ympärillä koska ulkonäöllä ei ole paskankaan merkitystä

Miksi ihmeessä naiset tulisivat ympärille pyörimään jos rassaa autoa? Täh, en nyt ymmärrä. 

Itselle tuollainen auton rassaaminen olisi ihan massiivinen turn-off. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän