Ihmisiä ryöstellään jo ihan estoitta, missä vaan
Hurjaksi on touhu mennyt.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011623593.html
Sivullinen meni väliin ryöstötilanteessa Tampereen Keskustorilla sai iskun puukosta, epäilty on nyt vangittu
Tampereen Keskustorilla tapahtui vakava puukotus, kun sivullinen yritti estää ryöstön. Poliisi on nyt vanginnut 18-vuotiaan miehen epäiltynä tapon yrityksestä ja kahdesta törkeästä ryöstöstä.
Tampereen Keskustorilla oli torstai-iltana 6. marraskuuta ryöstötilanne, johon sivullinen henkilö puuttui.
Ryöstössä oli mukana kolme ihmistä, joista yksi puukotti väliin mennyttä sivullista. Sivullinen sai vakavat vammat.
Puukottaja, helmikuussa 2007 syntynyt mies, vangittiin keskiviikkona todennäköisin syin epäiltynä tapon yrityksestä ja törkeästä ryöstöstä. Häntä epäillään myös Tampereella 29. lokakuuta tapahtuneesta törkeästä ryöstöstä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on melko pitkä avain taskussa ja olen valmis työntämään sen vaikka ryöstäjän silmästä sisään jos on tarvis. Käy kimppuun vain, mutta mä käyn suoraan sun silmiesi kimppuun je revin ne vaikka päästäs jos tarvii.
Älä tee mitään peruuttamatonta. Ettet ole samanlainen tai pahempi kuin hyökkääjä. Osa ryöstäjistä ei ole puukkotyyppejä, toki voi olla.
Olen köyhä ilman mitään menetettävää. Jos Jumala antaa minulle voimat ja tarkoituksen vaikka tappaa ryöstäjäni, sen annan hänen tehdä kauttani. Olemme tähtipölyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivullinen vaikuttaa rohkealta. Mitä tapahtui? Kuinka voi nyt? Olisi mukava kuulla hänestä.
Häntä vastaan tullaan varmasti nostamaan pahoinpitely syyte. Hän meni kajoamaan ryöstöstä epäillyn fyysiseen koskemattomuuteen. Sellainen, ei koskaan ole hyväksyttävää humaanissa oikeusvaltiossa. Suomi, ei ole mikään Teksas jossa omankädenoikeuden nojalla mennään tuosta vaan kohdistamaan voimakeinoja toisiin ihmisiin. Hätätilanteessa tulee soittaa 112 ja odottaa esivallan saapumista paikalle.
terv: Demokraattinen Lakimies
jep, saihan se Helsingissä puukon kanssa hilluneen nistin taltuttajakin tuomion(joskus kesällä/keväällä oli lehdissä), olisi varmaan pitänyt antaa tehdä lopullista työtä ja ottaa itsekin osumaa.
Te itse haluatte sossutuet pois niinkuin vaikka Mexicossa.