Olen mies joka ei harrasta seksiä.
Kyllä 41 v mies en harrasta seksiä ollenkaan. Tyydytän itseni. Naiset eivät halua nähdä ja kiinnostu.
Kommentit (26)
En saa naisilta seksiseuraa. Joten elämä on tälläistä.
Haluaisin seksiä kauniilta naiselta?
Olen nainen, joka ei harrasta seksiä. Pyöräily ja kuntosali ovatkin kivempia harrastuksia. Itsetyydytyskin on hauska harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka ei harrasta seksiä. Pyöräily ja kuntosali ovatkin kivempia harrastuksia. Itsetyydytyskin on hauska harrastus.
Okei en ole ainut. Minua kiihottaa naiset jolla on tiukat farkut ja hyvä perse
Minäkin olen mies. Enkä harrasta seksiä. Minulle seksi on lähes päivittäistä työtä, ei mikään harrastus. Rankkaa.
Olisi kiva saada seksiä naiselta mutta mistä?
Ap, tarkalleen ottaen kyllä harrastat, itseksesi...
Seksì on ylikorostettua, se on kuitenkin vain muutaman minuutin akti ja ilman sitäkin voi elää täydellistä elämää. Jotkut ihmiset ovat myös luotu niin sanotuiksi yksinäisiksi susiksi eli eivät kaipaa vierelleen pysyvää kumppania, omia lapsia ja perhe-elämää sekä siitä syntyviä sitoumuksia ja velvotteita. Ihminen voi viihtyä hyvin yksinkin ja myös nauttia omissa oloissaan olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen mies. Enkä harrasta seksiä. Minulle seksi on lähes päivittäistä työtä, ei mikään harrastus. Rankkaa.
Niinhän siinä käy, että kun harrastuksesta tulee työ, tekemisen ilo katoaa.
Se on sooloseksiä, siis harrastat
Allu se vain jaksaa jankuttaa 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan retkeilyä.
M47
Minä harrastan palapelien kokoamista.
N51v
Vierailija kirjoitti:
Useimpia naisia ei kiinnosta mies, joka haluaa vain seksiä. Ei kiinnosta olla jonkun seksiväline. Tavara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpia naisia ei kiinnosta mies, joka haluaa vain seksiä. Ei kiinnosta olla jonkun seksiväline. Tavara.
Sen sijaan vähän useampia naisia kiinnostaa mies, joka on valmis myös antamaan seksiä. Jos mies ei ymmärrä, mitä eroa näillä on, hän ei ole aikeissa antaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Minä harrastan palapelien kokoamista.
N51v
Minä harrastan telkkarin katselua ja karkin syömistä.
N61
Vierailija kirjoitti:
Tylsää touhua tee se itse touhu on.
Minä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään !
M47