Kauanko kestää 2 viikon ryyppyputkesta palautuminen 33-vuotiaana?
Pelottaa saatanasti henkisesti
Olen varma että kuolen
Kommentit (44)
No varmasti pelottaa. Itse juomisaikoinani en 5 päivää pidempiä putkia ryypännyt, mutta oli ne olot ihan kamalia. En tuota olisi pystynyt omin päin kestämään. Nyrnolwn ollut 8 vuotta raittiina. Jos joskus ajattelee ettö raittius on tylsää , niin on se silti joka ikisessä tapauksessa suorastaan ihanaa verrattuna vieroitusoireisiin.. voi siinä viikko jopa kaksi mennä että niistä täysin olet selvinnyt.
Kaksi päivää maksimissaan, jos on muistettu kumminkin syödä ja nukkua aina välillä.
Päivän pari paha. Helpottaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti pelottaa. Itse juomisaikoinani en 5 päivää pidempiä putkia ryypännyt, mutta oli ne olot ihan kamalia. En tuota olisi pystynyt omin päin kestämään. Nyrnolwn ollut 8 vuotta raittiina. Jos joskus ajattelee ettö raittius on tylsää , niin on se silti joka ikisessä tapauksessa suorastaan ihanaa verrattuna vieroitusoireisiin.. voi siinä viikko jopa kaksi mennä että niistä täysin olet selvinnyt.
Millaisella juomisella tuollaisiin oireisiin oikein pääsee? Olen nyt juonut yli 30 vuotta ja ei ole vielä ilmennyt.
En tiedä, mut tullut juotua 3 vuotta putkeen joka päivä 2 kpl 0, 5 viina pulloja
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä selviän hengissä niin korkki kyllä menee nyt kiinni lopullisesti.
Selvä elämä on paljon mukavampaa.
Semmoinen sekoamisen/kontrollin menettämisen pelko että ei paremmasta väliä
Monta annosta em. putkessa mennyt päivässä?
Ne jotka itse tunnen, ovat siinä kutakuinkin kuusikymppisinä lähteneet ikuisten kossupullojen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Keskiolutta jotain laatikon luokkaa
Kyllä siihen muutama tunti hupenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tätä on jatkunut 15 vuotta.
Ns. tuurijuoppo.
Jos otan yhdenkin saunaoluen niin putki lähtee siittä päälle heti.
Eli pitäis lopettaa kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä selviän hengissä niin korkki kyllä menee nyt kiinni lopullisesti.
Selvä elämä on paljon mukavampaa.
Semmoinen sekoamisen/kontrollin menettämisen pelko että ei paremmasta väliä
Mä voin kertoa, miten sullakin suurella todennäköisyydellä menee: Tuo mitä kirjoitit, on ihan peruskauraa tuossa morkkiksessa. Päivän, parin tai muutaman, kuluttua alat miettimään, että ei hitto. Nyt tekis mieli ottaa yksi kalja. Siis yksi vain. Ei enempää. Yksi. Meen tuohon lähipubiin ja juon yhden oluen ja sitten kotiin uutisiksi. Noooo, viimeksi lähti vähän laukalle, myönnetään. Mutta se oli viimeksi. Tuollahan noi muutkin ihmiset istuu oluella ja lähtee sitten jatkamaan matkaa. Ei se tuon ihmeellisempää ole. Kyllä minä siihen pystyn, jos nuo muutkin pystyvät. Yksi kalja, sitten kotiin.
No sen yhden kaljan juotuasi, sun lupaukset joko unohtuu tai siirtyy hiukan myöhemmäksi. Kunnes taas parin viikon päästä homma alkaa uudelleen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? En ole tuo joka kysyi, mutta itse kun lähden radalle, ei 24 tölkkiä olutta riitä päiväksi kuin alkupaloiksi. Olen yli 40-vuotias 60-kiloinen nainen. Voin aivan hyvin olla juomatta, silloin kun ei maistu niin ei maistu. Mutta sitten kun juodaan niin juodaan
51-vuotiaana 4 viikon putkesta palautuminen kesti 2 päivää, joten tuskin kovin kauaa.
Riippuu joitko kirkkaita vai mietoja ja kuinka paljon, joskus join litran vodkaa päivässä 2 viikkoa putkeen niin sen jälkeen en viikkoon pystynyt kävelemään kunnolla tai pitämään vesilasia kädessä kun tärisi niin paljon, unettomuus kesti myös noin viikon.
Kahden viikon putkesta pääsee helpostikin päivässä turnauskuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? En ole tuo joka kysyi, mutta itse kun lähden radalle, ei 24 tölkkiä olutta riitä päiväksi kuin alkupaloiksi. Olen yli 40-vuotias 60-kiloinen nainen. Voin aivan hyvin olla juomatta, silloin kun ei maistu niin ei maistu. Mutta sitten kun juodaan niin juodaan
Itse juon 0,75 sen viinapullon kolmella huikalla, eikä muuta kuin naama punoittaa. Ja en ole juonut kuin 25 pulloa elämässäni viinaa.
Ja tämä on totta. Ei pakko uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olutta juomalla tule krapulaa vaikka joisi 3kk putkeen
Et sä vielä kuole, mutta alkoholismiin kyllä kuolet ennenaikaisesti ellet saa kunnollista apua tuohon. Tapaturmat, kännissä tehdyt itsarit, alkoholipsykoosit, elimistön pettäminen (esim. aivoinfarkti, tai yhtäkkiä ketjureaktiona paukahtaa vähän kaikki), jne.
En tiedä. Näin 44-vuotiaana kaksi päivää.