Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56506)
Elämään mahtuu kaikenlaisia turhia "sielunkumppaneita". Siis sellaisia, että kemiat, numerot ja kaikki on kohdillaan kuin kohtalon saattelemana, mutta realiteetit eivät kohtaa ja pian nuo ovat historiaa. En ymmärrä mikä pointti.
Monia ajatuksia, kun vain olisi saanut irl mahdollisuuden. Näkisinpä onnellisuuden ja hymyn kasvoillasi taas. Hyvää yötä. Sydän.
Vierailija kirjoitti:
Saman työpaikan kollegalle, joka tunsi selvästi jotain minua kohtaan muttei ikinä myöntänyt sitä. En oikeastaan kaipaa, sillä minulla on jo kaivattu. Olen kiitollinen että olet alkanut tapailla muita, sillä valitettavasti en voinut antaa vastakaikua tunteillesi.
Kaivatulleni, hyvää yötä ja parane pian.
Ei multa
Tänäänkään en ollut täällä. Hyvää yötä 💚
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nähny mua viimeaikoina? Mua ilahduttais jos oot, pelkään et unohdat mut jos ei nähdä.
Hänet näin yllättäen ohi mennen maanantaina. En häntä voi noin vain unohtaa. Jotain erityisen kiinnostavaa hänessä on.
Kolme päivää putkeen kaivatun väkeä. Sattumako?
Vierailija kirjoitti:
Minun on tunnustettava, että olen likipitäen frigidi.
Hyvä lähestymistapa
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran saanut oikein hyvää, niin se saattaa tapahtua seuraavien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskittyä muuhun läheisyyteen, jos siitä kuitenkin tykkäisit. Monet ihmiset kantaa sisällään kaikenlaisia negatiivisia tunteita jotka vaikuttaa. Se on ihan ymmärrettävää ja tosi monella on kaikenlaista kuonaa sisällään, mikä tarvisi ymmärrystä ja paineettomuutta vaikkei se juuri näkyisikään päällepäin. Ole ihan rauhassa oma itsesi <3
Vierailija kirjoitti:
huomenta💕
Huomenta💕
Näin unta, jossa tavattiin useamman kerran niin, että oltiin sylitysten. Tuntui älyttömän hyvältä olla lähekkäin ja jutella. Ajattelin, että tässä ollaan viimeinkin. Kaksi nuorinta lastani olivat paikalla jollakin kerralla ja mietin, mitähän he ajattelevat ja kertovat muualla. Sitten jollakin kerralla mentiin hotelliin, josta tullessa vastassa oli muitakin, jotka viimein tajusivat asioiden laidan. Reaktio oli rauhallinen. Eräs totesi vain tyyliin, että asian olisi voinut kertoa heti silloin.
Herättyäni oli ravittu olo. Näköjään unissakin tapaaminen ja lähellä oleminen auttaa. Edelliskerrasta olikin vuosia. Yleensä näen vain unia, joissa olet kaukana.
Näin sinusta viime yönä unta. Sekavaa menoa ja epätoivoista ja epäonnista yritystä päästä toistemme läheisyyteen, vaikka koko ajan oltiin samoissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Taustalla trauma?
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Et ole vain törmännyt sellaiseen joka sytyttää.
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km ja rajain taa hökkelikylästä. Huomiseen.