Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene jakeluuni, miksi käyttäydyt torjuvasti, jos haluat päinvastaista.
Pelottaa. Se on kaiken läpäisevä tunne. Olisi helpompaa ettei tarvitse pelätä mitä tapahtuu, jos menetän hallinnan itsestäni ja kehostani. Voisi maata sängyssä ja nainen... hieroisi tuttavuutta kanssani...
Eihän sitä tarvitsekaan pelätä. Pahin mitä sängyssä maatessa voi tapahtua on että kierähtää vahingossa reunan yli. Mutta siitäkin selviää kuhmulla niin ei mitään kauheeta tapahdu. Se on vaan hidasta ja lämmintä olemista.
Siis ennen sinne sänkyyn päätymistä. Tuleeko kakat housuun? Valahtaako virtsat boksereihin? Sanonko jotain loukkaava tai välit pilaavat? Osoitanko sellaista luonteen heikkoutta ja vähäpätöisyyttä, että nainen lähtee lipettiin? Koska en ole tarpeeksi machomies? 😧
Jankkarit
jatkaa
huomenna
pskan
suoltamista
tänne
Jank
Jank
Jank
Jank
Jank
Jank
Yhdentekevistä
Asioista
Jank
jank
Jank
Jank
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta edelleen 💕 mies. Hyvät yöt.
Minä en sinusta
Tuskin sinulle siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä varmaan ole enää muuta lisääntymisstrategiaa jäljellä kuin rikolliseksi ryhtyminen. Nehän saavat vankilaankin säkkikaupalla kirjeitä. Mitä kaameampia rikoksia, sitä suurempaa on naisten kiinnostus.
Ne naiset on lähinnä jätettä, en oikein ymmärrä miksi sellaisten kirjeitä haluaisit. Vaikka eivät itse suoraan pahoja tekoja tekisikään, niin ovat pahan pauloissa ja vahingollisia ihmisiä, kun haippaavat kauheita miehiä ja antavat niille huomiota, seksiä, kenties geenitkin jakoon jne. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt aika paljon luonnollisesti blondeja, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vaalea tukka on kaunis, joskus todellakin upea.
Tosi kiinnostavaa, vähän kun kasa pask@a. Eli ei kiinnosta.
Jaa. En ymmärrä mikä aiheessa närästää. Nautin vain kaikesta kauneuden runsaudesta, se kaikki tekee minustakin kauniimman. Terveisin, toivossa on hyvä elää.
💩 🥱🥱🥱🥱
Ymmärtäjät ymmärtävät ottaa kaiken potentiaalin käyttöön. Olisi silkkaa haaskuuta olla hyödyntämättä sitä kaikkea. Lue aivoilla.
Lue ketjun otsikko, aivoilla!
Ei muuta mitään.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3, osaatko lukea?
Kyllä minä osaan lukea. Kiitos kuitenkin.
Et vaan ymmärrä lukemaasi.
Kyllä minä ymmärrän lukemaani. Sinuakin minä ymmärrän. Kiitos kuitenkin.
Et, jankuttaja ei kykene ymmärtämään ketään. Ei edes itseään.
Sivuhuomiovain
Itseäni ymmärrän eniten. Olen halunnut ymmärtää. Vahingossa ymmärsin hyvin muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelasta mut ennen kuin lämpenen tuolle toiselle...
Laitoin suhun leiman, toukan oma, älä koske.
Toukan oma ei ole lähelläkään lämpiämistä kenellekään toiselle. Sivusta
Täytyy aina varmuuden vuoksi reagoida näihin. Mut lähetän ne muutkin Madagascarille jotka yrittää edes.
Monikin yrittää
Voin kuvitella
Voiko
Tyhmempiä
Ihmisiä
Löytää
?
Ei
Voi
Täältä
Löytyy
Pässie
Kokoontumisajot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä varmaan ole enää muuta lisääntymisstrategiaa jäljellä kuin rikolliseksi ryhtyminen. Nehän saavat vankilaankin säkkikaupalla kirjeitä. Mitä kaameampia rikoksia, sitä suurempaa on naisten kiinnostus.
Ne naiset on lähinnä jätettä, en oikein ymmärrä miksi sellaisten kirjeitä haluaisit. Vaikka eivät itse suoraan pahoja tekoja tekisikään, niin ovat pahan pauloissa ja vahingollisia ihmisiä, kun haippaavat kauheita miehiä ja antavat niille huomiota, seksiä, kenties geenitkin jakoon jne. Hyh.
Ja pakko olla aika trashy tolvana, jos tulee edes mieleen lähetellä murhamiehillle vankilaan rakkauskirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt aika paljon luonnollisesti blondeja, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vaalea tukka on kaunis, joskus todellakin upea.
Jaa. En ymmärrä mikä aiheessa närästää. Nautin vain kaikesta kauneuden runsaudesta, se kaikki tekee minustakin kauniimman. Terveisin, toivossa on hyvä elää.
💩 🥱🥱🥱🥱
Haukottelija sais mieheltään varmaan turpaan jos olis parisuhteessa, jos tuo on sun tapa kohdata konflikteja.
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Hyi stana mikä pässi🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vielä pässimpi olet kuin pässi 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 +🖕
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 Sä olet niin helppo, v*tuttaako?🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 Entä nyt?🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
1.6.2026 lopetan sekä tämän palstan että 2+ että parin muun palstan seuraamisen. Tämä ei enää aikoihin ole toiminut edes viihdyttävänä proskrastinaation muotona. On jo pidemmän aikaa tehnyt mieli elvyttää aiempia harrastuksia, mutta ketjukoukku on syönyt ajan.
TK
Vierailija kirjoitti:
1.6.2026 lopetan sekä tämän palstan että 2+ että parin muun palstan seuraamisen. Tämä ei enää aikoihin ole toiminut edes viihdyttävänä proskrastinaation muotona. On jo pidemmän aikaa tehnyt mieli elvyttää aiempia harrastuksia, mutta ketjukoukku on syönyt ajan.
TK
Selvä juttu TK!
Vierailija kirjoitti:
Voiko
Tyhmempiä
Ihmisiä
Löytää
?
Ei
Voi
Täältä
Löytyy
Pässie
Kokoontumisajot
Ja sinäkin täällä, pääpässinä!
Vierailija kirjoitti:
TK
Minäkin kaivoin muutaman 1000 palan palapelin esiin.Siinä kuluu mukavasti aika ja ennen kaikkea jää hyvä mieli ,kun poistuu nukkumaan.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💩 🥱🥱🥱🥱
Haukottelija sais mieheltään varmaan turpaan jos olis parisuhteessa, jos tuo on sun tapa kohdata konflikteja.
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Hyi stana mikä pässi🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vielä pässimpi olet kuin pässi 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 +🖕
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 Sä olet niin helppo, v*tuttaako?🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 Entä nyt?🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Ei 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕vaan 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕😁😁🖕🖕🖕🖕🖕🖕🤣 naurattaa sun tyhmyys, pässi
Jos nimiteltäisiin noin parisuhteessa, voisi hyvin äkkiä lentää keittiöveitsi. Vankiloissa istuu monia naisia, jotka ovat riittävän kauan kuunnelleet törkyä ja lopulta on naksahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko
Tyhmempiä
Ihmisiä
Löytää
?
Ei
Voi
Täältä
Löytyy
Pässie
Kokoontumisajot
Ja sinäkin täällä, pääpässinä!
No et sitte ymmärtänyt! -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💩 🥱🥱🥱🥱
Ymmärtäjät ymmärtävät ottaa kaiken potentiaalin käyttöön. Olisi silkkaa haaskuuta olla hyödyntämättä sitä kaikkea. Lue aivoilla.
Lue ketjun otsikko, aivoilla!
Ei muuta mitään.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3, osaatko lukea?
Kyllä minä osaan lukea. Kiitos kuitenkin.
Et vaan ymmärrä lukemaasi.
Kyllä minä ymmärrän lukemaani. Sinuakin minä ymmärrän. Kiitos kuitenkin.
Et, jankuttaja ei kykene ymmärtämään ketään. Ei edes itseään.
Sivuhuomiovain
Itseäni ymmärrän eniten. Olen halunnut ymmärtää. Vahingossa ymmärsin hyvin muitakin.
🤦🤦🤦🤦🤦
Oonhan mäkin kai puoli elämää kaivannut mutta asia on välillä ollut taka-alalla kun on ollut kädet niin täynnä muuta. Viime vuosina taas pinnalla ja mielessä.