Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 35-v, jotka haluaisivat vielä vauvan? Pelottaako teitä sairaudet yms jutut ikänne takia?

Vierailija
17.04.2007 |

Mua pelottaa, koska mulla nyt tuttavapiirissä useampi ikävä sairastumis ( vakava) juttu. Kaikkea vakavaa ja ikävää. Jotenkin on tajunnut, että hitto jos jotain tapahtuukin ja tulee lähtö ja on pieniä lapsia. EIhän se yleistä ole, mutta jos minä kuulun siihen vähemmistöön? Pelottaa. Mites te muut? Eihän pelossakaan voi elää ja jos pelkää jotain, ni sitä ei kuitenkaan saa. Siskollani ( lapseton) oli rintasyöpä mun ikäisenä ( voi nykyään hyvin), joten vähän hirvittää. Olen 37-v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveillaan kolmannesta, mutta olosuhteet näyttävät siltä että seuraava lapsi sijoittuu aikaisintaan tuonne 35v paikkeille.

Eivät pelota sairaudet sen enempää kuin nytkään. Jos kohdalle osuu niin osuu, en jaksa niitä murehtia. Koskaan ei tosissan tiedä milloin aika täällä loppuu, oma veljeni kuoli muutama viikko sitten 21v, täysin yllättäin :/

Vierailija
2/3 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää sairauksia, koska ajattelen että sitten saisin pelätä ihan kaikkea- yhtä hyvin voin joutua liikenneonnettomuuteen ja kuolla huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36v ja steriloituna jo 6 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan