Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (18743)
Vierailija kirjoitti:
Hiukan alavireinen ilta. Buu!
Mene rentoutumaan kimpassa tuon ryppyreikähyypiön kans, varmaan riemukasta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt lopetan
Lähden muihin hommiin
Ootte
Niin
Saakutin
Rasittavaa
Seuraa
Ei minulta.
En ehkä kestäisi pakkeja sinulta. Parempi elää tässä kuvitelmassa, että kaikki on mahdollista. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö kun lapsille tulee, jos tulee, vanhempien rakkaudesta se sellainen syvä rakkauden tunne, että jos joku kohtelee huonosti tai elämä potkii päähän niin tuntee että on silti ihan kelvollinen rakastettava ihminen. No... mun tuo syvä tunne olet sinä. Oot kiinni mun koko persoonallisuuden ja selviytymisen rakenteissa. Itkin kun kirjoitin tän.
En varmasti tiedä. Jos olet tosissasi, jaetaan yhteinen elämä.
Miten niin et tiedä? Luet mun päästä kaikki ajatukset ja nimetkin niin miksi et lue tuota.
Mä pilasin tän koska pahimman epätoivon ja tuskan hetkellä anelin apua mistä vaan ja kun ei ylhäältä kukaan vastaa niin alhaalta. Ja sehän vastaa 😞 En voi ottaa tässä tietä mikä aiheuttaa kärsimystä kellekään. On mentävä se polku elämän loppuun asti että pääsen irti tuosta epätoivon hetken kurkottamisesta väärään suuntaan. Molempien luulen...
Vierailija kirjoitti:
Jos osaa valloittaa, siitä ei seuraa, että pystyisi rakastamaan.
- Sokrates (vitsi vitsi)
Vaikka rakastaa, sitä ei aina osaa näyttää.
-mä
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö kun lapsille tulee, jos tulee, vanhempien rakkaudesta se sellainen syvä rakkauden tunne, että jos joku kohtelee huonosti tai elämä potkii päähän niin tuntee että on silti ihan kelvollinen rakastettava ihminen. No... mun tuo syvä tunne olet sinä. Oot kiinni mun koko persoonallisuuden ja selviytymisen rakenteissa. Itkin kun kirjoitin tän.
En tiedä mitään tuollaisesta.
Saavuttamaton jää vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sun pehmonalle 😊
Sopìi😘
Vierailija kirjoitti:
S-mies, mitä ajattelet minusta? Tai meistä?
Ajattelen että saisit nuolla multa juustot pois, ja voitaisiin pitää hetken verran hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä kestäisi pakkeja sinulta. Parempi elää tässä kuvitelmassa, että kaikki on mahdollista. 🥲
En ikinä antaisi sulle pakkeja
Kohtaamisen helppous sai melkein uskomaan tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, niin kävi mullekin
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Ja elämä voi yllättää.
Yllättäispä niin, et saatais kaivatun kanssa toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole huomannut jo pieniä ennusmerkkejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole huomannut jo pieniä ennusmerkkejä
Mä en uskalla luottaa mihinkään merkkeihin ennen kuin ollaan yhdessä. Pelkään, että taas saan näpeilleni.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivattu varmaan on, tämä on kuin suuri rakas perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-mies, mitä ajattelet minusta? Tai meistä?
Ajattelen että saisit nuolla multa juustot pois, ja voitaisiin pitää hetken verran hauskaa.
Mautonta, sanoi kissa hiiren juustosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivattu varmaan on, tämä on kuin suuri rakas perhe.
Et sinä tiedä, millaiset kuviot meillä on irl. Mutta ei se silti tarkoita ettenkö täällä voisi käydä kirjoittamassa niitä tunteita ja ajatuksia, joita en uskalla hänelle suoraan sanoa.
Hiukan alavireinen ilta. Buu!