Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sen näköinen, että minulle pitää kaikki maksaa

Vierailija
11.11.2025 |

Tämä ei ole provo, vaikka siltä kuulostaakin.

Miespuolinen kaverini seurusteli reilu vuoden erään naisen kanssa. Ero tuli, kun nainen olisi halunnut muuttaa yhteen ja halusi, että mies maksaa kaiken. Myös naisen lapset. Perusteluna oli tuo otsikko: olen sen näköinen.

Ja minkä näköinen hän sitten on? Ikää on noin 35 v ja hän on pitkä ja hyvin hoikka ja ainakin jaloista hyvin treenattu. Jalassa on aina tiukat persvakoon uppoavat trikoot ja huomaa, että kyykkyjä on tehty. Kasvoissa on  ankkahuulet ja paksut tekoripset. Hiukset ovat vallennetut ja kun minä ole nähnyt, niin aina ponihännällä ja meikattuna. Tatuointeja löytyy. Hän on kuitenkin nainen, joka erottuu kadulla. 

Onneksi kaverillani on järki päässä ja hän lemppasi naisen. Sanoi, että nyt meni liian pitkälle. 

Itse olen aivan sanaton. Oikeestiko tällaisia naisia on olemassa? Onko tämä ainut laatuaan vai oletteko kuulleet muistakin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa maailmaa avioliitto on business transaction, jossa rakkaudella on vähän sijaa. Etenkin mitä köyhemmistä oloista tullaan, sitä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi