Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17018)
Minua kiinnostaa naisessa vaan kaksi reikää
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos tekisit suuria uhrauksia rakkauden tähden, valitsisit Elämäsi Rakkauden ja sitten kun se olisi tehty, tämä alkaisikin suoltaa typeryyksiä ja pienessä laatikossa kasvaneen ihmisen pikkusieluisia mitättömyyksiä. Sellaisia, että et vaan voisi olla enää sekuntiakaan samassa tilassa hänen kanssaan.
No mitäpä siitä. Ainakin olisi tullut katsottua sekin kortti. Muuten olisi vaarana että sitä jäisi vain itkemään sen suuren rakkautensa perään jossain mammapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu miehessä
Hyvät naiset paitsi synnyttävät lapsia ja kasvattavat heistä viisaita ja vastuullisia aikuisia, synnyttävät myös onnellisia aviomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos tekisit suuria uhrauksia rakkauden tähden, valitsisit Elämäsi Rakkauden ja sitten kun se olisi tehty, tämä alkaisikin suoltaa typeryyksiä ja pienessä laatikossa kasvaneen ihmisen pikkusieluisia mitättömyyksiä. Sellaisia, että et vaan voisi olla enää sekuntiakaan samassa tilassa hänen kanssaan.
Mitä suuria uhrauksia?
Mitä milloinkin, riippuu tapauksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä nähdä vielä tämänkin viikon aikana vaikka ketä, jos ei ole vielä lähtenyt kesälomille. Ajattelin lähteä juuri kaupungille tekemään eurojackpotin ja sitten pitsalle johonkin. Toivottavasti tulee tuttuja vastaan. Muistakaahan lotata tänään, siellä on 118 miltsiä tarjolla. Ajatelkaa, miten se voisi muuttaa elämänne. Voisi lähteä vaikka kaivatun kanssa vuodeksi reissaamaan ilman huolen häivää.
Pienempikin määrä riittäis. Puoli milliä täyttäis mun kaikki haaveet, mitä mulla on elämältä. 15 000 lähiaikana muuttais mun elämän merkittävästi toisenlaiseksi.
Mulle ei riittäisi puoli milliä kaikkeen, eihän sillä saisi edes sellaista asuntoa kuin haluaisin. 5 miljoonaa olisi sopivasti.
Toki otan vastaan joka hilun, kiitos paljon, mutta jos unelmien toteuttamiseen riittävyyttä mietitään niin puoli milliä ei ole sitä.
No mä haluaisin kuitenkin tehdä töitä ihan normaalisti. Loput, mitä tarviin, saisin kasaan työnteolla. 😀
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa vain viisaat naiset: lempeät, rauhalliset, huumorintajuiset, ymmärtäväiset, avarakatseiset, sydämen sivistyneet, tunneälykkäät ja suurisydämiset. Naiset suurella alkukirjaimella.
Täällä olen, your queen 👸🏻
Vierailija kirjoitti:
Eka selvitetään onko toisella ne ominaisuudet, mitä kaipaa. Sitten vasta aletaan tekemään valintoja. Tai jätetään tekemättä. Ilmainen neuvo, saa käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku olla niin sekaisin, että tekisi suuria uhrauksia ihmisen vuoksi jota ei tunne kunnolla 🤭 Jos noin käy, on jäänyt pohjatyö tekemättä! Äly on annettu käytettäväksi... Trollihan tämän täytyy olla.
Mä en edes usko että kovin monella täällä on tehtävänä mitään järisyttävän suuria uhrauksia.
Vierailija kirjoitti:
Se olit sinä, myönnä!
Mitä, minäkö?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa vain viisaat naiset: lempeät, rauhalliset, huumorintajuiset, ymmärtäväiset, avarakatseiset, sydämen sivistyneet, tunneälykkäät ja suurisydämiset. Naiset suurella alkukirjaimella.
Täällä yksi N.
Vierailija kirjoitti:
Juu korvien reiät naisella on tarkoitettu kauniiden asioiden kuulemiseen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan. Kokonaan. Ystävyys ei riitä mulle!!! Ota jo yhteys!
Olipa kaunista! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku olla niin sekaisin, että tekisi suuria uhrauksia ihmisen vuoksi jota ei tunne kunnolla 🤭 Jos noin käy, on jäänyt pohjatyö tekemättä! Äly on annettu käytettäväksi... Trollihan tämän täytyy olla.
Mitä nämä mystiset suuret uhraukset nyt on joilla täällä uhriudutaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset paitsi synnyttävät lapsia ja kasvattavat heistä viisaita ja vastuullisia aikuisia, synnyttävät myös onnellisia aviomiehiä.
Nykyään myös hyvät miehet voivat hoitaa synnytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Lintubongarille halaus ja pusu ja vielä hellä sively siihen päälle
Mä voin omia tän, vaikka täällä on taatusti muitakin bongareita.
Minä yritin, sattuma yritti. Nyt olisi hänen vuoronsa, jos…