Millaista nettikauppaa kaipaisit?
Mielestäni on TODELLA VAIKEAA löytää tytölle 116 cm kokoisia nättejä ja vähän erilaisia vaatteita. Tykkään hieman tuollaisista retroista vaatteista, esim. Småfolk, mutta mistään nettikaupasta en ole löytänyt noita isoja kokoja. Vauvoille ja pienille (92 cm asti) löytyy todella paljon tarjontaa vaatteissa, mutta tuntuu että isommat lapset on unohdettu kokonaan :(
Kommentit (5)
eli haluan hankkia samantyylistä vaatetta veljeksille, joiden koot 104 ja 128 cm. Monen nettikaupan heikkous (ja olen siitä heille maininnutkin) on se, että pieniä kokoja kyllä löytyy, mutta vaikka isompia kokojakin valmistetaan, niin niitä ei oteta valikoimaan (esim. ej sikke lej).
Itse etsin aina sen nettikaupan, josta löytyy molemmille pojille koko ja muita kartan. Mitä järkeä muutenkaan nettikaupan on asemoitua esim. vauvakokoihin tai alle 104 cm vaatteisiin, kun keskimäärin perheissä on kuitenkin se 2,x lasta parin vuoden ikäerolla.
Småfolkia valmistetaan koossa 7-8, mutta koot myydään aika nopsaan loppuun nettikaupoista. Kannattaa vaan plärätä småfolkin nettisivuilla olevia kauppoja aika tiheään tahtiin, sillä mallistoja tulee aika usein.
Tanskalaisilla merkeillä Nanoou, Ej Sikke Lej ja Urban Elk on ainakin 116cm ja jotkut mallit jopa 122cm asti. Ja aivan ihania kuoseja :)
Itse tilasin 116cm Nanoouta ja Ej Sikke Lejtä meidän tytölle, joka käyttää normaalisti 122cm vaatteita. Täältä tilasin, kun sai vielä kuluittakin http://www.wilmis.com/
Nanoou ja Ej sikke lej on kummatkin pieniä kooltaan joten tuskin mitenkään menee 122cm kokoa käyttävälle. Kyllä mun mielstä noista Suomalaisista nettikaupoista muutkin jotka myy kyseisiä merkkejä myy noita Tanskalaisia merkkejä 122cm asti ainakin itse olen niistä tilannut.
tuo Nanooun 116cm paita oli reilusti isompi mitä 122cm muun merkkinen paita ja käytössä 7v tytöllä. Ja meillä aikaisemmin käytössä olleet Ej Sikke Lejt ovat ihan normaalia mitoitusta mitä esim. henkkamaukkalindex-koot ovat, eivätkä edes kutistu pesussa.
on mielestäni vasta, kun lapset ylittävät 128 cm koon.
Tykkäisitkö Polarn o Pyret -vaatteista (nettisivut, mutta ei kauppaa) tai Bodenin vaatteista (nettisivut löytyvät haulla, englantilainen firma)