Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17704)
Äh, en jaksa näitä ohi aiheen viestejä. Laitoin päivällä sen leffakysymyksen ja se olisi ollut mun valinta. Olis ollut hauska nähdä hänen reaktio.Rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vauva vai kaksplus?
En menis kaksplussalle ikimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oppinut tänään mitään?
Joo, nuorimman kissan geenitestitulos tuli. Olen paljon viisaampi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kirjoittaa ohista, koska minun ohikseni on tärkeämpää , kuin muiden. Minäminäminä
Niin tunnut ajattelevan kieltämättä. Ei anna fiksua kuvaa ihmisestä kyllä.
Ja pahin ohisjankkaaja vastaa ohiksellaan mulle aina. Koska hän voi jankata ohistaan.
Taidat itse olla toi megaidiootti hiustenvärjäyksestä uutisoinut, kun meni näin tunteisiin ja piti jäädä jankuttamaan. 🤣
Ja jankkismestari jatkaa ohisteluaan. Ei mulla mennyt tunteisiin, sulla taisi mennä, eikö niin. Kun sinä jankutat ohista se on mielestäsi ok, jos joku siitä huomauttaa tai jankkaa sitä niin ei. Eli kukakohan se megaidiootti on? Kyllä sinä 🏆🎖
Ja k jank jank jank jank. Eihän kukaan ole tuottanut niin paljon viestejä tästä kuin sinä! Niitä ei olisi tullut yhtäkään sen mun ekan kommentin jälkeen, jos sä et olisi aloittanut ohisjankkausta muiden ohiksesta.
Kyllä suurin megaidiootti olet ihan sinä itse. 🤦🏻🤣🤣Menikö tunteisiin, laita siitä 50 viestiä tota sun ohista. Se kyllä helpottaa 😘
Mitkään kursiivit eivät Eeltä.
En osallistu
tyttökerho/lastensarjaan. x
Jep, tämä kursiivitapaus on joku aivan harvinaisen rasittava uutuus.
Sivusta
Ei ole uutuus. Sama vanha persesyylä, jolla silloin tällöin hirttää kiinni ja alkaa häiriköimään ketjua päivän-muutaman mittaisilla näpäytys-opetus-dominaleikeillään. Vuosien vitsaus. Keksii vaan aina jonkun kauhean jännän uuden hiekkalaatikkotason perseilyn kun saa näpeilleen jossain sananvaihdossa, päättää sitten nuppivikansa pakottamana rangaista kaikkia syyttömiä sivulliskeskustelijoita tukkimalla ketjun moskalla.
Vierailija kirjoitti:
Syytätkö muita asioista joita teet itsekin?
Voi olla, että huomaamatta tällaistakin tapahtuu. Moni on omille virheilleen sokea.
Vierailija kirjoitti:
Muna vai kananmuna?
Jos toi eka on kulli niin se.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö "kaivattusi" ohistelustasi?
Kyllä. Hän tykkäisi puhua mun kanssa mistä tahansa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Sataako siellä?
Ei sada, eikä toivottavasti alakaan sataa. Mulla on menoa alkuillasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko uimaan?
En tykkää uimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Portaat vai hissi?
Hissi. Vihaan esteellisiä tiloja.
Vierailija kirjoitti:
Meri vai järvi?
Meri. Järvi on tylsin.
Vierailija kirjoitti:
Teltta vai puumaja?
Hotelli ja valkoiset lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat olla toisia naisia kohtaan helvetin julmia se on fakta, jota kukaan ei halua kuulla, ja mistä kukaan ei halua keskustella.
Ei se sukupuoleen liity, kyllä mulle aina miehet ja pojat on olleet kaikkein ilkeimpiä. Kaikki koulukiusaajani olivat poikia. Lisäksi olen saanut todella rumia kommentteja nimenomaan miehiltä. Naisetkin osaa olla joo, mutta miehet ne vasta julmia on olleet, koska niitä alkaa tosissaan vtuttaa se jos ne tietää ettei joku nainen ole niiden saatavilla. Kommentit on tosi kauheita.
Outo juttu tuo kyllä miten erilailla ihmiset mieltää asioita. En tiedä mistä johtuu, mutta mulla taas miehet nimenomaan rauhoittavat hermoston. Pystyn rentoutumaan ja on mukava olla eikä siihen vaikuta millään tavalla jotkut satunnaiset kommentit. Mutta tietynlainen karentyyppi niin oon alitajuisestikin stressaantunut enkä osaa rauhottua. Vaikkeivat sellaiset kovin helposti päin naamaa mitään sano. Miehet taas saattavat sanoakin suutuksissaan mutta menee olankohautuksilla ohi. Sivusta
Minulla on ollut niin että nuorempana pelkäsin miehiä, omien kokemusteni perusteella. Naisten kanssa tulin toimeen.
Sittenkun aloin havahtumaan miespelostani, homma kääntyikin ihan toisenlaiseksi. Se havahtuminen oli pitkä prosessi ja minulla oli vielä silloin naispuolisia kavereita.
Sitten kun tapasin vanhemmalla iällä miehen, johon taisin ihastua homma alkoi kaatua päälaelleen. Tein siis miehelle aloitteen, mutta ei hän ollut minusta kiinnostunut samalla tavalla (ja tähän tulee lisää mutkia matkaan) ja sain saatana kylän kaikki naiset kimppuuni. Sitä ei voi käsittää, mitä se on jos ei ole kokenut mitään sellaista. Ja sitten kaupan päälle, minä tein yhden saatanan mokan, mitä kadun koko elämäni, koska se nyt vaan helvetti vaikuttaa. Ja kaikki viha lähti mistä? Voi vaan arvailla ja pohtia. Ja ps. Ne kommentit oli naisilta aluksi juurikin tuollaisi "se on purkista se väri" jne.
Kirjoitahan sivusta, kun kirjoitat sivusta! Aiemmin kirjoittaneen kokemus ei ole tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi parempi musta vai vihreä?
Musta.
Molemmat!
Ei ikinä, vihreä on rumin kaikista väreistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko tähän ketjuun vain ohistelemaan?
Sä taidat tulla.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ketju käynyt raskaaksi lukea. Söpölle höpöttäjälle kuitenkin pusu 😍 Loput pusut voisin antaa livenä.
Jos mä saisin pusuja kaipaamaltani livenä, niin olisin ihan täpinöissä kauan. Mut mahtaisinko mä enää osaa edes pusutella, kun viime kerrasta on niin kauan. Kuin kaipaamalleni kirjoitan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Läskit ansaitsee joutua pilkatuksi
m40
Miehet pilkkaa vaikkei olisi läskikään. Ne pilkkaa yleensä siksi, kun kokevat ettei oma taso riitä. Etenkin kauniit naiset on usein miesten hampaissa tämän takia.
Toivottavasti nähdään tänään illalla.
Tänään on paljon hommaa, ettet ihmettele jos on hiljasta..
Olette idioottiohistelijoita useimmat.