Mitä ET toivo joululahjaksi?
Mikä on ehdoton ei tai kyllästyttää? Itse en toivo pyjamia tai muutakaan vaatekappaleita.
Kommentit (58)
Telepaattista viestiä Elliotilta.
Anopilta en toivo mitään. Silti se ostaa ja mä en sitä roskaa kestä. Mut en halua pahoittaa puolisoa tai lapsia heittämällä niitä roskiin. Haluttas heittää. Kamalat kahvikupit, toisessa se kahvakin vinossa. Lapsi kyllä siitä juo. Ehkä vahingossa tiputtas lattialle,oho.
Mitään halpis shampoota en esim. Linna, kerran on tullut.
En halua joululahjaksi yhtään mitään.
Mitään hemmottelujuttua, kylpylää, kampaajaa tms.
Herkkukoria.
Viiniä tms.
Vierailija kirjoitti:
Telepaattista viestiä Elliotilta.
Jep. AP:n otsikko on muotoiltu tyyliin, josta saa Fingerpori-tyyppisen läpän.Tosin se ei välttämättä aukea ihan helposti.
En voi sietää ruokalahjoja. En pidä suklaasta, en välitä alkoholista, en halua yhtään mitään syötävää. Ihan päinvastainen ajatusmaailma siis kuin vauvafoorumin äänekkäällä osalla.
En mitään temusta. En mitään halpiskrääsää.
Jos saan jotain mistä en tykkää, niin myyn sen pois. Vikkelään.
En halua yhtään mitään, ostan (ja valitsen) tavarani ja vaatteeni itse. Jos tiedät mitä suklaata oikeasti toivon ja jouluna haluan, niin sitten voit tuoda. Eipä sitä taida muistaa kuin tyttäreni ja mies osaa varmistaa asian tyttäreltä. Punaviinipullokaan ei harmita.
Vierailija kirjoitti:
Korttia jossa lahjarahani on käytetty vuoheen jossain pakistanin aavikolla.
Oli muuten melkoisen ärsyttävää aikanaan kun firmassa lopettivat muka tarpeettomat joululahjat ja alkoivat lahjoittaa rahat johonkin muka hyväntekeväisyyteen. Ne kohteet oli just jotain tollasta.
Alkoholi ja korut ovat ehdoton ei.
Mieluiten käyttötavaraa, josta pidän. Kynttilöitä, sukkia ym. edullista. Itse en arvosta lahjoja sen enempää jos ne ovat kalliita, vaan ainoastaan käyttötarkoituksen mukaan.
Terveisin pienituloinen.
Ps. Hyvää joulua kaikille tämän lukijoille.🌲
Oikeasti kyllä loukkaantuisin, jos joku tilaisi minulle Temusta jotain krääsää joululahjaksi. :( Siitä saisi sellaisen vaikutelman, että arvottomalle ihmiselle arvotonta krääsää.
Vaikka moni on varmasti eri mieltä kanssani, minä kyllä nimenomaan arvostan niitä itse neulottuja villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten melkoisen ärsyttävää aikanaan kun firmassa lopettivat muka tarpeettomat joululahjat ja alkoivat lahjoittaa rahat johonkin muka hyväntekeväisyyteen. Ne kohteet oli just jotain tollasta.
Minä en ymmärrä m i k s i minkään firman pitäisi antaa joululahjoja työntekijöilleen? Ovatko aikuiset ihmiset oikeasti niin lapsellisia? Samoin en ymmärrä pikkujouluja.
Joulu on lasten juhla.
Ei saa olla mitään, mikä kestää niin, että sitä tarttisi kotona katsella tai varastoida johonkin laatikoihin. Lahjan on oltava kuluvaa laatua. Siis syötävää, juotavaa, joulukukka, rahaa... Vain sitä rahaa voi antaa vaikka laatikoittain niin, että sitä saa varastoituakin.
En ymmärrä tätä lahjahysteriaa ja joulun kaupallisuutta. Meillä ei vuosikausiin ole ostettu aikuisille joululahjoja. Lapsille ostamme. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä m i k s i minkään firman pitäisi antaa joululahjoja työntekijöilleen? Ovatko aikuiset ihmiset oikeasti niin lapsellisia? Samoin en ymmärrä pikkujouluja.
Joulu on lasten juhla.
Joulu ei ole ainoastaan lasten juhla. Se on useimmille perhe- ja sukujuhla, johon usein liitetään mukaan myös jo edesmenneet läheiset, hautausmaalla käymällä. Monille kristityille joulu on Kristuksen syntymäjuhlan ajankohta. Osa kyllä uskoo, että Krisus sai vasta alkunsa joulun tietämillä, mutta joka tapauksessa Kristusta yleisesti silloin juhlitaan uskovien piireissä. Onpa joulu kuulemma oleellinen myöskin pakanoille ja saatanapalvojille.
En mitään materiaa, vaan perheen kanssa leppoisaa yhdessäoloa, pitkään nukkumista ja kohtuudella hyvää ruokaa.