Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17061)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei lue viestejä ja vastaa niihin, on vahva viesti. Se ei kerro välinpitämättömyydestä vaan suoranaisesta antipatiasta.
Niin. 😔
Priorisointi, tärkeät ja hyödylliset ensin, muulla ei niin väliä. Kaikkeen ei ole aikaa, olenhan kiireinen ja aina menossa, elämäni ei suinkaan ole palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluan mustaa makkaraa.
Tullaan heti.
Abdullah, Ahmed ja muutama muu.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan mennä sitten yhdessä suljetulle. Etpähän pääse mua pakoon🤪😍
En tarvitse psykiatrista hoitoa, kaikki muut tarvitsee, minussa on kaikki oikein, olenhan itse täydellisyys, eikä mieleni horju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan mennä sitten yhdessä suljetulle. Etpähän pääse mua pakoon🤪😍
En tarvitse psykiatrista hoitoa, kaikki muut tarvitsee, minussa on kaikki oikein, olenhan itse täydellisyys, eikä mieleni horju.
Momi väkivaltainen käyttää tuota, vika ei ole koskaan heissä, vaan siinä ketä kohtaan ovat väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat mut hulluuden partaalle..
Tää on mulla jo myöhästä.. 😂
Kannattaa oppia olemaan ajoissa. Täsmällisyys on hyve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmota nyt jos haluat ajatella niin kuin lessut, siinä tapauksessa ei voida olla kuin ystäviä. Huoh. Tämäkin vielä.
Älä oleta asioita kun et tiedä. Irl saat vastaukset mieltä askarruttaviin asioihin.
Tulipa vaan mieleen tämäkin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmota nyt jos haluat ajatella niin kuin lessut, siinä tapauksessa ei voida olla kuin ystäviä. Huoh. Tämäkin vielä.
Älä oleta asioita kun et tiedä. Irl saat vastaukset mieltä askarruttaviin asioihin.
Olettaminen kannataa aina, vain oletukset ovat tosia, luulemalla ne tulee todeksi.
Ei se minusta lessua tee, että haluan omia biologisia lapsia ja kokea odotuksen, lapsen syntymän ym. yhdessä kumppanin kanssa ensimmäistä kertaa. Uusperhekuviot eivät ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Onpas harvinaisen typerä ja rasistinen kommentti. Ennen muuta ilmoita itse, jos olet tuon ummehtuneen aivopierun takana.
Vierailija kirjoitti:
Oon aika monimutkainen ja kummallinen ajattelutavoissani, mutta joustava ja hyvä ratkaisemaan ongelmia niin en usko että ongelma on ongelma kun senhän voi ratkaista. Lessut nimenomaisesti suht kaukana ajatuksistani kun ei ole tavoitteena päätyä suurperheen mammaksi. Saatan tarvita hieman rajoitusta etten keiku vaarallisesti sellaisilla reunoilla josta en oikeasti halua pudota.
Mielenkiintoista. Mitähän sitä vielä tulee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ahdasmieliseltä henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Ei kerkee kaivata kun nähdään nykyään niin usein 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Ei kerkee kaivata kun nähdään nykyään niin usein 🤍
Liiankin usein?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mitähän sitä vielä tulee....
Vain ajatukseni ovat mielenkiintoisia, minun on sillä tavoin hallittava kaikkea ettei muista kiinnostuta, vain kaltaisteni huomio käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tuli edellinen huutelija
Perse ei pysty vastata viesteihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tuli edellinen huutelija
Samaa maata kuitenkin
Tää on mulla jo myöhästä.. 😂