Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilotatteko s-marketissa hyvät punalappu tuotteet aamulla ja haette jemmoista kun ilta ale alkaa?

Vierailija
11.11.2025 |

Tuohan on fiksua vain

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jemmarit on sit vartioilla ja henkilökunnalla tiedossa ja seurannassa kun kauppaan tulevat.

Eipä ole jemmaaminen millään tavalla kiellettyä tai edes rikollista...

Ihan sama, silti niitä seurataan ja katsotaan mitä nyhertävät. Luulevat toimivansa huomaamatta :D

Vierailija
22/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varsin yleistä ainakin Prismassa. Monta kertaa olen ihmetellyt kun tuotteiden takaa löytyy punalaputettuja tuotteita. Luulin että myyjät hamstraa niitä itselleen mutta noinhan se on kuin ap kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen löytänyt piilotettuja alelaputettuja tuotteita normaalihintaisten alta. Yleensä ostan itse tai jätän sen siihen päällimmäiseksi jonkun muun poimittavaksi. 

Vierailija
24/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi tulee lapioimaan saleen  pari tuntia ennen 60 prosentin ale aikaa kaikki ale tuotteet ostoskärryyn ja jemmaa kärryt Salen nurkkaan ja lähtee itse ulos muille asioille ja palaa kauppaan sitten kun ale aika alkaa...

Sitten alkaa raivaaminen jos joku on vienyt kärryt pois jonka oli jättänyt ostoksia täyteen odottamaan ale aikaa.

Vierailija
25/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sairaus.

Kukaan muu ei viitsisi käyttää aikaa ja vaivaa tuollaiseen. Lehtijutussa kerrottiin kuinka jotku ilmeisesti mt-potilaat ottaa pullat kärryyn ja ajeluttaa niitä useita tunteja kunnes klo21 saavat niistä -60%. Mitä muuta tuo on kuin sairautta!

Vierailija
26/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jemmarit on sit vartioilla ja henkilökunnalla tiedossa ja seurannassa kun kauppaan tulevat.

Ihan sama, silti niitä seurataan ja katsotaan mitä nyhertävät. Luulevat toimivansa huomaamatta :D

Käyttekö siirtämässä piilotetut tuotteet takaisin oikeille paikoille, jos ehditte? Itse ainakin tekisin niin :)

Vierailija
27/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on -50% alennuslappuja heti aamusta. Ei tarvitse jemmata mitään.

Paskat on -20%

Joo, vähissä on meidänkin kaupungin Liidelien 50 prosentin alelaput. Silloin tällöin näkee vain noita lappuja tuotteissa, kun putiikkiin eksyy.

Tarkoitti että Lidl:ssä on puolta halvempaa, kun hän erehtyi käymään kerran K-ryhmän liikkeessä

Vierailija
28/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajan jolloin laput olivat S-marketissa koko päivän -50%. Ei ollut mitään -30% tai -60%.

Vierailija
29/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varsin yleistä ainakin Prismassa. Monta kertaa olen ihmetellyt kun tuotteiden takaa löytyy punalaputettuja tuotteita. Luulin että myyjät hamstraa niitä itselleen mutta noinhan se on kuin ap kirjoittaa.

Minä noukin tuollaisia piilotettuja tuotteita omaan koriini sitä mukaa kun niitä löydän. Oppiipahan.

Vierailija
30/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee johonkin järjestelemään toisten omistamia tavaroita uudelleen ilman lupaa, niin se voi täyttää vahingonteon määritelmän.

Höpö höpö. Jos tulet häiritsemään minua, niin se voi täyttää ahdistelun määritelmän...

Vierailija
31/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan petokseen verrattava pikkurikos. En tiedä mitä laki sanoo mutta estäähän siinä kauppaa myymästä tuotetta parempaan hintaan. Nämä kitupiikit huijarit pilaa koko idean ja kohta loppuu kaikki alet ruokakaupoissa. Mites sitten suu pannaan?

Vierailija
32/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi tulee lapioimaan saleen  pari tuntia ennen 60 prosentin ale aikaa kaikki ale tuotteet ostoskärryyn ja jemmaa kärryt Salen nurkkaan ja lähtee itse ulos muille asioille ja palaa kauppaan sitten kun ale aika alkaa...

Sitten alkaa raivaaminen jos joku on vienyt kärryt pois jonka oli jättänyt ostoksia täyteen odottamaan ale aikaa.

Mitä se raivaa??

Vierailija
33/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti olen löytänyt piilotettuja alelaputettuja tuotteita normaalihintaisten alta. Yleensä ostan itse tai jätän sen siihen päällimmäiseksi jonkun muun poimittavaksi. 

Noin olen tehnyt minäkin.  Kerran valitsin itselleni sopivaa lohen palaa, ja huomasin niitten alla kokonaisen fileen ja savustetun lohen laputettuina, siirsin ne  sitten ihan piruuttani päällimmäisiksi, siinäpähän piilottaja sitten kiroilee kun niitä tulee illalla etsimään.  Toivottavasti joku ne sieltä nappasi ennen iltaa itselleen.

Vierailija
34/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan petokseen verrattava pikkurikos. En tiedä mitä laki sanoo mutta estäähän siinä kauppaa myymästä tuotetta parempaan hintaan. Nämä kitupiikit huijarit pilaa koko idean ja kohta loppuu kaikki alet ruokakaupoissa. Mites sitten suu pannaan?

Maksan vaikka satasen ettet sinä säästä sitä viisikymppistä.

Vierailija
35/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttekö siirtämässä piilotetut tuotteet takaisin oikeille paikoille, jos ehditte? Itse ainakin tekisin niin :)

Kyllähän ne poistetaan niistä jemmoista ja vartijan kanssa saa sit keskustella lisää tarpeesta järjestellä kaupan hyllyjä uusiksi

Vierailija
36/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä pitäisikin olla, että seuraava aamu on edellisen päivän jutut -60% ekan aukiolotunnin. Toki on 24/7 kauppoja, mutta suurimmassa osassa toimisi noin. Kamerat ja porttikielto kauppaan jos jemmaa illalla aamua varten.

Vierailija
37/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne poistetaan niistä jemmoista ja vartijan kanssa saa sit keskustella lisää tarpeesta järjestellä kaupan hyllyjä uusiksi

Hyvä että stevekin saa oikeaa hommaa hyllyttäjänä.

Vierailija
38/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olen piilottanut Prismassa yhden palttoon, kun Ale alkaa käyn sen ostamassa🏼

Vierailija
39/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ajan jolloin laput olivat S-marketissa koko päivän -50%. Ei ollut mitään -30% tai -60%.

Miksi ei voisi vaan laittaa sen -50% heti niin jäisi tuo typerä kärryralli illasta pois.

Vierailija
40/48 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salessa on jo aamusta tuotteita -50% ostan jos löydän jotain mitä haluan/tarvitsen, s kaupassa on -30% ja ostan sillä hinnalla jos haluan/tarvitsen. En piilottele vaan minulle riittää hyvin nuokin alennukset. Kun ostan muutenkin vain tarpeeseen en johonkin ehkä joskus. Suoraan sanottuna en ymmärrä hamstrausta esim kala säilyy pakasteessa pari kuukautta ja kana tai aika kolme kuukautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi