Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (17132)

Vierailija
17101/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin siellä, niin laittaisin soimaan jotain romanttista musiikkia ja pyytäisin sut tanssimaan hitaita. Ois ihanaa painautua sua vasten ja nojata päätä sun hartiaan. Voisin antaa varovaisen pusun leuan alle. Jos uskaltaisin nostaisin päätä, toisin huulia lähemmäs sun huulia, sulkisin silmät ja odottaisin suudelmaa. Minä en ylety sinua suutelemaan vaikka haluaisin. Sun pitäisi se tehdä. 🧡

Vierailija
17102/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin näe sua ihan vaniljatyyppinä. Vähintään edgettelijä sun täytyy olla. M->E

Miksi se sua mietityttää? 😇 ehkä oon niin sanotusti all over the place. Välillä. Sekosin vähän sun lähellä, sori 😁osaan oikeesti käyttäytyäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17103/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt aika paljon luonnollisesti blondeja, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vaalea tukka on kaunis, joskus todellakin upea.

Tosi kiinnostavaa, vähän kun kasa pask@a. Eli ei kiinnosta.

Jaa. En ymmärrä mikä aiheessa närästää. Nautin vain kaikesta kauneuden runsaudesta, se kaikki tekee minustakin kauniimman. Terveisin, toivossa on hyvä elää.

💩 🥱🥱🥱🥱

Ymmärtäjät ymmärtävät ottaa kaiken potentiaalin käyttöön. Olisi silkkaa haaskuuta olla hyödyntämättä sitä kaikkea. Lue aivoilla.

Lue ketjun otsikko, aivoilla!

Vierailija
17104/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olit erilainen
Kerro mulle mist mä löydän sun kaltaisen
Se tapa mil sä lähestyt baby on taidet

Jokainen on uniikki yksilö, ei ole samanlaista, liekö kaltaistakaan? Sivusta.

Vierailija
17105/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 🌛

Vierailija
17106/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt aika paljon luonnollisesti blondeja, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vaalea tukka on kaunis, joskus todellakin upea.

Jaa. En ymmärrä mikä aiheessa närästää. Nautin vain kaikesta kauneuden runsaudesta, se kaikki tekee minustakin kauniimman. Terveisin, toivossa on hyvä elää.

💩 🥱🥱🥱🥱

Haukottelija sais mieheltään varmaan turpaan jos olis parisuhteessa, jos tuo on sun tapa kohdata konflikteja.

Vierailija
17107/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet munlainen 🧡

Eli millainen?

Hellä ja romanttinen. Todella utelias tuijottaja. Empaattinen, suojeleva, ystävällinen ja fiksu. Hassutteleva. Minulle sopiva. Ja lisäksi ollaan kaivattu toisiamme yli puol elämää. 🧡

Ai hänkin, oletteko jutelleet asiasta?

Ei olla, mut vedin mutkat suoriksi ja katsoin vaaleanpunaisten lasien läpi. En tarkalleen tiedä, kauanko hän on mua kaivannut. 😊

Vierailija
17108/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💩 🥱🥱🥱🥱

Haukottelija sais mieheltään varmaan turpaan jos olis parisuhteessa, jos tuo on sun tapa kohdata konflikteja.

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
17109/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei viisi vuotta mykkäkoulua yhtä tervehtimistä lukuunottamatta. Onko haluja jatkaa samalla vai eri linjalla?

Vierailija
17110/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on kunnollinen blondi. 

Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.

Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista. 

Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.

Sivusta

1. Puhuttiin kunnon ja aidoista blondeista 

2. Miehet eivöt tiedä, vaikka luulevat. 
3. Mikä tässä on se ongelma

4. Ongelma on oma asenteellinen tulkintanne. 

Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot. 

Miksi?  Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä. 

Taisi mennä kirjoittajat sekaisin sulla. En mä totea kenenkään hiuksista yhtään mitään kenellekään, sepä just.

Eli et viitannut millään tavalla hiuksiin? Sillä tähän minä vastasin, olettaen sinun olevan se alkuperäinen jonka kanssa keskustelin hivenen kiivaasti. 

Vierailija
17111/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💩 🥱🥱🥱🥱

Ymmärtäjät ymmärtävät ottaa kaiken potentiaalin käyttöön. Olisi silkkaa haaskuuta olla hyödyntämättä sitä kaikkea. Lue aivoilla.

Ei muuta mitään.

Vierailija
17112/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀 Monenlaisia

Vierailija
17113/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olit erilainen
Kerro mulle mist mä löydän sun kaltaisen
Se tapa mil sä lähestyt baby on taidet

Jokainen on uniikki yksilö, ei ole samanlaista, liekö kaltaistakaan? Sivusta.

Jotkut ovat sitten todellakin korvaamattomia.

Vierailija
17114/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on kunnollinen blondi. 

Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.

Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista. 

Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.

Sivusta

Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot. 

Miksi?  Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä. 

Taisi mennä kirjoittajat sekaisin sulla. En mä totea kenenkään hiuksista yhtään mitään kenellekään, sepä just.

Eli et viitannut millään tavalla hiuksiin? Sillä tähän minä vastasin, olettaen sinun olevan se alkuperäinen jonka kanssa keskustelin hivenen kiivaasti. 

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
17115/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💩 🥱🥱🥱🥱

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Hyi stana mikä pässi🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Vierailija
17116/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä mies😉

Olen laittanut jo tarpeeksi menneisyydessä, että tiedät kiinnostukseni.

Sinä sen sijaan jätit useasti vastaamatta.

Vierailija
17117/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💩 🥱🥱🥱🥱

Ei muuta mitään.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3, osaatko lukea?

Vierailija
17118/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. 🤍

Vierailija
17119/17132 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te 

Olette

Kusipäitä