Kauanko kestää 2 viikon ryyppyputkesta palautuminen 33-vuotiaana?
Pelottaa saatanasti henkisesti
Olen varma että kuolen
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi estää B12-vitamiinia ja tämän vitamiinin puutos on hermomyrkyllinen puutostila. Jonkinlainen ravintolisä tai sitten se hyvin syöminen on A ja O jos pämppää joka päivä.
Katkolla pistäävät B-vitamiini piikkejä ekaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta annosta em. putkessa mennyt päivässä?
Keskiolutta jotain laatikon luokkaa
Se menee pieni tölkki yhdellä huikalla tossa vaiheessa ja iso tölkki nelosta kahdella. Sitten helpottaa hetkeksi ja voi torkahtaa sohvalle. Mut kohta pitää sihauttaa toinen auki ksssht. Aamulla kun heräät krapulassa kuudelta niin se on pitkä 3 tuntia odottaa kaupan kylmäkaapin lukkojen poistoa ja kauhea harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko mennä jonnekin katkaisuhoitoon? Olisi ammattilaiset mukana kun lopetat ja saisit sen avun mikä antaa voidaan.
En yhtään tiedä miten nämä kuviot menevät, kun olen itse absolutisti eikä ole suvussa tai ystävissäkään kovia juomareita.
Mutta oikeasti, kai tuohon on olemassa keinoja, ettei tarvi oikeasti kuolemaa pelätä.
Keinon nimi on diapam. Ei sen kummempaa salatiedettä.
Tissuttelu on oma paheeni. Tiedän että kuusi annosta päivässä joka päivä on jo liikaa ja huomaan miten aina himottaisi ottaa se seitsemäs. (Oikeasti juon 8-9 tai 12)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä olen juonut viimeisen viikon litran viiniä ja 30 tölkkiä olutta per päivä enkä ole edes ajatellut olevani missään "ryyppyputkessa". Täysin toimintakykyinen koko ajan, eihän tästä mene edes humalaan.
Amatöööri. Minä olen juonut 46 tölkkiä olutta ja 0,5 leijonaviina pullon joka päivä syyskuusta lhtien. Onneks tjli perintöä niin on varaa kipata
Oletko ylpeä tästä saavutuksestasi?
Kyllä siitä jäljet jää - siitä ei palaudu koskaan kunnolla - usko pois. Aivot on hyvä tietokone.
Voisitko mennä jonnekin katkaisuhoitoon? Olisi ammattilaiset mukana kun lopetat ja saisit sen avun mikä antaa voidaan.
En yhtään tiedä miten nämä kuviot menevät, kun olen itse absolutisti eikä ole suvussa tai ystävissäkään kovia juomareita.
Mutta oikeasti, kai tuohon on olemassa keinoja, ettei tarvi oikeasti kuolemaa pelätä.