Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas äitienpäivä lähestyy ja kauhulla mietin mitä anopin kanssa taas tulee.

Vierailija
17.04.2007 |

Ei tekis mieli lapsia auttaa askartelemaan anopille yhtään mitään ja toisaalta oikeustajuni mukaan mun pitää olla tasapuolinen molempia isoäitejä kohtaan enkä saa riistää lapsenlasten iloa askarrella mummolle jotain...

Mutta mutta tämä mummo ei ole vaivautunut tapaamaan lapsia sitten viime kesä, ei muista nimipäiviä, syntymäpäiviä, ei edes joulua. Ei lasten eikä poikansa, minun nyt ei tarvitsisikaan. Ainut mitä tekee joka vuosi, pilaa mun äitienpäivän antamalla tai lähettämällä mulle jonkun v-mäisen lahjan, viimevuonna sain parisuhdekirjan...

Mitäs tekisitte mun asemassa siskot?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessähän on miehesi äiti, ei sinun. Eli miehesi auttakoon lapsia askartelemaan äidillensä jotakin jos haluaa tätä äitienpäivänä muistaa. Ei kuulu sinulle mitenkään:)

Vierailija
2/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lastesi täytyisi yrittäää olla mummonsa kanssa tekemissä jos hän ei itsekkään vaivaudu?

Voithan sinäkin hänelle laittaa yhtä v-mäisen lahjan kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit nopeampi. T: kolmonen

Jotenkin vaan mielestäni ei tarvitse muistaa kuin omaa äitiään. Mikä ilo se lapsille edes on sellaiselle mummolee mitään askarrellakaan jota eivät ole melkein vuoteen nähneetkään?

Ostakaa vaan joku valmiskortti ja laittakaa postiin.

Sinun nimeäsi ei tarvitse kortissa olla...

Vierailija
4/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain nostellut eteen kartonkeja, liimaa, Tiimarista ostettuja kukkatarroja/puukoristeita, lapsista teetätetyt kivat valokuvat yms. ja lähtenyt itse puuhastelemaan ulos muita juttuja. Aina on tullut ihan kivat kortit. Minä olen sitten askarrellut lasten kanssa omalle äidilleni kortin samoista aineksista. Suosittelen!! :-)

Vierailija
5/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tietenkään tajua valehteluksi. Ei olla kuitenkaan mummo mustamaalattu. Kerhoissa puhutaan, että antakaa isoäideille jne ja meidän vanhin ihan innoissaan askartelee mummolle eikä pieni onneksi tajua ettei mummo oikeasti kiinnosta... Mietin, et jätänkö vaan hissukseen postittamatta, mut sekin tuntuu lapsia kohtaan jotenkin petolliselta.