Olen kuin puulla päähän lyöty nyt, treffit
En tiedä tapaammeko uudelleen. Suoliston hermosolut reagoivat herkästi esimerkiksi stressiin ja masennukseen. Ihmisen ruuansulatus on herkkä kokonaisuus: se reagoi vähäisiinkin elämänmuutoksiin. Nyt kävi näin.
Ummetukseni taustalla voi olla vähäkuituinen ruokavalio. Ravintokuidut lisäävät ulosteen määrää ja sitovat suoleen vettä. Erityisesti tee, juusto, banaani ja mustikka kovettavat vatsaa. Ummetusta saattavat aiheuttaa myös sokeri, vaalea leipä, pasta ja makeat leivonnaiset. Vähähiilihydraattista ruokavaliota noudattavat kärsivät usein ummetuksesta, kun kuitujen saanti laskee merkittävästi viljatuotteista. Miten toimisitte?
Kommentit (13)
Mä en kyllä nyt ymmärtänyt yhtään mitään tuosta sun aloituksesta. Miten treffit ja ruoansulatus liittyvät yhteen?
Treffailun perusongelma Niin hyviä ensitreffejä ei olekaan, että voisit olla varma toisista treffeistä. Ihan sama mitä on tehty tai miten kivaa on ollut.
No joo, aika kovaa on joku kolauttanut sinua sillä puulla päähän, sekavasta aloituksesta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä nyt ymmärtänyt yhtään mitään tuosta sun aloituksesta. Miten treffit ja ruoansulatus liittyvät yhteen?
Tulee yllätyskakka kun on treffeillä. Muuten ummessa.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin tutkituttamassa korvien välin. Niin sekava tekstiä oli.
Eikö vika ollut suolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pää perśeen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pää perśeen paikalla.
Jaa no sitten on varmaan perussuomalaisia.
Istuin treffeistä suurimman osan pytyllä mutta EI TULLUT.