Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää kaksoiselämää ilman että toinen tietää?

Vierailija
30.08.2025 |

Kokeilin näin mutta omatuntoni ei sitä sallinut. Täytyy olla todellinen psykopaatti että pystyy näin elämään, siis pettää ja näyttää rakkauttaan toiselle vaikka oma aviomies/vaimo odottaa kotona. Koko tilanne on ihan katastrofaalista alkua myöten. Sitä tunnetta ei vain pysty kehittämään. Mutta juuri nämä tunteettoman oman edun tavoittelijat näin tekevät eivätkä tunne edes katumusta. En voi ymmärtää....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksoiselämään aina liity pettäminen. Kaksoiselämää voi elää muutenkin. Tarviiko olla psyko? Ehkä vähän.

Vierailija
2/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä kokeilit kaksoiselämää? Millaista kaksoiselämää? Oliko vain tunteita toiseen? Vai oliko pelkkä sivupano? Vai oliko kunnon sivusuhde tunteineen ja panoineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vaikeampi olisi kyllä elää kaksoiselämää niin että toinen tietää. Mitä kaksoiselämää se sitten enää olisi?

Sori, huono.

Vierailija
4/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vaikeampi olisi kyllä elää kaksoiselämää niin että toinen tietää. Mitä kaksoiselämää se sitten enää olisi?

Sori, huono.

Joillakin voi olla vapaa suhde joka sallii "kaksoiselämän". 

Vierailija
5/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se pettäminen on vain seksiä. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä hän mua rakasta. Mä kyllä rakastan tätä miestä, mutta meillä on tosiaan pelkkää seksiä.

Vierailija
6/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se pettäminen on vain seksiä. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä hän mua rakasta. Mä kyllä rakastan tätä miestä, mutta meillä on tosiaan pelkkää seksiä.

Mitä hänessä rakastat?

Vierailija
7/26 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään.

Vierailija
8/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään.

Ei varmaan kannatakaan kadehtia, mutta joillekin on helpompaa pitää useampaa palloa ilmassa samaan aikaan eikä tähän liity pettämistä. 

Vierailija
9/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänessä rakastat?

Mikä ihmeen kysymys tuo on? Kysytkö kaikilta toista ihmistä rakastavilta, että miksi sä rakastat häntä? 

Rakastan miestä koska hän on kuitenkin ihana mua kohtaan vaikka haluaakin vain seksiä. Kyllä me myös jutellaan eikä mies käy vain panemassa. Viihdyn hänen seurassaan. En mä osaa asiaa sen paremmin selittää. Mä vain rakastan.

Vierailija
10/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehelläni oli kaksoiselämä lähes koko suhteemme ajan - 13 vuotta. Olin onneni kukkuloilla kun elämääni tuli mitä hirvittävimmällä hetkellä tuo ihana mies, joka huomioi joka suhteessa, oli lämmin, avulias, kohtelias, mitä luotettavin (tai näin tunsin). Asuimme eri paikkakunnilla 3 vuotta, kunnes pääsin muuttamaan samalle paikkakunnalle ja ostin asunnon. Mies käytännössä asui meillä (minulla oli 2 pientä lasta), mutta ei virallisesti. Olimme kovasti rakastuneita, mutta silti minulla oli jatkuvasti epämukava olo enkä tiennyt mistä se johtui. Ajattelin, että minulla on jotain omia päänsisäisiä ongelmia ja jonkin ajan kuluttua romahdin henkisesti ja hakeuduin terapiaan. Syynä oli miehen poissaolevuus ja jotenkin hän tuntui koko ajan salailevan jotain, vaikka väitti kivenkovaan, ettei mitään ole ja olen hänen elämänsä rakkaus. Asiat kuitenkin alkoi aueta, sillä minun oli saatava tietää, miksi mieleni tekee tällaista ja miksi intuitioni sanoo, että jotain todella outoa tässä on. Miehellä paljastui kokonainen kaksoiselämä - useita naisia minun aikanani. Ei mitään syrjähyppyjä vaan näitä pantavia löytyi joka työmaalta, eri kaupungeista työkohteista ja kun minä olin jumissa pienten lasteni kanssa kotona, mahdollisti se mm. sen, että hän kävi omassa kämpässä paneskelemassa toisia naisia. En itse kykenisi ikinä tekemään mitään tuollaista ja tämä tuntuu siltä kuin joku kairaisi sydäntä rinnastani ja sisuskalut vatsasta - niin hirveä fyysinen kipu henkisen lisäksi. Tätä miestä kaikki luonnehtivat niin mukavaksi, ettei niin mukavaa olekaan. Koskaan ei kenestäkään pahaa sanaa sano, auttaa kaikkia, ketkä vain kysyvät, ei kieltäydy, ns. kilttimies, joka ei sitten loppujen lopuksi ollut kiltti ensinkään. Onko tuollaiselle ihmiselle tai käytökselle olemassa jokin nimi?

Vierailija
11/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tällainen läheinen on sosiopaatti. Mukava ja sosiaalinen ulospäin. Pitänyt perhettä ja "perhepuolta". Elänyt niin koko aikuisikänsä. Kai siihen oppii eikä osaa enää muuta. Vaimo psykoottinen, eikä tajua todellisuutta, missä oikeasti mennään. Mikä maa, mikä valuutta.

Vierailija
12/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelläni oli kaksoiselämä lähes koko suhteemme ajan - 13 vuotta. Olin onneni kukkuloilla kun elämääni tuli mitä hirvittävimmällä hetkellä tuo ihana mies, joka huomioi joka suhteessa, oli lämmin, avulias, kohtelias, mitä luotettavin (tai näin tunsin). Asuimme eri paikkakunnilla 3 vuotta, kunnes pääsin muuttamaan samalle paikkakunnalle ja ostin asunnon. Mies käytännössä asui meillä (minulla oli 2 pientä lasta), mutta ei virallisesti. Olimme kovasti rakastuneita, mutta silti minulla oli jatkuvasti epämukava olo enkä tiennyt mistä se johtui. Ajattelin, että minulla on jotain omia päänsisäisiä ongelmia ja jonkin ajan kuluttua romahdin henkisesti ja hakeuduin terapiaan. Syynä oli miehen poissaolevuus ja jotenkin hän tuntui koko ajan salailevan jotain, vaikka väitti kivenkovaan, ettei mitään ole ja olen hänen elämänsä rakkaus. Asiat kuitenkin alkoi aueta, sillä minun oli saatava tietää, miksi mieleni tekee tällaista ja miksi intuitioni sanoo

Minä tiedän myös tällaisen ihmisen. Ns työpaikkaromanssien lisäksi hän kävi Aasian työreissuissa maksullisissa tytöissä jne - avioliittonsa aikana. Päällisin puolin supliikki ja tuli ihmisten kanssa hyvin toimeen, myyntipuolella teollisuudessa. On hyvin vaikea sanoa millainen pimeys tuollaisessa ihmisessä asuu, mutta hirvittävää se on. 

Vierailija
13/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelläni oli kaksoiselämä lähes koko suhteemme ajan - 13 vuotta. Olin onneni kukkuloilla kun elämääni tuli mitä hirvittävimmällä hetkellä tuo ihana mies, joka huomioi joka suhteessa, oli lämmin, avulias, kohtelias, mitä luotettavin (tai näin tunsin). Asuimme eri paikkakunnilla 3 vuotta, kunnes pääsin muuttamaan samalle paikkakunnalle ja ostin asunnon. Mies käytännössä asui meillä (minulla oli 2 pientä lasta), mutta ei virallisesti. Olimme kovasti rakastuneita, mutta silti minulla oli jatkuvasti epämukava olo enkä tiennyt mistä se johtui. Ajattelin, että minulla on jotain omia päänsisäisiä ongelmia ja jonkin ajan kuluttua romahdin henkisesti ja hakeuduin terapiaan. Syynä oli miehen poissaolevuus ja jotenkin hän tuntui koko ajan salailevan jotain, vaikka väitti kivenkovaan, ettei mitään ole ja olen hänen elämänsä rakkaus. Asiat kuitenkin alkoi aueta, sillä minun oli saatava tietää, miksi mieleni tekee tällaista ja miksi intuitioni sanoo että jotain todella outoa tässä on. Miehellä paljastui kokonainen kaksoiselämä - useita naisia minun aikanani. Ei mitään syrjähyppyjä vaan näitä pantavia löytyi joka työmaalta, eri kaupungeista työkohteista ja kun minä olin jumissa pienten lasteni kanssa kotona, mahdollisti se mm. sen, että hän kävi omassa kämpässä paneskelemassa toisia naisia. En itse kykenisi ikinä tekemään mitään tuollaista ja tämä tuntuu siltä kuin joku kairaisi sydäntä rinnastani ja sisuskalut vatsasta - niin hirveä fyysinen kipu henkisen lisäksi. Tätä miestä kaikki luonnehtivat niin mukavaksi, ettei niin mukavaa olekaan. Koskaan ei kenestäkään pahaa sanaa sano, auttaa kaikkia, ketkä vain kysyvät, ei kieltäydy, ns. kilttimies, joka ei sitten loppujen lopuksi ollut kiltti ensinkään. Onko tuollaiselle ihmiselle tai käytökselle olemassa jokin nimi?

Ihan hirvittävää! Toivottavasti sinulla on mahdollisuus terapeuttiin ja hyviä ystäviä, joiden kanssa puhua. Tuollaiset ihmishirviöt ovat täysin empatiakyvyttömiä, vaikka esittävät muuta, miten tuollaista muuten voisi tehdä toiselle? Ei paljoa lohduta, mutta tapahtunut ei ollut sinun syytäsi eikä se johtunut sinusta. Tuollainen ihminen ei muutu koskaan.

Vierailija
14/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelläni oli kaksoiselämä lähes koko suhteemme ajan - 13 vuotta. Olin onneni kukkuloilla kun elämääni tuli mitä hirvittävimmällä hetkellä tuo ihana mies, joka huomioi joka suhteessa, oli lämmin, avulias, kohtelias, mitä luotettavin (tai näin tunsin). Asuimme eri paikkakunnilla 3 vuotta, kunnes pääsin muuttamaan samalle paikkakunnalle ja ostin asunnon. Mies käytännössä asui meillä (minulla oli 2 pientä lasta), mutta ei virallisesti. Olimme kovasti rakastuneita, mutta silti minulla oli jatkuvasti epämukava olo enkä tiennyt mistä se johtui. Ajattelin, että minulla on jotain omia päänsisäisiä ongelmia ja jonkin ajan kuluttua romahdin henkisesti ja hakeuduin terapiaan. Syynä oli miehen poissaolevuus ja jotenkin hän tuntui koko ajan salailevan jotain, vaikka väitti kivenkovaan, ettei mitään ole ja olen hänen elämänsä rakkaus. Asiat kuitenkin alkoi aueta, sillä minun oli saatava tietää, mi

Tällaiset yksilöt vievät sekä halun että luottamuksen ihmiseen ja ihmisyyteen. Nousee syvästi halu kuolla.

Vierailija
15/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelläni oli kaksoiselämä lähes koko suhteemme ajan - 13 vuotta. Olin onneni kukkuloilla kun elämääni tuli mitä hirvittävimmällä hetkellä tuo ihana mies, joka huomioi joka suhteessa, oli lämmin, avulias, kohtelias, mitä luotettavin (tai näin tunsin). Asuimme eri paikkakunnilla 3 vuotta, kunnes pääsin muuttamaan samalle paikkakunnalle ja ostin asunnon. Mies käytännössä asui meillä (minulla oli 2 pientä lasta), mutta ei virallisesti. Olimme kovasti rakastuneita, mutta silti minulla oli jatkuvasti epämukava olo enkä tiennyt mistä se johtui. Ajattelin, että minulla on jotain omia päänsisäisiä ongelmia ja jonkin ajan kuluttua romahdin henkisesti ja hakeuduin terapiaan. Syynä oli miehen poissaolevuus ja jotenkin hän tuntui koko ajan salailevan jotain, vaikka väitti kivenkovaan, ettei mitään ole ja olen hänen elämänsä rakkaus. Asiat kuitenkin alkoi aueta, sillä minun oli saatava tietää, miksi mieleni tekee tällaista ja miksi intuitioni sanoo

Kaikki sympatiani sinulle, mutta tuossahan kysymys ei ole ollut siitä ettet olisi aavistanut jonkin olevan pielessä, nimenomaan aavistit ja suorastaan tiesit ettei kaikki ole hyvin vaikka kerrot samalla olleesi onnesi kukkuloilla. Se on aika tyypillistä kovin ihastuneelle ja rakastuneelle, että kieltää intuitionsa ja vain jatkaa suhdetta vaikka selvästi tuntee ettei toinen ole itselle sopiva. Jotkut kuulemma onnistuvat oikeasti elämään kaksoiselämää jossa puoliso ei edes tunne mitään tuollaisia epäilyksen tunteita, tai sitten ei kehtaa niitä myöntää. Onhan se eri asia kieltää omat aavistuksensa ja tuntemuksensa tilanteesta, kuin aidosti yllättyä toisen valehtelemisesta. 

Vierailija
16/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvittävää! Toivottavasti sinulla on mahdollisuus terapeuttiin ja hyviä ystäviä, joiden kanssa puhua. Tuollaiset ihmishirviöt ovat täysin empatiakyvyttömiä, vaikka esittävät muuta, miten tuollaista muuten voisi tehdä toiselle? Ei paljoa lohduta, mutta tapahtunut ei ollut sinun syytäsi eikä se johtunut sinusta. Tuollainen ihminen ei muutu koskaan.

Vierailija
17/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelläni oli kaksoiselämä lähes koko suhteemme ajan - 13 vuotta. Olin onneni kukkuloilla kun elämääni tuli mitä hirvittävimmällä hetkellä tuo ihana mies, joka huomioi joka suhteessa, oli lämmin, avulias, kohtelias, mitä luotettavin (tai näin tunsin). Asuimme eri paikkakunnilla 3 vuotta, kunnes pääsin muuttamaan samalle paikkakunnalle ja ostin asunnon. Mies käytännössä asui meillä (minulla oli 2 pientä lasta), mutta ei virallisesti. Olimme kovasti rakastuneita, mutta silti minulla oli jatkuvasti epämukava olo enkä tiennyt mistä se johtui. Ajattelin, että minulla on jotain omia päänsisäisiä ongelmia ja jonkin ajan kuluttua romahdin henkisesti ja hakeuduin terapiaan. Syynä oli miehen poissaolevuus ja jotenkin hän tuntui koko ajan salailevan jotain, vaikka väitti kivenkovaan, ettei mitään ole ja olen hänen elämänsä rakkaus. Asiat kuitenkin alkoi aueta, sillä minun oli saatava tietää, miks

"On hyvin vaikea sanoa millainen pimeys tuollaisessa ihmisessä asuu, mutta hirvittävää se on."

Jekyll ja Hyde. Jakautunut persoonallisuus.

Nämä ihmiset ei luota keneenkään, koska kuvittelevat kaikkien ihmisten olevan samanlaisia.

Psykopaattia motivoi kosto. Psyko saattaa kostaa pettämisen pettämällä ennen kuin toinen ehtii tehdä mitään. Se on hänen mielestään voittajan peliliike. Vaikka toinen ei edes aikoisi pettää...

Vierailija
18/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös tällaisen tapauksen. Ihmettelen syvästi miten mies pystyy pokkana olemaan kotona perheensä edessä kuin ei mitään. Itse en ikinä pystyisi, olen todella huono valehtelija.

Miehellä ollut sivusuhde seitsemän vuotta avioliiton ulkopuolella. Eroa ei kuulemma siksi, koska vaimo uhkaa ettei mies näe lasta jos tulisi ero. Tilanteesta kinkkisen tekee se, että kyseessä on uusperhe, jossa vaimolla ja miehellä omat lapset, joiden keskinäiset tapaamiset vaimo aikoisi myös eron tullen estää. Riitojen yhteydessä noussut esiin tällainen. Kenties muutakin vastaavaa uhkailua on.

Tämä nainen on töissä eräässä kulttuuripääkaupunkihankkeessa yritysyhteistyön koordinaattorina.

Vierailija
19/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän myös tällaisen tapauksen. Ihmettelen syvästi miten mies pystyy pokkana olemaan kotona perheensä edessä kuin ei mitään. Itse en ikinä pystyisi, olen todella huono valehtelija.

Miehellä ollut sivusuhde seitsemän vuotta avioliiton ulkopuolella. Eroa ei kuulemma siksi, koska vaimo uhkaa ettei mies näe lasta jos tulisi ero. Tilanteesta kinkkisen tekee se, että kyseessä on uusperhe, jossa vaimolla ja miehellä omat lapset, joiden keskinäiset tapaamiset vaimo aikoisi myös eron tullen estää. Riitojen yhteydessä noussut esiin tällainen. Kenties muutakin vastaavaa uhkailua on.

Tämä nainen on töissä eräässä kulttuuripääkaupunkihankkeessa yritysyhteistyön koordinaattorina.

Tämä on vähän eri asia. Yleensä kaksoiselämää viettävän parisuhteessa toinen on tyytyväinen ja kuvittelee elävänsä onnellisessa suhteessa. Kaksoiselämä tulee järkytyksenä kun sitä harrastaa ihminen, josta ei ikinä sitä uskoisi.

Vierailija
20/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaksoiselämään aina liity pettäminen. Kaksoiselämää voi elää muutenkin. Tarviiko olla psyko? Ehkä vähän.

Kyllähän siihen jonkinlainen luottamuksen pettäminen aina liittyy, muuten se ei olisi salaista eikä niin ollen ns kaksoiselämää. 

Pettämistä seksisuhteena tai romanttisena suhteen ulkopuolisena suhteena ei ole pakko kaksoiselämän sisältää mut jotain peiteltyä se aina sisältää, oli se sitten joku riippuvuus tai mikä seikka hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän