Mies pysyy kurissa kun sen seksin saantia säännöstelee ja sitoo sen erilaisiin suoritteisiin. Mitä vähemmän seksiä, sen nöyrempi mies.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
itse aktin pitää olla tyyppiä "rojut ränniin", jos näytät yhtää että nautit liikaa niin joudut heti keittiö orjaksi.
Oon niin samaa mieltä tästä
Sellanen fantasia tänään. Mitäs syöt lounaaksi?
Ja tuoko on sinusya hyvä suhde? Eikö kannattais ettiä mies jonka kanssa kumpikin käyttäytyy hyvin ja kumpikin tekee osansa ilman mitään "kurissa pitämistä"
Vierailija kirjoitti:
Näinhän on ollut ja on
Ei ole mun suhteessa noin. Nääs kun kumppani ei harrasta seksiä ollenkaan. Ei sillä voi kiristääkään.
Nainen pysyy kurissa, kun läpsii pienemmistäkin virheistä... isommista mottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kellä vtu, sillä valta
Tottahan toi on, mutta se ei liity seksihommiin ollenkaan.
Ehkä tää on totta. Jos on halukas ja innokas, niin mies alkaa pihdata. Näin kävi meillä, nyt takana 5kk täysin ilman.
Mies on pedantti siivoushullu ja tavaroiden jatkuva järjestelijä. Minä enemmänkin huithapeli. Toki puhtaat vaatteet ja pesen pyykkiä ja laitan asitanpesukoneen päälle, mutta en edes huomaa jtn pikkusälää sohvapöydällä, tai tyhjää ja kuivaa tiskipöytää joka päivä, todellakaan. Sehän on TISKIpöytä, sillä voi olla tiskiä.
No asiaan: huomasin että seksiä tulee silloin kun olen siivonnut.
Miten kävikään: eipä huvittanut siivota eikä edes kysellä seksiä vaikka sitä olisi jopa voinut ollakin. Ollaan sitten ilman.
Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin. Paljon seksiä saava mies on säyseä ja tottelevainen.
itse aktin pitää olla tyyppiä "rojut ränniin", jos näytät yhtää että nautit liikaa niin joudut heti keittiö orjaksi.