Tein ruuaksi nakit ja muusin ja maksoi 1.30 euroa ja siitä syö kerran.
Ei ruoka nyt niin kallista on jos miettii mitä syö.
Kommentit (15)
Ai.
Mä en ole syönyt tänään mitään ja varmaan tänäänkin vasta illalla.
En tiedä paljonko säästän, mutta pakko pihistää ihan kaikesta.
Kerrankin näin päin eikä niitä älyttömiä hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Teitpä pienen annoksen
Oli se varmasti isompi kuin kaupan vastaava valmisannos, joka maksaa vähän enemmän.
Ei ole kallista, mutta "jos miettii mitä syö", niin nakit eivät ole siitä suositelluimmasta päästä, eli tuosta osasta olen eri mieltä.
Prismassa oli tänään grillimakkara tarjouksessa 0.99 euroa. Ostin 8 pakettia koska normaali hinta on 2,39. Menen ensi viikolla grillaamaan saareen ja onkimaan siikaa samalla.
Peruna-sipuli -pakaste, wok-vihannespakaste ja kuivattua herneproteiinia sekaisin uuniin. Halpaa, hyvää ja sopii moniin ruokavalioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kallista, mutta "jos miettii mitä syö", niin nakit eivät ole siitä suositelluimmasta päästä, eli tuosta osasta olen eri mieltä.
Voit toki syödä nakkien tilalla papuja. Villivihannekset jo versoaa ulkona, joten eikun terveellistä lisuketta kylkeen poimimaan.
Ei tämä ole ap hauskaa. Jatka niitä ylihintaisia. Ne on hauskoja.
Ei nakit ole kalliita. Popsi iso viitos nakit 2,75 siinä on 30 kpl nakkeja. Jos syö 8 nakkia ja tekee 2-3 perunasta muusin niin aterian hinnaksi tulee 1.30 euroa korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit toki syödä nakkien tilalla papuja. Villivihannekset jo versoaa ulkona, joten eikun terveellistä lisuketta kylkeen poimimaan.
Kiitos neuvoista, en toki niitä kysellyt ja papuja on tänään ruuan seassa kyllä. Idätin juuri myös vihreitä linssejä tuoreruuaksi.
Ostin itsekin eilen eurolla poistomaissilastuja, mutta en niitä mainosta täällä hyvin mietittynä lisäkkeenä. Toisaalta käyvät tosin tuon papuja sisältävän keiton kanssa 😀.
Ehdottaisin vaikka kalapuikkoja nakkien tilalle. Ei kallista myöskään.
Pikaisesti saa kaurasta ruokaa tehtyä.
Nam 😋😋