Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt aika paljon luonnollisesti blondeja, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vaalea tukka on kaunis, joskus todellakin upea.
Tosi kiinnostavaa, vähän kun kasa pask@a. Eli ei kiinnosta.
Jaa. En ymmärrä mikä aiheessa närästää. Nautin vain kaikesta kauneuden runsaudesta, se kaikki tekee minustakin kauniimman. Terveisin, toivossa on hyvä elää.
💩 🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut ymmärtää? Miehet ei tiedä,
eivätkä osaa erottaa. Eiköhän tuo tarkoittanut siis niitä mainitsemiasi miehiä. Kai se oli se pointti eikä hiuksiaan värjääminen kritisoiminen.
Pointti on se, ettei asialla ole mitään väliä. Mies tai nainen, aito tai purkista. Aivan sama. Ihan turha kommentti kaikkiaan.
Et sinä päätä mitä täällä saa kirjoittaa. Asia oli huomio. Olet naurettava ja jatkanut tätä turhaa jankutustasi pitkään. Vielä jaksat jankuttaa tyhjää tarinasi jossa ei ole mitään pointtia.
Sinähän tässä jankutat. Kirjoita omalle kaivatullesi äläkä kritisoi muiden kaipausviestejä, kyllä se alkuperäinen kirjoittaja saa blondilleen ihan rauhassa kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
En jotenkin näe sua ihan vaniljatyyppinä. Vähintään edgettelijä sun täytyy olla. M->E
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä mies😉
Kenelle?
Aah, sulan mies jo sun pelkästä katseesta 😍 olisi mukava nähdä sua useammin ja jutustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelasta mut ennen kuin lämpenen tuolle toiselle...
Laitoin suhun leiman, toukan oma, älä koske.
Toukan oma ei ole lähelläkään lämpiämistä kenellekään toiselle. Sivusta
Täytyy aina varmuuden vuoksi reagoida näihin. Mut lähetän ne muutkin Madagascarille jotka yrittää edes.
Monikin yrittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.
Sivusta
1. Puhuttiin kunnon ja aidoista blondeista
2. Miehet eivöt tiedä, vaikka luulevat.
3. Mikä tässä on se ongelma4. Ongelma on oma asenteellinen tulkintanne.
Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot.
Miksi? Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Aah, sulan mies jo sun pelkästä katseesta 😍 olisi mukava nähdä sua useammin ja jutustella.
No mut tiedät kai, että riisun sua katseellani aina. Ois kiva riisua muutenkin eiku siis joo jutustella useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt aika paljon luonnollisesti blondeja, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vaalea tukka on kaunis, joskus todellakin upea.
Tosi kiinnostavaa, vähän kun kasa pask@a. Eli ei kiinnosta.
Jaa. En ymmärrä mikä aiheessa närästää. Nautin vain kaikesta kauneuden runsaudesta, se kaikki tekee minustakin kauniimman. Terveisin, toivossa on hyvä elää.
💩 🥱🥱🥱🥱
Ymmärtäjät ymmärtävät ottaa kaiken potentiaalin käyttöön. Olisi silkkaa haaskuuta olla hyödyntämättä sitä kaikkea. Lue aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ei sovi minulle. Jos ensimmäisenä iltana ei päädytä sänkyyn, niin silloin molemminpuolista halua ei ole tarpeeksi. Sen pitää alkaa elämellisellä himolla. Kyllä sitä sitten vanhana ehtii olla sovinnainen.
En kestä tällaisia ajatuksia, koska ne ovat täysin järjettömiä ja kertovat esittäjästään paljon. Kannattaa sanoa tämä ääneen hyvin nopeasti, mielummin ennen ensitreffejä niin oikeat ihmiset jää.
Sama. Jos en tunne miestä kohtaan niin kovaa vetoa jo ekalla tapaamisella; että voisin panna hänen kanssaan/haluan panna nyt heti/pannaan. Niin turha jatkaa koko hommaa. =Kyllästyin jo 😍😜
Totta kai pitää olla vetovoimaa, mutta ei kaikki silti hyppää suoraan sänkyyn. Ei se vetovoima mihinkään katoa odottamalla! Tai jos katoaa, niin sittenhän se on vaan just hyvä että asia selvisi ajoissa. Kyllästythän sinä itsekin kaikkiin, vaikka aina aloitat petipuuhista omien sanojesi mukaan, joten mikä logiikka? Sivusta.
En väittänytkään ettenkö "kyllästyisi". Minun kyllästyminen vaan on sitoutumiskammo. Ja teen ns parannusta siitä. Mikä sun siinä vaivaa että toiset hyppää sänkyyn ja toiset ei 🤦🏻😁 Mun mielestä ne on outoja ja pihtareita jotka ei hyppää. Naimisiin asti pitäis vissiin odottaa ja kiusata itseänsä. Monen muunkin miehen mielestä. Oot vaan se palstanunna joka pihtaa niin kauan että miestä ei kiinnosta enää tai vielä pahempaa, miehet näkee jo susta et oot pihtari niin eivät lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.
Sivusta
Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot.
Miksi? Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä.
Taisi mennä kirjoittajat sekaisin sulla. En mä totea kenenkään hiuksista yhtään mitään kenellekään, sepä just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Kuten sinäkin.
Öitä.
Sivu
Eihän tämä tuntunut olevan purkista-kommentoijalle lainkaan selvää. Muutenhan hän olisi jättänyt faktansa jakamatta, jos olisi tajunnut, että kyllä kaikki muutkin tuon asian tietää. Mutta jotkut ihmiset jäävät kuin lapsen tasolle tuossa, että kuvittelevat ettei kukaan muu tiedä yksunkertaisiakaan asioita. Sitten huutelevat, että hei, tiedättehän kaikki, että vesi on märkää! Huom huom, ette varmaan tienneet! Fakta fakta!
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Ei kiinnosta toi sun ohis.
Minun ohiksenihan tämä ei ollut, vaan purkista-kommentoijan ;)
Olit vissiin väärässä jonossa, kun järkeä jaettiin.
Jep, olin siinä jonossa kun sitä oikeasti saatiin.
E
T
T
O
D
E
L
L
A
K
A
A
N
,
S
Ä
Ä
L
I
T
T
Ä
V
Ä
J
A
N
K
U
T
T
A
J
A
O
L
E
T
!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet munlainen 🧡
Eli millainen?
Hellä ja romanttinen. Todella utelias tuijottaja. Empaattinen, suojeleva, ystävällinen ja fiksu. Hassutteleva. Minulle sopiva. Ja lisäksi ollaan kaivattu toisiamme yli puol elämää. 🧡
Ai hänkin, oletteko jutelleet asiasta?
Israelilaiset eivät halua olla skitsofreenikkoja
Vierailija
20.05.2026 | 21:48
Heillä on kehittynyt psykologinen ymmärrys pakonomaisesta haaveilusta traumareaktiona. Tutkija Eli Somner on aiheen pioneeri Israelissa. Suomessa psykiatrit eivät ymmärrä tätä ilmiötä. He luokittelevat ujot, sisäänpäin kääntyneet haaveilijat skitsofreenikoiksi. Heidät ketkä ulkomaailman vuorovaikutustilanteita vältelläkseen vetäytyvät pakonomaiseen haaveiluun lievittääkseen kärsimystään ja hallitakseen ongelmallisia vuorovaikutustilanteita.
Psykiatrit rakastavat määrätä tähän persoonallisuus piirteeseen antipsykootteja täällä Suomessa.
Ei mene jakeluuni, miksi käyttäydyt torjuvasti, jos haluat päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
En tarkoittanut mitään tällaista. Koko tekstisi on täysin omaa tulkintasi ja pelkkää väärinymmärrystä. En enää viitsi selittää koska kaikilla ei ole kykyä ottaa vastaan. Veikkaanpa, että reputit logiikan kurssit.
Ei mitään reaktiota taaskaan. Nyt mulle oikeasti valkenee miten turhaa tällainen on. Antaa olla, hyvästi palsta. 👋
Lopettakaa lapsellinen jankkaus!