Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilotatteko s-marketissa hyvät punalappu tuotteet aamulla ja haette jemmoista kun ilta ale alkaa?

Vierailija
11.11.2025 |

Tuohan on fiksua vain

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jemmarit on sit vartioilla ja henkilökunnalla tiedossa ja seurannassa kun kauppaan tulevat.

Eipä ole jemmaaminen millään tavalla kiellettyä tai edes rikollista...

Minusta ihan petokseen verrattava pikkurikos. En tiedä mitä laki sanoo mutta estäähän siinä kauppaa myymästä tuotetta parempaan hintaan. Nämä kitupiikit huijarit pilaa koko idean ja kohta loppuu kaikki alet ruokakaupoissa. Mites sitten suu pannaan?

Maksan vaikka satasen ettet sinä säästä sitä viisikymppistä.

Teepä se, en estele typeryksiä 😄. Minä ostan normaalihinnalla, saan edullisemmin kuin ne alelaputetut jotka on yleensä jotain ultraprosessoitua pskaa. Minä syön puhdasta ruokaa.

Vierailija
42/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jemmarit on sit vartioilla ja henkilökunnalla tiedossa ja seurannassa kun kauppaan tulevat.

Eipä ole jemmaaminen millään tavalla kiellettyä tai edes rikollista...

On kiellettyä, hukkaan menee kun tuotteita kannellaan jemmoihin ja ne pitää heittää roskiin. Jos et osaa kaupassa käydä niin älä käy. Kylmä tuotteet pidetään kylmässä jos niitä löytyy jostain muualta kuin sieltä mistä pitää, me myyjät ei tiedetä onko kylmäketju katkennut ja tuote menee roskiin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Otan oikein eväät mukaan pärevasussa, kahvia termariin ja voileipiä ja jään odottelemaan ilta-alea. Ei minulla ole muutakaan elämässä niin hyvin pystyn näin tekemään. Istun mummopenkilla pelikoneiden vieressä ja katselen ihmisiä ja hörpin kahvia. 

Missäs se sun ale tuote saalis on? Ethän sä voi niitä kassan läpi viedä sinne maksamatta odottelemaan iltaa

Vierailija
44/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi tulee lapioimaan saleen  pari tuntia ennen 60 prosentin ale aikaa kaikki ale tuotteet ostoskärryyn ja jemmaa kärryt Salen nurkkaan ja lähtee itse ulos muille asioille ja palaa kauppaan sitten kun ale aika alkaa...

Sitten alkaa raivaaminen jos joku on vienyt kärryt pois jonka oli jättänyt ostoksia täyteen odottamaan ale aikaa.

Niitä kadonneita tavaroitako se raivaa?

Vierailija
45/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on -50% alennuslappuja heti aamusta. Ei tarvitse jemmata mitään.

Ei ole, 20 % vain meidän Lidlissä

Vierailija
46/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii käydä kaupassa kun joka leivässä on -40%, -60%. Joutuu kiertelemään löytääkseen vasta paistetun leivän.

Vierailija
47/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta valmiiksi vanhaa, vaikka en ookkaan mikään rikas. Kaikki punalaputettu pitää syödä äkkiä, enkä ehi. On tullut tämäkin koettua. Helposti iskee ahneus kun saa halavalla. Yks mun kaveri hamstras hulluna, ja sitten siitä kaupasta poistettiin ilta-ale. Kun sinne tuli aina ne samat tyypit hamstraamaan. Näin selitti myyjä. Tietyt hullut tuota hamstrausta harrastaa että menevät jopa paria tuntia ennen ottaan tuotteita. 

Vierailija
48/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmaksi tulee kun ei osta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme