Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Mistä huomaatte että mies on ihastunut teihin?

Vierailija
11.11.2025 |

Onko jotain mistä tajuatte asian?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää olevansa spesiaali jos mies käyttäytyy kaikkien naisten kanssa samalla lailla, katsoo silmiin ihailevasti, pitkä katsekontakti ja halukkuus keskustella... 

Mitä tarkoitat spesiaalilla? Voihan mies ihastua useampaan naiseen. Kuten naisetkin useampaan mieheen. EI kai kukaan jää loppuiäkseen suremaan, jos se yksi ja ainoa ei lähdekään treffeille?

Joo mut ei kukaan ole yhtä aikaa kaikkiin ihastunut. Muutamaan ehkä voi olla yhtä aikaakin mutta ei kaikkiin tuntemiinsa naisiin.

Vierailija
42/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein minulle on ihan suoraan se kerrottu, ja rakkaudentunnustuksiakin on tullut useilta. Välillä sitten taas huomaa siitä että jatkuvasti hakeutuu seuraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää olevansa spesiaali jos mies käyttäytyy kaikkien naisten kanssa samalla lailla, katsoo silmiin ihailevasti, pitkä katsekontakti ja halukkuus keskustella... 

Mitä tarkoitat spesiaalilla? Voihan mies ihastua useampaan naiseen. Kuten naisetkin useampaan mieheen. EI kai kukaan jää loppuiäkseen suremaan, jos se yksi ja ainoa ei lähdekään treffeille?

Joo mut ei kukaan ole yhtä aikaa kaikkiin ihastunut. Muutamaan ehkä voi olla yhtä aikaakin mutta ei kaikkiin tuntemiinsa naisiin.

Mutta katsoo kaikkia naisia ihailevasti? Pitkän katsekontaktin ja halukkuuden keskustella ymmärrän.

Vierailija
44/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein minulle on ihan suoraan se kerrottu, ja rakkaudentunnustuksiakin on tullut useilta. Välillä sitten taas huomaa siitä että jatkuvasti hakeutuu seuraan. 

Itse luotan tekoihin, en sanoihin. Olen jo kuullut kaikki sanat, eikä se välttämättä tarkoita mitään. Teot kertovat enemmän. 

Vierailija
45/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aviomies, jota rakastan. Samaan aikaan olen kuitenkin aina ihastunut vähintäänkin yhteen mieheen, mutta usein useampaankin. Tuntuu, että kemiaa on tosi monen kanssa.

Vierailija
46/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aviomies, jota rakastan. Samaan aikaan olen kuitenkin aina ihastunut vähintäänkin yhteen mieheen, mutta usein useampaankin. Tuntuu, että kemiaa on tosi monen kanssa.

Ihastuminen ja rakastuminen ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
47/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että voisin/ olisin voinut muodostaa parisuhteen hyvin monen miehen kanssa. Jokaista varten löytyy minusta jokin puoli, jonka kautta liityn heihin ja jota kautta löytyy yhteinen sävel.

Vierailija
48/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aina huomannutkaan. Eräs tuli sitten itse kertomaan asian. En ollut huomannut mitään ennen sitä. 

Joskus olen huomannut muuttuneen käytöksen perusteella. 

Ystävällisyyttä ei pidä sekoittaa ihastumiseen. 

Ystävälliseltä ihmiseltä puuttuu katseesta se tuike mikä ihastuneella on.

Mulla oli mies, joka osasi katsoa silmät tuikkien, mutta ei ollut teoissaan mitenkään ystävällinen vaan jääräpäisen itsekäs. Kesti hirveän kauan ymmärtää, että näin se tosiaan on.

Ihminen on jotenkin ehdollistunut pitämään tiettyjä ilmeitä ja eleitä merkkinä jostain.

Voi olla jääräpäisen itsekäs ja silti ihastunut. Eiväthän ne ominaisuudet sulje pois toisiaan.

Tottakai. Mutta jääräpäinen itsekkyys ei ole ystävällisyyttä.

Ja lopulta luulen, että hän ei ollut oikeastaan alunperin ihastunut minuun, vaan huomasi, että miehet ympärilläni olivat. Niinpä hänen oli pakko saada minut.

Vierailija
50/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelu ja tosiaankin tekee tikustakin asiaa. Naapurin mies on ravannut viimeisen kahden vuoden ajan lainaamassa ties miitä.. sen verukkeella se usein livahtaa sisään kahville ja jää helposti istumaan pidemmäksikin aikaa.

Ensin ajattelin, että niillä on miehen kanssa bromance, mutta sitten mies kertoi pari faktaa.. Mieheni ei ole kiinnostunut mistään, mistä naapuri - eivät edes jaa huumorintajua ja toisekseen tyyppi pyytää kahvia vain kun mä olen kotona. Asettuu istumaan vielä silleen, että voi tuijotella.

Vuosien aikana pari duunikaveria on käyttäytynyt vastaavasti. Yleensä asettuvat eväittensä kanssa silleen, että voivat tuijottaa mua. :( Myöhemmin sitte pikkujouluissa ovat avautuneet ihastumisestaan.

Nämä esimerkit siis kaikkiaan 30 vuoden sisällä. Ettei niitä liikaa ole. :D

Vierailija
51/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lempeä katse ja jää katsomaan pidemmäksi aikaa kun olisi tarve.

Vierailija
52/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta ja siitä miten hän puhuu minulle.

Oletko täysin varma? Itse olen kuullut monelta naiselta että olisin muka kiinnostunut niistä ja perusteluksi on sanottu juurikin tuo miten katson ja miten puhun naiselle vaikka en todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista

Kyllä. Miksi yleistät monet naiset koskemaan kaikkia naisia?

Ihan vain sen takia kun itse yleistät miehen katseen ja miehen puhetyylin siksi että mies olisi kiinnostunut naisesta

Vierailija
53/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naisten luuleminen alkaa olemaan jo hauska asia. Olen tehnyt omasta elämästä huomion jokaisen tuntemani naisen kohdalta että ihan jokainen nainen  on jossain vökissä sanonut että "kyllä minä tiedän mitä miehet ajattelee, kyllä minä tiedän miten miehet ajattelee ja kyllä minä tiedän tiedän mitä miehet haluavat" mutta jännästi yksikään ei ole vielä koskaan osunut kohdalleen mitä miehet oikeasti haluavat ja miten miehet oikeasti ajattelevat. Ja tämä kun on nostanut esille niin aina on saanut saman vastauksen, ensin himan närkästytään ja loukkaannutaan jonka jälkeen alkaa väittäminen että "miehet valehtelevat, miehet on väärässä,  kyllä minä tiedän miten... kyllä minä tiedän kuinka... kyllä minä tiedän mitä.... kyllä minä tiedän paremmin kuin miehet itse"

Vierailija
54/54 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten luuleminen alkaa olemaan jo hauska asia. Olen tehnyt omasta elämästä huomion jokaisen tuntemani naisen kohdalta että ihan jokainen nainen  on jossain vökissä sanonut että "kyllä minä tiedän mitä miehet ajattelee, kyllä minä tiedän miten miehet ajattelee ja kyllä minä tiedän tiedän mitä miehet haluavat" mutta jännästi yksikään ei ole vielä koskaan osunut kohdalleen mitä miehet oikeasti haluavat ja miten miehet oikeasti ajattelevat. Ja tämä kun on nostanut esille niin aina on saanut saman vastauksen, ensin himan närkästytään ja loukkaannutaan jonka jälkeen alkaa väittäminen että "miehet valehtelevat, miehet on väärässä,  kyllä minä tiedän miten... kyllä minä tiedän kuinka... kyllä minä tiedän mitä.... kyllä minä tiedän paremmin kuin miehet itse"

Minkäs sille mahtaa, ehkä et tunne kovinkaan fiksuja naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi