Saako Lasse Lehtonen kenkää?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cd777f8b-0f0e-4522-85bb-ede9f9403621
Tuskinpa mitään kriisikokousta pidettäisi jos ei jotain toimenpiteitä mietittäisi?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä. Ainakin HUS:ista tuo olisi ennen pitkää joutunut joka tapauksessa lähtemään. kaikki oli tyytyväisiä kun lähti itse. Ehkä hän on Kelassa vielä koeajalla?
Mitä Lasse teki, asettiko kätensä alaisensa haarovaliin?
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä. Ainakin HUS:ista tuo olisi ennen pitkää joutunut joka tapauksessa lähtemään. kaikki oli tyytyväisiä kun lähti itse. Ehkä hän on Kelassa vielä koeajalla?
Enpä usko. Herrahan siirrettiin HUS:ssa vain omaan pienempään hiekkalaatikon häärimään johtajana.
Vierailija kirjoitti:
Hän täyttää ensi vuonna 64 eli toivotellaan hyviä eläkepäiviä!
Nämä alhaiseen eläkeikään etuoikeutetut voisivat tehdä edes sen palveluksen, että oikeasti jäävät eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Istuisivat sen pihalle.
Kauan saisivat istua ennen kuin kukaan huomaisi mitään.
Kela on pärjännyt organisaatioiden luotettavuutta ja tehokkuutta koskevissa selvityksissä ja tutkimuksissa jo vuosikymmeniä erittäin hyvin. Myös kansalaisten ja työntekijöiden mielikuvat Kelasta työantajana ovat olleet hyviä. Miksi Kelan johto nyt itse pyrkii kaikin keinoin romuttamaan vuosikymmeniä vaatineen työn hedelmät? Työntekijöiden työmotivaatio laskee, samoin Kelan haluttavuus työpaikkana. Ei tästä surkeasti sössitystä jupakasta Kelan luotettavuuspisteetkään nouse.
Ei tule saamaan kenkää, mutta Kela joutuu avaamaan uudelleen aikaisemmin suljettuja pikkukaupunkikonttoreitaan jotta kotona työtä tekevät jotka pakotetaan kerran viikossa työpaikalle töihin, pääsevät lähemmäs töihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo heikennä jotenkin työhyvinvointia jos yrityksen suurin boss kertoo että uusia työntekijöitä on kyllä saatavissa tilalle mikäli änkyröi käskytystä ja uuden johtajan toimet ei miellytä.
No tästä taktiikasta hänellä on vanhastaan jo kokemusta. Terveiset Suomen kaksinaamaisimmasta työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä Lasselle sanotaan et älä ole noin suoran rehellinen ja opetetaan oikeiston uudiskielellä sanomaan tuo sama asia.
Rehellinen? Pelleplandemiassa valehteli kaikessa ja toimi hra totalitaristina. Yli 80% prosenttia kansasta saatiin petoksella (pharmakeia) ottamaan kehoonsa (temppeli) geneettinen muuntelu, AI kytkentä, pedon merkki a.k.a CV -injektio, eli Herramme Jeesuksen Kristuksen (Matteus 24) ja Vanhassa Testamentissa Danielin mainitsema, hävityksen kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä Lasselle sanotaan et älä ole noin suoran rehellinen ja opetetaan oikeiston uudiskielellä sanomaan tuo sama asia.
Rehellinen? Pelleplandemiassa valehteli kaikessa ja toimi hra totalitaristina. Yli 80% prosenttia kansasta saatiin petoksella (pharmakeia) ottamaan kehoonsa (temppeli) geneettinen muuntelu, AI kytkentä, pedon merkki a.k.a CV -injektio, eli Herramme Jeesuksen Kristuksen (Matteus 24) ja Vanhassa Testamentissa Danielin mainitsema, hävityksen kauhistus.
Lääkkeet.
No ei saa!
Ei ole larssonin vika että kelanämmät yrittää vältellä töidensä tekemistä. On korkea aika niidenkin oppia käytännössä mitä tarkoittaa "tulosvastuu" kun operoidaan verovaroilla.
Jos niitä vtun jakkukalkkunoita ei työt kiinnosta, mutta ulina kiinnostaa, niin koko konkkaronkka vain surutta hiuksista vttuun. Kyllä sinne halukkaita tulijoita piisaa.
Täällä näette PIAN koittavan Herran päivän odotusta Herran omien keskuudessa: https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts
PS. Te jotka otitte hävityksen kauhistuksen vihaatte ja alapeukutatte näitä viestejä, koska ensin vihasitte Jeesusta Kristusta luottamalla (tottelemalla eli myös palvomalla näitä) ihmiseen, lääketieteeseen ja pharmajättiläisiin, eli kauppiaisiin jotka petkuttivat koko maailmaa velhojen pharma keitoksillaan, ettekä luottaneet Elävään Jumalaan Jeesukseen Kristukseen joka parantaa ja jonka käsissä on jokaisen elävän elämä ja kuolema.
Lehtonen taitaa olla itse antikristus.
Henkilöstöä koskevat kommentit olivat asiattomia. Ei ihme, että Husissa iloittiin hänen lähdöstään.
Aukeaako nyt Satoselle uusi mahdollisuus?
Jos jonkun pitäisi saada kenkää niin tällä listalla sijoilla 1-2 ovat ihan yksi Petteri ja yksi Riikka.
Kaatopaikalle kuuluisi. Sen verran pilalla on koko ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöstöä koskevat kommentit olivat asiattomia. Ei ihme, että Husissa iloittiin hänen lähdöstään.
Aukeaako nyt Satoselle uusi mahdollisuus?
Ilo on saattanut olla HUS:ssa ennenaikainen. Lehtosen pesti ei ole tullut jostain syystä hakuun. Eli Lasse voi tehdä vielä yllätyspaluun.
Vierailija kirjoitti:
Johtajuus ja kusi noussut päähän.
Ja kun ei ole minkäänlaista johtajakoulutusta, vaan on pelkkä lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen? Pelleplandemiassa valehteli kaikessa ja toimi hra totalitaristina. Yli 80% prosenttia kansasta saatiin petoksella (pharmakeia) ottamaan kehoonsa (temppeli) geneettinen muuntelu, AI kytkentä, pedon merkki a.k.a CV -injektio, eli Herramme Jeesuksen Kristuksen (Matteus 24) ja Vanhassa Testamentissa Danielin mainitsema, hävityksen kauhistus.Lääkkeet
Tosin tulette pian itse saamaan palkkanne ottamistanne hävityksen kauhistus -pharmalääkkeistä, minulla ei ole käytössä yhtäkään, kiitos Herran, koska Herra kyllä parantaa kenet parantaa ja omalla kohdallani on kyse isoista parantumisen ihmeistä. Myös sellaisesta jonka kohdalla lääkärit antoivat äidilleni 1% paranemis ennusteen. Eli todellakin olen ollut se eksynyt lammas, kenet Herra löysi, kun jätti muut 99.
Siis mitä minä en tässä ymmärrä? Mikä ihmeen vastemielisyys niillä saksanseisojilla on saapua työntekopaikalle? Eikö lainsäädäntö sano, että työnantajalla on isännänvelvollisuus osoittaa työntekijälle työtä ja työntekijällä on velvollisuus tehdä hänelle osoitettua työtä. Työnantajalla taas on velvollisuus maksaa palkkaa? Ei niin että työntekijällä on oikeus lorvailla kotonaan ja siitä syystä kiukutella työnantajalle.
Istuisivat sen pihalle.