Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kiinnostaa naisia? Tarvitset vain kaksi ominaisuutta.

Vierailija
13.11.2025 |

1. Ole kiinnostava

2. Ole kiinnostunut 

Näin. Nyt voitte lopettaa tämänkin asian ihmettelyn, rakkaat miesmammat ja muut naista kaipaavat.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Titteli on tärkeä! Lentokapteeni, varatuomari, kartanonherra! 

Mikä noista on sun mies?

en saanut noista ketään, joten minusta tuli katkera feministi

Vierailija
22/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Etkö muuta halua miehestä?

Edellinen on taas mies. Pitää itseään kilttinä ja kuvittelee sairaasti, että naiset pitävät väkivaltaisista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monella miehellä on perus hygienian kanssa puutteita, lisäisin sen listaasi. 

Mutta he osaavat kirjoittaa yhdys sanat oikein!

Vierailija
24/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on aina geenit.

1) naamageenit

2) pituusgeenit

3) ääni/penis/vartalonmalli/alfa-luonne

Taitaa olla homoille tärkeämpiä kuin naisille tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta.

Mitkä ne on muuten heteromiehelle? Kultainen sydän, synnyttäjän lantio terveellisen rasvakudoksen kera ja syvällinen ajattelu?

Vierailija
25/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagisinta on se, että incelit ja heitä huijaavat podcast-gurut tekevät kaikkensa, jotta muut miehet eivät löytäisi naisystävää. He jankkaavat kuuliaisesti noita naama-pituus-väkivalta-raha -oppejaan loputtomiin, kunnes nuoret miehet alkavat oikeasti uskoa, että valehtelevat kusipäät ovat naisten ihannemiehiä.  

Naisen kannalta tuo red pill -retoriikka toimii hyvänä käänteisenä valintakriteerinä.

Vierailija
26/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on aina geenit.

1) naamageenit

2) pituusgeenit

3) ääni/penis/vartalonmalli/alfa-luonne

Auervaaran ulkonäkö oli aika vaatimaton, mutta hän keksi itselleen vaikuttavia ammatteja ja arvonimiä, ja osasi näytellä roolihahmojaan. Vanginvartijatkin ihmettelivät, kuinka niin mitättömän näköinen kaveri oli onnistunut panemaan niin monen naisen pään täysin pyörälle.

Vierailija
27/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Naiset pelkäävät väkivaltaisia miehiä. Ainakin terveet naiset.

todellisuus kertoo muuta. naiset suosivat väkivaltaisia miehiä.

Niinkö luulet? Mä jätin väkivaltaisen eksän. 

Vierailija
28/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Niitä vinksahtaneita naisia on selvästi alle puolet kaikista, ehkä 5-10 %, mutta kuitenkin enemmän kuin väkivaltaisia miehiä.

Vierailija
29/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Se, että tuntemasi naiset suosivat väkivaltaisia miehiä kertoo aika paljon sinusta itsestäsi. Miksi pyörit sellaisissa porukoissa, joissa ihannoidaan väkivaltaa? Hakeudu fiksumpaan seuraan.

Vierailija
30/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on kiltti niin ei ole kiinnostava. Pitääkö alkaa näpistellä kaupoista??

Ainakin vartijat kiinnostuu heti.

Vierailija
31/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Niin, kahelit naiset.

Vierailija
32/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kakkoskohtaan se yleensä viimeistään tyssää. Kun pitäisi olla aidon kiinnostunut siitä naisesta, kuunnella sen juttuja, opetella tuntemaan hänet, hänen toiveet, halut, elämänkatsomus, luonteenlaatu. Nähdä siis naisessa muutakin kuin lämmin reikä ja kotipalvelija. Ja vielä osoittaa se kiinnostus täysjärkisellä tavalla.

Millainen mies näkee naisessa kotipalvelijan? Miksi joku nainen ryhtyy palvelijaksi?

Vierailija
33/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Titteli on tärkeä! Lentokapteeni, varatuomari, kartanonherra! 

Rahalla saa naisen , Danny&Hjallis yms... Tai sit pitkätukka tatuoitu renttu-jännämies..

Kyl se raha on tärkeintä.. Sil mä oon kaikki naiset saanut. En mä oo 192cm lihaksikas tuuheatukkainen komea Hunks.. T: Hjallis

Vierailija
34/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko. Iso lerssi. Siinä miehem vetovoima pähkinänkuoressa.

Vierailija
35/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiinnostava = ole hyvännäköinen. Ei ruma ihminen ole kiinnostava vaikka tekisi mitä. Luojan kiitos olen toista maata. Ei tarvii mitään erikoista edes tehdä niin jostain kumman syystä olenkin kiinnostava naisten mielestä 😄 turhaa te paskaa yritätte selittää kun siihen ulkonäköön kiinnitätte ensin huomiota ja jos se mies näyttää hyvältä niin sitten teette lähempää tuttavuutta.

Vierailija
36/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli hyvä. Kun nuo esiintyvät samassa miehessä niin tilanne on hyvä. Oman kokemuksen mukaan usea mies on tykkää saada kiinnostusta, huomiota ja kuuntelemista, mutta ei osoita takaisin vastaavanlaista kiinnostusta. Niin usein olen päätynyt ajatuksiin, että tuo ei edes yritä tajuta minua, jos en todella aktiivisesti itse tuo asioitani esiin. Sille riittää suurin piirtein se, että olen ihan ok näköinen ja ystävällinen. Sillä ei ole enää kovinkaan paljon väliä, mitä ajattelen kaikesta.

Vierailija
37/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko. Iso lerssi. Siinä miehem vetovoima pähkinänkuoressa.

Mistä naiset nuo näkee ensi tapaamisella? 

Vierailija
38/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 rahaa

2 väkivaltaisuutta

Taidat puhua äidistäsi. 

Vierailija
39/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tapahtuu ensin? Jeesus tekee toisen tulemisen vai saadaan yksi päivä, että tällä palstalla ei tule aloituksia tästä ikuisesta jankkauksesta.

Vierailija
40/62 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiinnostava = ole hyvännäköinen. Ei ruma ihminen ole kiinnostava vaikka tekisi mitä. Luojan kiitos olen toista maata. Ei tarvii mitään erikoista edes tehdä niin jostain kumman syystä olenkin kiinnostava naisten mielestä 😄 turhaa te paskaa yritätte selittää kun siihen ulkonäköön kiinnitätte ensin huomiota ja jos se mies näyttää hyvältä niin sitten teette lähempää tuttavuutta.

Alapeukuttajille tiedoksi. En olekaan tiennyt että mies on kiinnostava jos rassaa parkkipaikallaan omaa autoa. Mutta ilmeisesti se on sitten helvetin kiinnostavaa naisten mielestä kun pitää tulla juttelemaan. No niin kaikki miehet, menkää olevinaan huoltamaan autoanne parkkipaikalle konepelti auki niin naisten pitäisi parveilla ympärillä koska ulkonäöllä ei ole paskankaan merkitystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä