Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17661)
Mä oon just tällainen, ite voin sanoa mitä vain ja kun jotain vastaavaa tulee toiselta, niin mä jäädyn..
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, uteliasta ja täynnä energiaa olevaa oman tien kulkijaa.
Kaipailen myös sinne jonnekin. Omia teitäni kuljeskelen ja valmistelen jo tulevaa reissua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuminen vie aikuiselta ihmiseltä järjen, niin eikö silloin ole kyse limerenssistä tai jostain muusta pinnan alla kyteneestä mt-ongelmasta? Teininä kyllä ensimmäiset sydänsurut tuntuivat oikeasti siltä että järkikö lähtee. Kun ei ollut keinoja käsitellä asiaa.
Ei, muuten ei haittaisi, mutta, kun, tässä on ollut paljon muutakin, enkä kaikkea edes itsekään tiedä mitä. Kyllä mua enemmän vituttaa miten aikuiset on käyttäytyneet. Ei siis mitään uutta, että ei tullut mitään, mutta kun, tässä on ollut mustamaalausta jne. Paljon paskaa mun selän takana. Eikä minua kiinnosta kuinka paljon huudetaan minun olevan hullu, koska ne sanat tulee juuri sieltä, mistä mustamaalaus on alkanut.
Ei Eeltä.
3. Päivä yhteiselle reissulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista mies minua mollaamalla ja omaa egoa nostamalla saat sylin täydeltä naisia, 😘 muista valehdella kaikille kuinka pääsit panemaan mua ja sen mukaiset jatko haukut ja naurut päälle😘 naiset tykkää ja kehräävä sulle😘 Ps. Mitä ihmettä on tapahtunut kun ei teitä "mukavii" oo näkyny grillailemassa ja naureskelemassa? 🤔
Haloo? Ei ne sulle siellä naura!
Tunnistit?
Eikä nämä.. x
Ihana kesä jo ovella ,olisitpa sinäkin 😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ulos vaeltelemaan hellivään lämpöön ja sateen jälkeiseen pehmeään kosteuteen.
En voi, loukkasin nilkkani eilen tehdessäni sprinttejä poluilla. Vähän on kipeä, mutta ei oo turvotusta ja pystyy laittaan enemmän painoa jalan päälle. Huomenna taasen.
Voi sentään. Auttaisiko kylmä kääre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuminen vie aikuiselta ihmiseltä järjen, niin eikö silloin ole kyse limerenssistä tai jostain muusta pinnan alla kyteneestä mt-ongelmasta? Teininä kyllä ensimmäiset sydänsurut tuntuivat oikeasti siltä että järkikö lähtee. Kun ei ollut keinoja käsitellä asiaa.
Ei, muuten ei haittaisi, mutta, kun, tässä on ollut paljon muutakin, enkä kaikkea edes itsekään tiedä mitä. Kyllä mua enemmän vituttaa miten aikuiset on käyttäytyneet. Ei siis mitään uutta, että ei tullut mitään, mutta kun, tässä on ollut mustamaalausta jne. Paljon paskaa mun selän takana. Eikä minua kiinnosta kuinka paljon huudetaan minun olevan hullu, koska ne sanat tulee juuri sieltä, mistä mustamaalaus on alkanut.
Ja ne vittumaiset asiat kun meinaa tuhota minun elämääni, niin vähän vaikea irrottautua, vaikka kuinka yrittäisi ja "antaisi olla", se ei auttanut vuosia sitten, niin miksi auttaisi nyt? Etenkin kun tuntuu että nyt vähän tämä rauhoittunut tilanne on vaatinut vähän ylempääkin tasoa "peliin" puuttumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä peseydyn päivittäin ja vaatteetkin melkein jokaisen käytön jälkeen. Se on tämä infernaalinen tissihiki kun on iskenyt tässä iässä, jotain hormonaalista, sori.
Hei, sinä kulta rakas, en tarkoittanut sinua 🧡 Hormonaalisista muutoksista luonnollisesti pieni käry nouseekin, mut en tosiaan puhunut niin miedosta ja lievästä tuoksahduksesta 🙂 miehestä puhuin ja ei ole tällä palstalla, joten en puhunut palstalaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ulos vaeltelemaan hellivään lämpöön ja sateen jälkeiseen pehmeään kosteuteen.
En voi, loukkasin nilkkani eilen tehdessäni sprinttejä poluilla. Vähän on kipeä, mutta ei oo turvotusta ja pystyy laittaan enemmän painoa jalan päälle. Huomenna taasen.
Voi sentään. Auttaisiko kylmä kääre.
Voi ei, en mä tartte mamia huolehtii musta, kyllä minä pärjään, oon saanu työpaikankin ihan itse, ei oo tarvinnu mennä mamin kanssa samaan paikkaan töihin 😘
Mä en enää kirjoita
tässä ketjussa lainkaan. E
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole ollut teininä sydänsuruja. Omani tulivat vasta keskiikäisenä kun uskalsin lähestyä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä peseydyn päivittäin ja vaatteetkin melkein jokaisen käytön jälkeen. Se on tämä infernaalinen tissihiki kun on iskenyt tässä iässä, jotain hormonaalista, sori.
Ja mulla toi pershiki vaivaa, en kyllä peseydy kovin usein. sori.
Vuodenaika vaihtuu ja kaipaan vieläkin, rauhallisesti ja hiljaa. Osa minusta piiloutui sinua ikävöidessä. Koin paljon, tunsin vielä enemmän. Toivon, että jollain tasolla muistat sen. Muistat, että olit minulle erityinen. Sellainen, johon ajatukset eksyvät vielä vuosienkin kuluttua. Joku, jonka toivoo saavansa pitää lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tainnut kadota pysyvästi. Kipinä elämää kohtaan on sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin on niin päin, että mikäli sydänsurut ?suhteen päättymisen jälkeen) eivät aikuisesta tunnu miltään niin jotain on pielessä.
Yksipuoliset etäiset ihastukset sitten asia toki erikseen.
Ei siitä ole kyse ettei tuntuisi missään. Kaikki tunteet kuuluvat normaaliin elämään. Suru ja pettymys eivät ole sairautta tai järjettömyyttä. Kyse oli järjen menettämisestä. Siis että sekoaa eikä selviydy normaaleista toimista.
Palstan pääohistajat vastaavat satunnaiseen ohikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko jälkimmäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se, evoluutio, huonot karsiutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se, evoluutio, huonot karsiutuu.
Tai jäävät jäljelle ihmettelemään missä oikein meni pieleen ja missä kaikki muut ovat.