Naiset. Mistä huomaatte että mies on ihastunut teihin?
Kommentit (54)
Jos mies kysyy, että pääsiskö naimaan.
T. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta ja siitä miten hän puhuu minulle.
Oletko täysin varma? Itse olen kuullut monelta naiselta että olisin muka kiinnostunut niistä ja perusteluksi on sanottu juurikin tuo miten katson ja miten puhun naiselle vaikka en todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista
Eihän sitä tietenkään voi koskaan olla täysin varma, kun puhutaan toisen ihmisen ajatuksista.
Enhän esimerkiksi voi olla mitenkään varma pelkän katseen perusteella, että mitä tälle ihmiselle ihastuminen merkitsee. Tarkoittaako se sitä, että antaisi mitä vaan, että saisi olla minun kanssani koko loppuelämän? Vai sitä, että pääsisipä jyystämään?
Riippuu kovasti ihmisestä.
Seuraa perässä jollakin milloin milläkin asialla, ja usein mukavahingossa koskettaa. Kun unohtaa itsensä hetkeksi, on sellainen tietty erikoisen pehmeä katse.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä puhun mukaville naiselle, joista tykkään ystävällisesti ja katson silmiin. Sekä annan mielelläni positiivista palautetta heidän hyvistä ominaisuuksisstaan.
Yritän myös kannustaa heitä elämässä eteenpäin ja kunniottamaan itseään. Sekä annan henkistä tukea, jos he kertovat ongelmistaan. Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita romanttista kiinnostusta.
Tästä käytöksestä saattaa tulla väärinkäsityksiä. Samoin kuin naisille varmaan tulee, jos kohtelevat mukavaa miestä vastaavalla tavalla.
Mitä mieltä palstalla ollaan?
Voihan siitä tulla väärinkäsityksiä, mut se ei ehkä ole kauhean vaarallista, jos toinen osapuoli uskoo kerrasta, kun kieltäydyt treffeistä (tai siitä mitä ne nyt sinulta haluavatkin).
Jos taas ihan vain ystävällisestä puheesta ja silmiin katsomisesta, ilman noita muita juttuja, syntyy väärinkäsityksiä, niin sitten kyseiset naiset ovat joko erittäin epätoivoisia tai sosiaalisesti rajoittuneita.
Tietää jos osaa lukea. Mikroilmeistä ja eleistä. Muuttunut käytös.
On ylipäänsä kiinnostuneempi kuin ennen. Kuuntelee tarkemmin ja muistaa hyvin kertomasi.
Vierailija kirjoitti:
T. M55
Juu. Kysyy että anteeksi että vaivaan, mutta pääsiskö naimaan?
Vierailija kirjoitti:
T. M55
Oottekste tavannu miehiä niin kuin koskaan? Ei todellakaan seksin vonkaaminen ole merkki ihastumisesta. Erittäin moni mies vonkaa keneltä sattuu, ei vain ihastukseltaan.
Mistä tietää olevansa spesiaali jos mies käyttäytyy kaikkien naisten kanssa samalla lailla, katsoo silmiin ihailevasti, pitkä katsekontakti ja halukkuus keskustella...
Vierailija kirjoitti:
Lähettelee dikpikkejä ja lähestyy lainkielloista huolimatta
:D Jopas erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aina huomannutkaan. Eräs tuli sitten itse kertomaan asian. En ollut huomannut mitään ennen sitä.
Joskus olen huomannut muuttuneen käytöksen perusteella.
Ystävällisyyttä ei pidä sekoittaa ihastumiseen.Ystävälliseltä ihmiseltä puuttuu katseesta se tuike mikä ihastuneella on.
Mulla oli mies, joka osasi katsoa silmät tuikkien, mutta ei ollut teoissaan mitenkään ystävällinen vaan jääräpäisen itsekäs. Kesti hirveän kauan ymmärtää, että näin se tosiaan on.
Ihminen on jotenkin ehdollistunut pitämään tiettyjä ilmeitä ja eleitä merkkinä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa perässä jollakin milloin milläkin asialla, ja usein mukavahingossa koskettaa. Kun unohtaa itsensä hetkeksi, on sellainen tietty erikoisen pehmeä katse.
Sulanut naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aina huomannutkaan. Eräs tuli sitten itse kertomaan asian. En ollut huomannut mitään ennen sitä.
Joskus olen huomannut muuttuneen käytöksen perusteella.
Ystävällisyyttä ei pidä sekoittaa ihastumiseen.Ystävälliseltä ihmiseltä puuttuu katseesta se tuike mikä ihastuneella on.
Mulla oli mies, joka osasi katsoa silmät tuikkien, mutta ei ollut teoissaan mitenkään ystävällinen vaan jääräpäisen itsekäs. Kesti hirveän kauan ymmärtää, että näin se tosiaan on.
Ihminen on jotenkin ehdollistunut pitämään tiettyjä ilmeitä ja eleitä merkkinä jostain.
Voi olla jääräpäisen itsekäs ja silti ihastunut. Eiväthän ne ominaisuudet sulje pois toisiaan.
Työntää sormen omaansa perzeezeensä ja katsoo silmiin, haistelee sormea ja nuolee imee. Pazka haisee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää olevansa spesiaali jos mies käyttäytyy kaikkien naisten kanssa samalla lailla, katsoo silmiin ihailevasti, pitkä katsekontakti ja halukkuus keskustella...
Mitä tarkoitat spesiaalilla? Voihan mies ihastua useampaan naiseen. Kuten naisetkin useampaan mieheen. EI kai kukaan jää loppuiäkseen suremaan, jos se yksi ja ainoa ei lähdekään treffeille?
Ystävälliseltä ihmiseltä puuttuu katseesta se tuike mikä ihastuneella on.