Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kestää 2 viikon ryyppyputkesta palautuminen 33-vuotiaana?

Vierailija
12.11.2025 |

Pelottaa saatanasti henkisesti

Olen varma että kuolen

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta annosta em. putkessa mennyt päivässä?

Keskiolutta jotain laatikon luokkaa

Oikeasti? En ole tuo joka kysyi, mutta itse kun lähden radalle, ei 24 tölkkiä olutta riitä päiväksi kuin alkupaloiksi. Olen yli 40-vuotias 60-kiloinen nainen. Voin aivan hyvin olla juomatta, silloin kun ei maistu niin ei maistu. Mutta sitten kun juodaan niin juodaan 

Jep, olen herkkä luonne.

Vierailija
22/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu joitko kirkkaita vai mietoja ja kuinka paljon, joskus join litran vodkaa päivässä 2 viikkoa putkeen niin sen jälkeen en viikkoon pystynyt kävelemään kunnolla tai pitämään vesilasia kädessä kun tärisi niin paljon, unettomuus kesti myös noin viikon.

Jeps, se riippuu paljonko niitä promilleja on vereen ryypätty ja geenit myös isossa osassa, kuten aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä olen juonut viimeisen viikon litran viiniä ja 30 tölkkiä olutta per päivä enkä ole edes ajatellut olevani missään "ryyppyputkessa". Täysin toimintakykyinen koko ajan, eihän tästä mene edes humalaan.

Vierailija
24/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol päivää ja sit meno voi taas jatkua. Elämässä pitää osata juhlia

Vierailija
25/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä olen juonut viimeisen viikon litran viiniä ja 30 tölkkiä olutta per päivä enkä ole edes ajatellut olevani missään "ryyppyputkessa". Täysin toimintakykyinen koko ajan, eihän tästä mene edes humalaan.

Amatöööri. Minä olen juonut 46 tölkkiä olutta ja 0,5 leijonaviina pullon joka päivä syyskuusta lhtien. Onneks tjli perintöä niin on varaa kipata

Vierailija
26/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha alkkikset vauhdissa, ootte te kyllä säälittävää porukkaa

Vierailija
27/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatöööri. Minä olen juonut 46 tölkkiä olutta ja 0,5 leijonaviina pullon joka päivä syyskuusta lhtien. Onneks tjli perintöä niin on varaa kipata

Nyt on aika päällikkö setit.

Minkä kokoinen olet?

Vierailija
28/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, oletko syönyt ryyppyputken aikana. Jos et ole syönyt juuri mitään, niin palautuminen voi viedä 3-5 päivää.

Ryyppyputken jälkeen pitäisi tankata amihappoja eli syödä jotain liharuokaa, esim. joitain pihvejä. Sellainen neljän pihvin boxi on aika hyvä.

Kannattaisi ottaa myös vitamiinipilleri.

Valmisruuat eivät sovellu krapulan parantamiseen. Makaronilaatikko ei myöskään ole kovin hyvä, koska siinä on liikaa makaronia.

Jos on kaljaripulia, niin se lähtee leipäjuustolla.

Terveisin: entinen ammattilainen

Vierailija
29/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta annosta em. putkessa mennyt päivässä?

Keskiolutta jotain laatikon luokkaa

No sitten ei mitään. Huomenna töihin.

Vierailija
30/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, oletko syönyt ryyppyputken aikana. Jos et ole syönyt juuri mitään, niin palautuminen voi viedä 3-5 päivää.

Ryyppyputken jälkeen pitäisi tankata amihappoja eli syödä jotain liharuokaa, esim. joitain pihvejä. Sellainen neljän pihvin boxi on aika hyvä.

Valmisruuat eivät sovellu krapulan parantamiseen. Makaronilaatikko ei myöskään ole kovin hyvä, koska siinä on liikaa makaronia.

Maksamakkara ruisleipiä muutamia päivässä ja purkkihernekeittoa.

Nukkumisvaikeuksia on

Vierailija
31/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksamakkara ruisleipiä muutamia päivässä ja purkkihernekeittoa.

Nukkumisvaikeuksia on

Nuo ovat muuten ihan hyviä, mutta ne eivät oikein riitä. Elimistö tarvitsee niitä muutamia aminohappoja, eikä niitä saa muusta kuin liharuuista. Ja jostain kasvissyöjien soijajutuista. Ilman niitä krapula voi vähän kestää...

Nukkumisvaikeudet on normaalia. Onneksi nyt ei ole mikään hellejakso, niin hikoilu jää vähemmälle. :)

Vierailija
32/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ei tule maistumaan kunnolla 2-3 päivään. Yritä silti syödä jotain vaikka puoli väkisin, että ruuansulatus alkaisi käynnistymään. Ei kannata ehkä ihan seinään lopettaa eli otat pari pientä kaljaa kaupasta. Mut ei ton enempää, koska juot ne kuitenkin oloihisi.

Kaupan valmis grillikylki on hyvä, kun et jaksa kuitenkaan mitään valmistaa tai kanankoivet. Mehua kuluu kans aika paljon.

Sitten tulee ripuli ja sitä hupaa kestää kans päivän pari, kun eka paski tulee liejuna ulos. Imodiumilla saat tukittua tän jos pitää liikkua.

Ja unettomuus tulee viimeisenä kestää kans useamman päivän. Eli väsyttää todella kovasti mut kun meet sänkyyn niin silmät seisoo aukinaisena päässä koko yön.

Jos on rauhoittavia niin niiden avulla saat nopeemmin rytmistä kiinni. Jos ei ole niin yksityiseltä lääkäristä saa reseptin. Tää vois olla joku 3. päivän juttu.

Oot aika nuori vielä niin sanoisin et 4-5 päivää yhteensä noi menee kuitenki päällekäin.

Tsemppiä. Kyl sä selviit.

Vierailija
33/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika päällikkö setit.

Minkä kokoinen olet?

155 kiloa ja pituutta 189. Enimmäkseen lihaasta, paitsi mahan kohalla 

Vierailija
34/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole mitään? Minä olen juonut 15 litraa punaviiniä ja 35 olutta joka päivä jo 8kk putkeen.

Vierailija
35/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppyputkien vertailuissa ei ikinä kerrota onko ollut kännäystä 24/7 vai ovatko promillet päässeet nollaantumaan joka vuorokausi. Ja ollaanko syöty hyvin vai onko kaikki ravinto tullut pullosta. Viinakramppeja kait aiheuttaa nestehukka ja huono syöminen yhdistettynä jatkuvaan alkoholinjuontiin. Liskojen öitä tulee varmemmin täyskännääjille kuin tissuttelijoille.

Vierailija
36/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet totuttanut kehosi vaaralliseen määrään alkoholia. En ylpeilisi vaan olisin hieman varuillani. 

Vierailija
37/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan. Tervetuloa delirum ja liskot

Vierailija
38/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketista saa sellaisia poretabletteja missä on vitamiineja. Sellaisia on pakko ottaa jos ottaa. Nesteytysporetabletteja saa myös. Niitäkin kannattaa ottaa. D-vitamiinia. Magnesiumia. Sokeripitoisia alkoholijuomia ei pidä juoda koska sokeri vain rasittaa maksaa ei minkään takia. Rutikuiva valkoviini. Halvin viina lantrattuna. Kilju. Kaurapuuro pitää suoliston toiminnassa jos sitä jaksaä syödä. Näkkileipä ja leikkele. Suolakurkkuja.

Vierailija
39/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi estää B12-vitamiinia ja tämän vitamiinin puutos on hermomyrkyllinen puutostila. Jonkinlainen ravintolisä tai sitten se hyvin syöminen on A ja O jos pämppää joka päivä.

Vierailija
40/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Kimi R. kertoi kirjassaan kahden viikon ryyppyputkesta ja sen päättymisestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä