Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset. Mistä huomaatte että mies on ihastunut teihin?

Vierailija
11.11.2025 |

Onko jotain mistä tajuatte asian?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastuneet miehet ovat yleensä jäätyneet seurassani. Jotkut myös alkavat kehua itseään.

Vierailija
62/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään koska ei muhun ihastuta. Nuorempana kyllä muutamaan otteeseen oletin huomaavani miehen kiinnostuksen (molemminpuolisia pitkiä katseita ja hymyilyä jne) mutta aina se oli väärin kuviteltu se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti en mistään. Eikä onneksi tarvitse sitä miettiäkään kun olen naimisissa. Mutta siis pidän kaikkea läpän heittoa ja flirttailua ihan normaalina ja hymyileminen, seuraan hakeutuminen ym. on ihan tavallista toimintaa. Mä oon aina tarvinnut sen ihan suoran treffikutsun vähintään että olen jotain ymmärtänyt tai ihan suoraan että on kerrottu se ihastus. Muuten mä en oo mistään pienistä vihjeistä tajunnu mitään, onneksi. Tykkään siitä että voi rennosti vaikka jonkun työkaveri/harrastus kaveri ym miehen kanssa heittää jotain vitsiä ja vaihtaa normaaleja katseita, nauraa ja hymyillä, olla kohtelias jne ilman että tarvitsee alkaa analysoimaan jotain ihastuksia. 

Vierailija
64/69 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta ja siitä miten hän puhuu minulle.

Oletko täysin varma? Itse olen kuullut monelta naiselta että olisin muka kiinnostunut niistä ja perusteluksi on sanottu juurikin tuo miten katson ja miten puhun naiselle vaikka en todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista

Kyllä. Miksi yleistät monet naiset koskemaan kaikkia naisia?

Ihan vain sen takia kun itse yleistät miehen katseen ja miehen puhetyylin siksi että mies olisi kiinnostunut naisesta

Missä näin on tehty?

Vierailija
65/69 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap tiedä kun meitä tenttaa.....

En kai minä muuten kysyisi. Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
66/69 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ihastuneet miehet ovat yleensä jäätyneet seurassani. Jotkut myös alkavat kehua itseään.

Sama! Mies alkaa hymyillä yhtäkkiä paljon, jäätyy, takeltelee sanoissa. Yks tyyppi alkoi treffeillä kehua itseään oikein urakalla. Kertoi kuinka puhuu 5 eri kieltä ym.

Vierailija
67/69 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään koska ei muhun ihastuta. Nuorempana kyllä muutamaan otteeseen oletin huomaavani miehen kiinnostuksen (molemminpuolisia pitkiä katseita ja hymyilyä jne) mutta aina se oli väärin kuviteltu se.

Sama. Eikä kyse ole vain siitä etten olisi tietoinen ihastuksista. Monet kerrat olen itse tehnyt aloitteen kun olen luullut että joku on vain ujo, mutta saanut pakit kun tulkitsin ystävällisyyden väärin. 

Eli voin tulla kertomaan jos moinen ihme ikinä tapahtuu (en pidätä hengitystä).

N45

Vierailija
68/69 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Mies alkaa hymyillä yhtäkkiä paljon, jäätyy, takeltelee sanoissa. Yks tyyppi alkoi treffeillä kehua itseään oikein urakalla. Kertoi kuinka puhuu 5 eri kieltä ym.

Ei ollut DI. Muuten olisi osannut 3ea eri kieltä.

Vierailija
69/69 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää mistään,haluan miehet pois vainoamasta minua.Olen jo vanha käntty,en halua teitä pilaamaan elämääni.