Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää kaksoiselämää ilman että toinen tietää?

Vierailija
30.08.2025 |

Kokeilin näin mutta omatuntoni ei sitä sallinut. Täytyy olla todellinen psykopaatti että pystyy näin elämään, siis pettää ja näyttää rakkauttaan toiselle vaikka oma aviomies/vaimo odottaa kotona. Koko tilanne on ihan katastrofaalista alkua myöten. Sitä tunnetta ei vain pysty kehittämään. Mutta juuri nämä tunteettoman oman edun tavoittelijat näin tekevät eivätkä tunne edes katumusta. En voi ymmärtää....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksoiselämään aina liity pettäminen. Kaksoiselämää voi elää muutenkin. Tarviiko olla psyko? Ehkä vähän.

Vierailija
2/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä kokeilit kaksoiselämää? Millaista kaksoiselämää? Oliko vain tunteita toiseen? Vai oliko pelkkä sivupano? Vai oliko kunnon sivusuhde tunteineen ja panoineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vaikeampi olisi kyllä elää kaksoiselämää niin että toinen tietää. Mitä kaksoiselämää se sitten enää olisi?

Sori, huono.

Vierailija
4/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vaikeampi olisi kyllä elää kaksoiselämää niin että toinen tietää. Mitä kaksoiselämää se sitten enää olisi?

Sori, huono.

Joillakin voi olla vapaa suhde joka sallii "kaksoiselämän". 

Vierailija
5/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se pettäminen on vain seksiä. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä hän mua rakasta. Mä kyllä rakastan tätä miestä, mutta meillä on tosiaan pelkkää seksiä.

Vierailija
6/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se pettäminen on vain seksiä. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä hän mua rakasta. Mä kyllä rakastan tätä miestä, mutta meillä on tosiaan pelkkää seksiä.

Mitä hänessä rakastat?

Vierailija
7/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään.

Vierailija
8/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään.

Ei varmaan kannatakaan kadehtia, mutta joillekin on helpompaa pitää useampaa palloa ilmassa samaan aikaan eikä tähän liity pettämistä. 

Vierailija
9/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänessä rakastat?

Mikä ihmeen kysymys tuo on? Kysytkö kaikilta toista ihmistä rakastavilta, että miksi sä rakastat häntä? 

Rakastan miestä koska hän on kuitenkin ihana mua kohtaan vaikka haluaakin vain seksiä. Kyllä me myös jutellaan eikä mies käy vain panemassa. Viihdyn hänen seurassaan. En mä osaa asiaa sen paremmin selittää. Mä vain rakastan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän