Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kehut ahdistaa ja tuo paineita olla parempi :(

Vierailija
11.11.2025 |

Mua on alkanut ahdistamaan miesystävän kehut liittyen siihen miten siro ja hoikka olen :(

Aluksi kehut tuntuivat kivoilta ja oli kiva tuntea että olen hyvä juuri tällaisena.

Mutta nyt mua on alkanut ahdistamaan ja tuntuu että olisin parempi jos olisin vielä laihempi ja timmimpi. Ja usein esimerkiksi ajattelen etten halua miesystävän näkevän mua syömässä mitään herkkuja tai semmoista ja on hirveästi paineita pysytellä tietyssä painossa tai saada mieluiten sitä jopa alas! Huomaan myöskin vertaavani itseäni todella hoikkiin naisvartaloihin, sellaisiin joista arvelen hänen pitävän.

Tavallaan siis kyse on ihan omasta halusta olla laiha/laihtua, eikä mies ole sanonut mitään sellaista että pitäisi laihduttaa, vaan enemmänkin että olen juuri hyvä näin, mutta kuitenkin tuntuu että ilman hänen tapaamista en olisi itselleni näin ankara.

Sanokaa kiltit, jotain lohdullista tai järkevää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko. Ylistämällä alistamista.

Vierailija
2/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä siis tarkoittaa????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
4/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hankkisit sen itsetunnon ja jättäisit miehen kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
5/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee siis päänsisäinen ja kuulostaa jotenkin anorektikon ajatuksilta. Sinulla taitaa olla myös huono itseluottamus? Onko sinulla aina ollut tällaisia ajatuksia ettet riitä vai nyt seurustelun aikana? Kehuuko mies muuta kuin ulkonäköä? Jos et itse saa asiaa työstettyä niin ehkäpä terapia auttaisi. Olen itsekin siro ja hoikka ja saanut siitä paljon kehuja. Ikinä en ole hyvän miehen kanssa ajattelut etten riittäisi tällaisena tai tukevampana. Huonossa suhteessa kyllä oli välillä tunne, mutta siinä mies myös arvosteli ulkonäköäni.

Vierailija
6/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh.. yhdellä ystävälläni ollut vuosikausia syömishäiriö jo muutenkin ja meni ihan kamalaksi, kun alkoi olla tuollaisen miehen kanssa. En muutenkaan ymmärrä mikä tyyppi ihannoi jo valmiiksi todella laihan laihuutta. Onneksi pääsi lopulta siitä miehestä eroon ja meni hiukan parempaan suuntaan taas.

Vierailija
7/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä siis tarkoittaa????

Tarkoittaa sitä että ylianalysoit. Ota kehut kehuina ja mene eteenpäin.

Vierailija
8/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö taas. Jättäkää nyt kerrankin narsisti-väitteet pois. Hyvä ja normaali mies kehuu eikä siihen liitty mitään alistamista. Mies kehuu, koska välittää ja haluaa naiselleen hyvän mielen. Syy toki voi olla miehessäkin, mutta ei se ainakaan ap.n kuvauksesta tule ensimmäisenä esille. Enemmän ongelma taitaa olla ap.n oma ajatusmaailma.

Vierailija
9/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo vastata. Elä kuten haluat, syö hyvin, pyri olemaan terve, älä pyri laihtumaan. Kun liikut, syöt tarpeeksi ja nukut hyvin, painosi asettuu juuri sinulle sopivaan lukemaan. Kun olet oma itsesi, vedät puoleesi oikeita ihmisiä.

Mies ihastui sinuun, tuskin vain ulkonäköösi. Vaikka laihduttaisit, se ei ole tae että mies pysyy kanssasi. Maailman seksikkäimmiksi naisiksi ja miehiksi nimettyjä julkkiksiakin on petetty, siksi ei kannata yrittää miellyttää toista oman jaksamisen tai itsetunnon kustannuksella.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan