Piilotatteko s-marketissa hyvät punalappu tuotteet aamulla ja haette jemmoista kun ilta ale alkaa?
Kommentit (48)
Haalin kärryt täyteen tavaraa ja rakennan itselleni linnoituksen kaupan nurkkaan. Kukaan ei tule koskemaan minun alennustuotteisiini!
Lidlissä on -50% alennuslappuja heti aamusta. Ei tarvitse jemmata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Haalin kärryt täyteen tavaraa ja rakennan itselleni linnoituksen kaupan nurkkaan. Kukaan ei tule koskemaan minun alennustuotteisiini!
Oho, olen sitten nähnyt sinut kerran kaupassa.
en, en ole heikkolahjainen jolla elämä pyörii vain kaupan ympärillä.
Nuo jemmarit on sit vartioilla ja henkilökunnalla tiedossa ja seurannassa kun kauppaan tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sairaus.
Joo, en käy kahta kertaa päivässä kaupassa, ei säästä mitään ku kuluis bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskat on -20%
Tottakai. Otan oikein eväät mukaan pärevasussa, kahvia termariin ja voileipiä ja jään odottelemaan ilta-alea. Ei minulla ole muutakaan elämässä niin hyvin pystyn näin tekemään. Istun mummopenkilla pelikoneiden vieressä ja katselen ihmisiä ja hörpin kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat on -20%
Joo, vähissä on meidänkin kaupungin Liidelien 50 prosentin alelaput. Silloin tällöin näkee vain noita lappuja tuotteissa, kun putiikkiin eksyy.
Vierailija kirjoitti:
Nuo jemmarit on sit vartioilla ja henkilökunnalla tiedossa ja seurannassa kun kauppaan tulevat.
Osa noista jemmareista on itse vartijoita ja henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole jemmaaminen millään tavalla kiellettyä tai edes rikollista...
En ole koskaan ostanut punalaputettuja tuotteita, koska niissä on parasta ennen päivämäärä lähes heti. Se mitä syön, on taatusti tuoretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jokin asia ei ole erikseen rikoslaissa kiellettyä, niin onko se silloin ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, olen sitten nähnyt sinut kerran kaupassa.
PYSY KAUKANA ALENNUSTUOTTEISTANI!
Liikaa vaivaa käydä kaksi kertaa päivässä kaupassa ja ehkä tulisi tehtyä heräteostojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee johonkin järjestelemään toisten omistamia tavaroita uudelleen ilman lupaa, niin se voi täyttää vahingonteon määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat on -20%
Myydäänkö Lidlissä paskaa?
Aika monesti tulee piilotettua. Hyviä piiloja ovat esim. vaateosaston takkien taskut. Sieltä sitten haen.
Itse myös menen kiertelemään kauppaan jo aamupäivästä ja tyhjennän mm. paistopisteen heti tuoreeltaan. Helposti hurahtaa päivä kaupan tarjontaa tutkiessa ja kilahtaa 60% alennukset klo 21 tai klo 22, kaupasta riippuen. Niin ja vielä bonukset päälle.
Tuhti aamupala pitää kyllä syödä, että jaksaa iltaan asti, mutta se on helppoa edellisen päivän punalapputuotteista tehdä. Mitäs sitä köyhä eläkeläinen muuta, kun aikaa on.
Tuo on sairaus.