Mitä ET toivo joululahjaksi?
Mikä on ehdoton ei tai kyllästyttää? Itse en toivo pyjamia tai muutakaan vaatekappaleita.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
ET go home.
E.T phone home.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvettä. Saan sitä aina, ja suurin osa haisee ihan karsealle.
Täysin mautonta ja junttia ostaa hajuvesiä jos ei tunne merkkiä mitä lahjansaaja käyttää.
Oikeastaan en halua yhtään mitään joululahjoja. Kirjat ovat ainoat ja onneksi minulta kysytään minkä kirjan haluaisin. Tavaraa on liikaa ja villasukkia kudon itse.
Villasukkia tulee joka joulu ja niitä on jo aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Me ei osteta aikuisille joululahjoja ollenkaan.
Joo ei kiitos, en tarvitse mitään!
En osta enkä saa, halua lahjoja ja näin on kaikkein parasta. Jouluna saa keskittyä vain ruokaan ja stressittömään ajankuluun sekä rahaa on joulun jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkaa en halua lahjaksi. Tykkään ostaa voiteet, tuoksut ym. itse.
Astioita ei missään tapauksessa, niitä on enemmän kuin tarpeeksi.
Sukat, huivit ja yöpaidat ovat ok lahjoja, kunhan ovat laadukkaita. Eli oikeastaan ei mieluummin niitäkään... Sukulaiseni ovat nuukia.
Joulukoristeet joululahjoina ovat minusta käsittämättömiä, jouluhan on jo suurelta osin ohi, kun lahjat avataan.
Kirjasta ilahdun, jos olet kysynyt minulta etukäteen, minkä teoksen haluan, tai tunnet makuni hyvin.
Liput kulttuurielämyksiin otan vastaan mielelläni, jos jotakin on ihan pakko lahjoittaa. Nekin ostan yhtä hyvin itse.
Antakaa siis minulle lahjaksi mieluiten sellaista, jonka voi syödä tai juoda pois. Jos ei itselleni maistu, vien työpaikalle hävitettäväksi. Siellä syödään ihan kaikki.
Terv. Rouva 47
Jouluaattona joulu on suurelta
Ja vissiin se tulee 12kk päästä uudestaan? Se joulu?
Kahvikuppia, tai mitään yksittäistä astiaaa, pannulappua tai käsipyyhettä, tuikkukippoja tai muita koriste-esineitä, huonolaatuisia sukkia tai muita vaatekappaleita sis. neulotut, mitään huumorikrääsää, alkoholia, suklaata, mitään kirppiskamaa, makeisia... onhan niitä vaikka kuinka.
Ehkä tiivistettynä en toivo mitään pakotettuna hankittua vain antamisen takia. En ihan oikeasti tarvitse mitään materiaa. Lämmin jouluntoivotus, kiva henkilökohtainen viesti tai vaikka halaus on tosi toivottu lahja.
Liha, juustot, maitotuotteet, maitosuklaa, leivonnaiset, joissa on maitoa ja/tai kananmunaa, alkoholi, villa, nahka, silkki, helmet, epäeettiset tuotteet, kuten ultrapikamuoti ja vastaava kosmetiikka
-Suklaata, sitä tulee ihan liikaa.
-Pussilakanoita tai pyyhkeitä, niitä on jo omasta takaa tarpeeksi
-Yksittäiset mukit tai muut astiat, jos tietää astiasarjan joka meillä on niin sitten ok
Inhoan pelejä, mutta saan joka vuosi lahjaksi jotain palapelejä ja lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä matkaa anopin + miehen sukulaisten kanssa. En ulkomaille, enkä Suomeen.
Haluan vain mennä mökille kahdestaan miehen kanssa puuhastelemaan. Muuta en tarvi.
All i want for christmas is you, kuten Mariah Careykin lauleskeli.
Mun puolestani alapeukuttaja voisi mennä mun anopin + miehen sukulaisten seuraksi Teneriffalle, risteilylle, tai kylpylään ja mä voin ottaa sitten vaihtarina kaikki sinulle osoitetut joululahjat :)
Mulle kelpaisi kyllä suklaat ja glögit. Villasukatkin olisi kivat. Vääränhajuisen parfyyminkin voin käyttää vaikka vessanraikastimena.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan pelejä, mutta saan joka vuosi lahjaksi jotain palapelejä ja lautapelejä.
Joku taitaa nyt luulla, että tykkäät lautapeleistä. Voisitko yrittää ilmaista jonkun muun toiveen mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korttia jossa lahjarahani on käytetty vuoheen jossain pakistanin aavikolla.
Ihanan rehellinen vastaus! Harva meistä OIKEASTI tätä haluaa, hymyillään vaan pyhästi ja kiitellään miten hieno ja jalo ajatus.
Kuitenkin heti julmasti halal-teurastavat ne eläinparat tai heittävät elävinä pataan.
Ei näille: makeiset, hajuvedet, kosmetiikka, vaatteet, härpäkkeet
Kyllä kiitos: Lahjakortti ravintolaan/timmaan. Tai jokin toive lahja: Joogamatto, liput tapahtumaan..
E.T go home!