Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit ansaitsee joutua pilkatuksi
m40Miehet pilkkaa vaikkei olisi läskikään. Ne pilkkaa yleensä siksi, kun kokevat ettei oma taso riitä. Etenkin kauniit naiset on usein miesten hampaissa tämän takia.
Tulee selkä kipeäksi jos alentuu liikaa koko ajan, ihan kaikkeen ei vain riitä. Käytöstapoja naisille.
Ei, vaan miehille. Lopetatte sen naisten itsetunnon kustannuksella oman egonne pönkittämisen. Se, jos nainen ei kiinnostu susta, ei ole sen naisen ongelma äläkä siitä sellaista sille myöskään tee.
Kyllä se vain on niin että naiset harrastaa tätä itsetunnon ja egon pönkitystä enemmän. Mutta jospa joskus tulisi jostain jotain muutakin.
Moniko nainen on haukkunut sua oman egonsa kustannuksella?
En tiedä eikä kiinnosta. Olen vain surullinen koska orastava kiinnostus muuttuu hyvin monen kohdalla ghostaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työnkuva on sun rakastaminen, nää on vaan näitä häiritseviä sivuhommia..
Palkitseeko rakastaminen vaikkei siitä palkkaa saakaan?
No siis, oon tässä jo sen verran paiskinu hommia, henkisellä puolella ja sen sellasessa, että alkaa olla saatavia aika tavalla.. varsinainen työ toteutetaan kuitenkin fyysisessä muodossa
Jalat alta vaikka hellästi vähän avustamalla ja sitten nappaan syliin..
Haluan upgradettaa työkaverin lemmentyökaveriksi.
Onko täällä joka päivä tällainen ‘kuka on tänään päivän pahis kaipaaja’ -meininki?
Ei oo hyvä idea nähdä sua kun on kauhea puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit ansaitsee joutua pilkatuksi
m40Miehet pilkkaa vaikkei olisi läskikään. Ne pilkkaa yleensä siksi, kun kokevat ettei oma taso riitä. Etenkin kauniit naiset on usein miesten hampaissa tämän takia.
Tulee selkä kipeäksi jos alentuu liikaa koko ajan, ihan kaikkeen ei vain riitä. Käytöstapoja naisille.
Ei, vaan miehille. Lopetatte sen naisten itsetunnon kustannuksella oman egonne pönkittämisen. Se, jos nainen ei kiinnostu susta, ei ole sen naisen ongelma äläkä siitä sellaista sille myöskään tee.
Kyllä se vain on niin että naiset harrastaa tätä itsetunnon ja egon pönkitystä enemmän. Mutta jospa joskus tulisi jostain jotain muutakin.
Moniko nainen on haukkunut sua oman egonsa kustannuksella?
En tiedä eikä kiinnosta. Olen vain surullinen koska orastava kiinnostus muuttuu hyvin monen kohdalla ghostaamiseksi.
Aivan eri aihe, miksi kommentoit tähän edes?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän siitä ettei sinua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sanoa toiselle että olis aika käydä suihkussa. Miten tuon voi sanoa, loukkaamatta, hienotunteisesti ja tahdikkaasti. Onko täällä joku joka on niin nerokas että osaa vastata tähän?
Ja tämä liittyy "kaivattuun" ei ole ohhistelua. Jos voisin ja jos menis perille niin nämä olisi terveiseni. Voisitko käydä suihkussa 🙊😬😲
Itse sanoisin suoraan päin naamaan mutta nätisti` ;` olen pahoillani mutta minun pitää sanoa tämä sinulle....sinä et tuoksu hyvälle vaan kutakuinkin päin vastoin.Voisitko tehdä asialle jotain`vai onko siihen joku syy ?``
Ei mitään tunnistettavaa, ei mitään kiinnostavaa
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin himotat minua
Tästä ketjusta just luin, että Sanna on kauhea alkoholisti. Ties mihin joudut tollasii kamalia naisia himoitessasi 😄 varo ettei se juo mitään ja menetä itsehillintää 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sanoa toiselle että olis aika käydä suihkussa. Miten tuon voi sanoa, loukkaamatta, hienotunteisesti ja tahdikkaasti. Onko täällä joku joka on niin nerokas että osaa vastata tähän?
Mahtaako sinulla olla deodorantti pettänyt?
Tää tyyli ei aina toimi eikä välttämättä koskaan kaikille. Toimii jos vittuilu toimii.
Ainut varma keino on kantaa suihkuun🤗
Vierailija kirjoitti:
Jalat alta vaikka hellästi vähän avustamalla ja sitten nappaan syliin..
Teethän sen jo tänään 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä liittyy "kaivattuun" ei ole ohhistelua. Jos voisin ja jos menis perille niin nämä olisi terveiseni. Voisitko käydä suihkussa 🙊😬😲
Itse sanoisin suoraan päin naamaan mutta nätisti` ;` olen pahoillani mutta minun pitää sanoa tämä sinulle....sinä et tuoksu hyvälle vaan kutakuinkin päin vastoin.Voisitko tehdä asialle jotain`vai onko siihen joku syy ?``
Miksi te vastailette tuolle trollille? Oikeesti yrittäkää nyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on loistava idea 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin himotat minua
Tästä ketjusta just luin, että Sanna on kauhea alkoholisti. Ties mihin joudut tollasii kamalia naisia himoitessasi 😄 varo ettei se juo mitään ja menetä itsehillintää 😁
Toisaalta voisi olla kiva jos se menettäisi itse hillintänsä😏
Isoja reikiä sukkiksissa. Noloa.Yrittänyt vetää ne piiloon koko päivän. Mutta homssuisuus oli vissiin julistettu vetonaulaksi. Olen siinä lajissa kyllä aika hyvä, ihan yrittämättä.
Juuri tällaista puhetta tarkoitan.