Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TORI-rohmuajat pilaa koko jutun

Vierailija
12.11.2025 |

Torissa on paljon järkeviä käyttäjiä, jotka hyvää hyvyyttään antaa käyttökelpoista tavaraa, ja se on hienoa. Olen itsekin antanut, joten tiedän myös nurjan puolen molemmista suunnista nähtynä.

Toria kyttäävät kaiken maailman jobbarit ja kusettajat, jotka systemaattisesti heti hyökkäävät varaamaan kaiken vähänkin järkevän(lue: mistä voi vielä saada rahaa) ilmaiseksi annettavan, ennen kuin edes miettivät, haluavatko oikeasti edes hakea tavaran. Tärkeintä vaan heti hyökätä ja varata. Sitten emmitään kaikessa rauhassa ja lopulta perutaan, kun todetaan ettei tavarasta saakaan kusetettua rahaa laittamalla uudestaan myyntiin.

Pahinta tässä on se, että se joka oikeasti tarvitsisi jonkun tavaran, ei sitä koskaan saa koska jobbarit hupivarailee ja pelaa. Moni lahjoittaja taas ei viitsi vaivautua selvittämään kyselijän motiiveja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei enää nappaa antaa torin kautta mitään. Viestipalvelu tukkeutuu kaiken maailman hörhöistä. Valitettavasti. Roskiin menee sen takia kamat.

Vierailija
2/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

torihullu jankuttaa taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää, jos totta. Kaikista eniten hyötyy, jos saa tavaran ilmaiseksi, kun ei tarvitse ostaa uutta. Mutta mitä hyötyy jobbari, sen pienen rahan, ja häviää aikaa. 

Vierailija
4/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli rohmu.Haki esim.lahjoitettavan lasten pyörän ja laittoi sen samantien myyntiin toriin viidellä kympillä.

Vierailija
5/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varaa! Varsinkin ilmaisen tavaran kanssa sovit heti milloin joku tulee hakemaan ja jos ei onnistu niin siirryt seuraavaan.

Vierailija
6/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä aina typeränä annetaan nopeimmalle?

Jos tarjokkaita on joka tapauksessa riittämiin, niin voisihan sen haun sopia vaihteeksi toisiksi nopeimman, tai hitaimman kanssa jos haluaa ettei joka paikassa kärkkyvät rohmut ole taas polkemassa muita jalkoihinsa

Vierailija
7/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun työttömänä etsimään torista, mutta ap on varmaan oikeassa. Kaikki käyttökelpoinen annetaan on heti muutamassa minuutissa varattu kun ilmoitus on laitettu. Ei sitä selitä muu kuin se että trokarit päivystää ja varaa heti.

Vierailija
8/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat sen varailun. Kuka ekana tulee niin saa. Rahalla tai ilman. Asioista tehdään taas itse vaikeita. 

Vierailija
9/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varaa kenellekään. Tökeröimpiin viesteihin en vastaa.

Vierailija
10/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joudun työttömänä etsimään torista, mutta ap on varmaan oikeassa. Kaikki käyttökelpoinen annetaan on heti muutamassa minuutissa varattu kun ilmoitus on laitettu. Ei sitä selitä muu kuin se että trokarit päivystää ja varaa heti.

No ei täällä maalla ainakaan mikään mene heti kun ilmoitus julkaistaan. Itse lahjoitin luistimet ja meni pari viikkoa ennen kuin hakija ilmaantui, liki 100 km päästä. 

Vierailija
11/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei täällä maalla ainakaan mikään mene heti kun ilmoitus julkaistaan. Itse lahjoitin luistimet ja meni pari viikkoa ennen kuin hakija ilmaantui, liki 100 km päästä. 

Ei ehkä mene, ja se on just se pointti. Useimmiten hyökätään vain varaamaan, ja sen jälkeen loppuu kiire. Haetaan sitten jos jaksetaan. Antaja sitten vaan vastailee kaikille, että varattu, vaikka joku muu hakisi aikaisemmin.

Vierailija
12/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laitatko ilmaiseksi myyntiin

Vierailija
13/13 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä mene, ja se on just se pointti. Useimmiten hyökätään vain varaamaan, ja sen jälkeen loppuu kiire. Haetaan sitten jos jaksetaan. Antaja sitten vaan vastailee kaikille, että varattu, vaikka joku muu hakisi aikaisemmin.

Kun ei ole edes varaajia, edes sitä yhtä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi