Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Mistä huomaatte että mies on ihastunut teihin?

Vierailija
11.11.2025 |

Onko jotain mistä tajuatte asian?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aina huomannutkaan. Eräs tuli sitten itse kertomaan asian. En ollut huomannut mitään ennen sitä. 

Joskus olen huomannut muuttuneen käytöksen perusteella. 

Ystävällisyyttä ei pidä sekoittaa ihastumiseen. 

Ystävälliseltä ihmiseltä puuttuu katseesta se tuike mikä ihastuneella on.

Vierailija
22/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondis päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kysyy, että pääsiskö naimaan.

T. M55 

Vierailija
24/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta ja siitä miten hän puhuu minulle.

Oletko täysin varma? Itse olen kuullut monelta naiselta että olisin muka kiinnostunut niistä ja perusteluksi on sanottu juurikin tuo miten katson ja miten puhun naiselle vaikka en todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista

Eihän sitä tietenkään voi koskaan olla täysin varma, kun puhutaan toisen ihmisen ajatuksista.

Enhän esimerkiksi voi olla mitenkään varma pelkän katseen perusteella, että mitä tälle ihmiselle ihastuminen merkitsee. Tarkoittaako se sitä, että antaisi mitä vaan, että saisi olla minun kanssani koko loppuelämän? Vai sitä, että pääsisipä jyystämään?

Riippuu kovasti ihmisestä.

Vierailija
25/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa vaivihkaa. 

Vierailija
26/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa perässä jollakin milloin milläkin asialla, ja usein mukavahingossa koskettaa. Kun unohtaa itsensä hetkeksi, on sellainen tietty erikoisen pehmeä katse.

Vierailija
27/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä puhun mukaville naiselle, joista tykkään ystävällisesti ja katson silmiin. Sekä annan mielelläni positiivista palautetta heidän hyvistä ominaisuuksisstaan.

Yritän myös kannustaa heitä elämässä eteenpäin ja kunniottamaan itseään. Sekä annan henkistä tukea, jos he kertovat ongelmistaan. Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita romanttista kiinnostusta.

Tästä käytöksestä saattaa tulla väärinkäsityksiä. Samoin kuin naisille varmaan tulee, jos kohtelevat mukavaa miestä vastaavalla tavalla.

Mitä mieltä palstalla ollaan?

Voihan siitä tulla väärinkäsityksiä, mut se ei ehkä ole kauhean vaarallista, jos toinen osapuoli uskoo kerrasta, kun kieltäydyt treffeistä (tai siitä mitä ne nyt sinulta haluavatkin).

Jos taas ihan vain ystävällisestä puheesta ja silmiin katsomisesta, ilman noita muita juttuja, syntyy väärinkäsityksiä, niin sitten kyseiset naiset ovat joko erittäin epätoivoisia tai sosiaalisesti rajoittuneita.

Vierailija
28/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää jos osaa lukea. Mikroilmeistä ja eleistä. Muuttunut käytös. 

Vierailija
29/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylipäänsä kiinnostuneempi kuin ennen. Kuuntelee tarkemmin ja muistaa hyvin kertomasi. 

Vierailija
30/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. M55 

Juu. Kysyy että anteeksi että vaivaan, mutta pääsiskö naimaan?

Vierailija
31/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. M55 

Oottekste tavannu miehiä niin kuin koskaan? Ei todellakaan seksin vonkaaminen ole merkki ihastumisesta. Erittäin moni mies vonkaa keneltä sattuu, ei vain ihastukseltaan.

Vierailija
32/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää olevansa spesiaali jos mies käyttäytyy kaikkien naisten kanssa samalla lailla, katsoo silmiin ihailevasti, pitkä katsekontakti ja halukkuus keskustella... 

Vierailija
33/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelee dikpikkejä ja lähestyy lainkielloista huolimatta

:D Jopas erikoista.

Vierailija
34/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aina huomannutkaan. Eräs tuli sitten itse kertomaan asian. En ollut huomannut mitään ennen sitä. 

Mulla oli mies, joka osasi katsoa silmät tuikkien, mutta ei ollut teoissaan mitenkään ystävällinen vaan jääräpäisen itsekäs. Kesti hirveän kauan ymmärtää, että näin se tosiaan on.

Ihminen on jotenkin ehdollistunut pitämään tiettyjä ilmeitä ja eleitä merkkinä jostain.

Vierailija
35/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa perässä jollakin milloin milläkin asialla, ja usein mukavahingossa koskettaa. Kun unohtaa itsensä hetkeksi, on sellainen tietty erikoisen pehmeä katse.

Sulanut naama. 

Vierailija
36/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaa vähän ekstraa. 

Vierailija
37/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mies, joka osasi katsoa silmät tuikkien, mutta ei ollut teoissaan mitenkään ystävällinen vaan jääräpäisen itsekäs. Kesti hirveän kauan ymmärtää, että näin se tosiaan on.

Ihminen on jotenkin ehdollistunut pitämään tiettyjä ilmeitä ja eleitä merkkinä jostain.

Voi olla jääräpäisen itsekäs ja silti ihastunut. Eiväthän ne ominaisuudet sulje pois toisiaan.

Vierailija
38/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää sormen omaansa perzeezeensä ja katsoo silmiin, haistelee sormea ja nuolee imee. Pazka haisee.

Vierailija
39/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää olevansa spesiaali jos mies käyttäytyy kaikkien naisten kanssa samalla lailla, katsoo silmiin ihailevasti, pitkä katsekontakti ja halukkuus keskustella... 

Mitä tarkoitat spesiaalilla? Voihan mies ihastua useampaan naiseen. Kuten naisetkin useampaan mieheen. EI kai kukaan jää loppuiäkseen suremaan, jos se yksi ja ainoa ei lähdekään treffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä