Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19690)
Vierailija kirjoitti:
Haluisin ottaa susta sellasen taiteellisen kuvan lakanoissa nukkumassa, valonsäteitä, pelkkään lakanaan kietoutuneena…
Kiitos mutta ei kiitos. Tuollaisissa kuvissa toimii vain kakskymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tiedän, ettei se ollut sulta.
Kyllä se kuule multa oli
Vitut.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin ottaa susta sellasen taiteellisen kuvan lakanoissa nukkumassa, valonsäteitä, pelkkään lakanaan kietoutuneena…
Ehkä hän ei halua tulla kuviin, vaan haluaa elää ja tuntea aidommin ilman keikistelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan mä saan tuntea sun hellät kätöset mun ympärillä rakas. 🧡
Heti kun jätät miehesi
Toivoisitko sitä tosiaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni kollega sua on yrittäny
En muista montako, mutta onhan noita ollut. Pakit olen antanut jokaiselle ja osa on ottanut ne hyvin, osa kohdellut pitkään kuin roskaa. Vihaan jos joku kollega ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope, aliarvioit mun esteettisiä taipumuksia
Vierailija kirjoitti:
En oo mikään linssilude enkä halua kuviin. Mutta ehkä sun takia voisin
Vierailija kirjoitti:
Olit sellainen nainen jolle ei ryttyillä. Älykäs ja kuuma 🔥. Muistan ikuisesti tiukan ilmeesi joka vei jalat alta.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oo multa.
Harvat tajuaa.
Niin se on ja tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit sellainen nainen jolle ei ryttyillä. Älykäs ja kuuma 🔥. Muistan ikuisesti tiukan ilmeesi joka vei jalat alta.
Kiitos. Kieltämättä oli monesti luuvitonen lähellä sun kanssas.
T. Justiina
Ei hän ollut kuumakalle. Hänessä oli auktoritettia. Pelkkä katse kertoi että nyt ei pelleillä. Mikä nainen 🥵
Äh, sä oletkin avpd. Otan kiitokseni pois, en haluakaan olla tuo nainen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Harvat tajuaa.
Niin se on ja tulee aina olemaan.
Tajusin sut heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope, aliarvioit mun esteettisiä taipumuksia
Siitä ei ole kyse 🤗
Luulin joskus että ei voi rakastaa samaan aikaan kahta ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kieltämättä oli monesti luuvitonen lähellä sun kanssas.
T. Justiina
Ei hän ollut kuumakalle. Hänessä oli auktoritettia. Pelkkä katse kertoi että nyt ei pelleillä. Mikä nainen 🥵
Äh, sä oletkin avpd. Otan kiitokseni pois, en haluakaan olla tuo nainen.
Eri
Mikä on avpd? Mutta tuskinpa oletkaan tuo nainen joten eipä huolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on menettänyt elämänsä rakkauden, on kyllä kaikkien aikojen surkimus. Tapahtunut on taatusti oma vika. Asioita ei noin vain menetä ilman omaa syytä ja tyhmyys on iso vika.
Ei se ole koskaan surkimus, joka tuntee rakkautta. Se saattaa olla, joka käyttää aikansa muiden ihmisten haukuskeluun.
Niinhän sitä aina sanotaan että kyllä aikuiset ymmärtävät toisten tunteita. Paskat sanon minä. Niin vain minusta tuli egobuusteri, kun idioottina ääliönä menin sitten heikoille jäille. Ei ikinä enää, ei. Sitä ei kukaan halua tuntea, alentavaa tunnetta. Vituttaa ja pahasti, ku tapasin sen. Haluaisin kyllä sanoa sille kaikki päin naamaa, mutta kun se on vielä niin saatana raukka parka herkkä, että ei oo pystynyt ottamaan yhteyttä. Vituttaa.
Rumaa kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni kollega sua on yrittäny
Moni :/
Koskaan ei tiedä kauanko aikaa on jäljellä. Siksi en haluaisi vitkastella vaan katsoa mitä meillä voisi olla.
Kuvaile kuvaa