S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin
S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (226)
Sokos ei selkeästi halua palvella asiakkaitaan. Näkee heidät pelkkänä kulueränä.
Joka -60% viimeisellä tunnilla on vaatekaupoissa ja kodinkoneliikkeissä käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun havainnon mukaan tätä harrastaa lähinnä seniorikansalaiset. Jotenkin noloa. Meidän kaupassa istuskelevat 19 jälkeen penkeillä kärryjensä kanssa. Kärryissä on kylmälaukut. Odottavat, että kello tulee 20 ja voi mennä kassoille.
Sinänsä harmi, että tällaisten moukkamaisten ahnehtijoiden takia hyvät jutut menee aina pilalle. Minä minä minä, mulle kaikki!! Ja eivät varmasti ole erityisen köyhiä.
Nämä moukkamaiset seniorikansalaiset elää ihan toimeentulonsa rajoilla, harvempi ruokkii jälkikasvunsa perhettä jotta hamstraisi muille, mutta voi sekin olla mahdollista tulevaisuudessa kun taloyhtiöiden yhteisöllisyys nostetaan arvoon arvaamattomaan, että naapurille kans.
Tota, paljonko se seniorikansalainen syö, jos hamstraavat? Noita alennusruokia löytää melkein joka kerta, osa laputetaan aamusta jo.Yhdellä lihapaketilla jo elää yksin/kaksin pari päivää. Paistotuotteet taas ovat yleisesti kalliita, pakastealtaasta löydät halvemmall ja kotona voi niitä sulatella/lämmittää uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa paistopisteet! Ihmiset sairastuvat, jos ei läskisty, niin tulee psyykkisesti sairaaksi roudatessaan pullia joka ilta ostoskärryssä 2 tuntia.
Siinähän laihtuu kun kävelee kaupassa pari tuntia.
Kyllä kävelemällä ei laihdu. Kävelet 15 kilsaa, niin kulutat siinä jonkun 250 kilokaloria. Se saa puolikkaasta pienestä munkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs miten pienistä rahoista tuossa on kyse koko kaupan päivämyynnissä. Kiusa se on pienikin kiusa.
Ei kai kyse ole mistään kiusasta, vaan siitä, että olisi haluttu, että useampi asiakkaista olisi hyötynyt alesta ja ehkäpä jopa sellaiset, jotka sitä alea todella tarvitsevat?
Nythän nämä tuotteet jatkossa menee aivan oikeaan osoitteeseen, kun niitä aletaan toimittaa ilmaiseksi ruokajakeluun. Eli ihan oikein näpäytetty näille hamstraajille. Jos todella ovat köyhiä, niin nyt sitten sinne ruokajonoon niitä pullia hakemaan. :)
Aloin miettiä tätä uudestaan, että voihan tässä olla kyseessä myös sellainen ongelma, että jos nää hamstraa paistopisteen tyhjäksi 2 h ennen ilta-alea, niin joutuvat paistamaan vielä varuilta uuden satsin tuotteita niille, jotka ihan normaaliin hintaan niitä ostaisivat illan aikana? Ja taas tulee joku uusi hamsteri ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti olleet suomalaisia. Ei työssäkäyvillä ole aikaa tälläiseen.
Ne on niitä vanuksia. ottavat päiväunet, että yöllä jaksavat kahmia pullaa pakastimeen
"Noita vanuksia" Joopajoo, eihön ne ole edes kotimaisia, jotain belgialaisia/ranskalaisia pakasteita! " Meillä leivottua" joopajoo, meillä ruskistettua/lämmitettyä!
Mitä valitat, täällähän kehuskellaan että tilataan kaikki ulkomailta, ruokaa myöden, ei haluta konkurssiSuomea tukea.
Sehän on kuulemma yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa paistopisteet! Ihmiset sairastuvat, jos ei läskisty, niin tulee psyykkisesti sairaaksi roudatessaan pullia joka ilta ostoskärryssä 2 tuntia.
Kyllä kävelemällä ei laihdu. Kävelet 15 kilsaa, niin kulutat siinä jonkun 250 kilokaloria. Se saa puolikkaasta pienestä munkista.
On taas jollain nuo kalorinkulutukset hyvin hallussa :D
Poikottiin koko paska todella hävytöntä käytöstä sokoksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs miten pienistä rahoista tuossa on kyse koko kaupan päivämyynnissä. Kiusa se on pienikin kiusa.
Ei kai kyse ole mistään kiusasta, vaan siitä, että olisi haluttu, että useampi asiakkaista olisi hyötynyt alesta ja ehkäpä jopa sellaiset, jotka sitä alea todella tarvitsevat?
Nythän nämä tuotteet jatkossa menee aivan oikeaan osoitteeseen, kun niitä aletaan toimittaa ilmaiseksi ruokajakeluun. Eli ihan oikein näpäytetty näille hamstraajille. Jos todella ovat köyhiä, niin nyt sitten sinne ruokajonoon niitä pullia hakemaan. :)
Aloin miettiä tätä uudestaan, että voihan tässä olla kyseessä myös sellainen ongelma, että jos nää hamstraa paistopisteen tyhjäksi 2 h ennen ilta-alea, niin joutuvat paistamaan vielä varuilta uuden satsin tuotteita niille, jotka ihan normaaliin hint
Sehän on kaupan tehtävä jos ei halua myydä eioota
Melkoisen pervoa heittää tuotteet ennemmin pois kuin myydä asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Poikottiin koko paska todella hävytöntä käytöstä sokoksella
Moukkamaista hamstraajaa harmittaa!
Haiskahtaa kyllä monikulttuurilta. Ettei vaan somalit ym ole siellä kyttäämässä?
Kaikki ilta-alet on lopetettava, ylijääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettiä tätä uudestaan, että voihan tässä olla kyseessä myös sellainen ongelma, että jos nää hamstraa paistopisteen tyhjäksi 2 h ennen ilta-alea, niin joutuvat paistamaan vielä varuilta uuden satsin tuotteita niille, jotka ihan normaaliin hint
Todella harva ihminen ostaa niitä normaaliin hintaan varsinkaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja lyödäänkö vetoa, niin noi pullien kärryttelijät ei olleet edes pienituloosia, vaan ahneita moukkia joilla olisi varaa ostaa mitä haluavat.
Jos joku jaksaa tuntikaupalla notkua kaupassa paistopistepullien takia niin sallisin kyllä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan lattia kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun havainnon mukaan tätä harrastaa lähinnä seniorikansalaiset. Jotenkin noloa. Meidän kaupassa istuskelevat 19 jälkeen penkeillä kärryjensä kanssa. Kärryissä on kylmälaukut. Odottavat, että kello tulee 20 ja voi mennä kassoille.
Sinänsä harmi, että tällaisten moukkamaisten ahnehtijoiden takia hyvät jutut menee aina pilalle. Minä minä minä, mulle kaikki!! Ja eivät varmasti ole erityisen köyhiä.
Nämä moukkamaiset seniorikansalaiset elää ihan toimeentulonsa rajoilla, harvempi ruokkii jälkikasvunsa perhettä jotta hamstraisi muille, mutta voi sekin olla mahdollista tulevaisuudessa kun taloyhtiöiden yhteisöllisyys nostetaan arvoon arvaamattomaan, että naapurille kans.
Tota, paljonko se seniorikansalainen syö, jos hamstraavat? Noita alennusruokia löytää melkein joka kerta, osa laputet
Netin kertoman mukaan 70-vuotias nainen 1600, samanikäinen mies 2000. Selvästi ainakin pullan verran vähemmän kuin mitä keski-ikäinen voi.
Kyllä MINULLA on OIKEUS haukata maistiainen pullasta, jonka maksan ITSE TIENAAMALLANI ELÄKKEELLÄ!!!