Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56158)
Vierailija kirjoitti:
Se olit sinä, myönnä!
Mitä, minäkö?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa vain viisaat naiset: lempeät, rauhalliset, huumorintajuiset, ymmärtäväiset, avarakatseiset, sydämen sivistyneet, tunneälykkäät ja suurisydämiset. Naiset suurella alkukirjaimella.
Täällä yksi N.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa naisessa vaan kaksi reikää
Juu korvien reiät naisella on tarkoitettu kauniiden asioiden kuulemiseen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan. Kokonaan. Ystävyys ei riitä mulle!!! Ota jo yhteys!
Olipa kaunista! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos tekisit suuria uhrauksia rakkauden tähden, valitsisit Elämäsi Rakkauden ja sitten kun se olisi tehty, tämä alkaisikin suoltaa typeryyksiä ja pienessä laatikossa kasvaneen ihmisen pikkusieluisia mitättömyyksiä. Sellaisia, että et vaan voisi olla enää sekuntiakaan samassa tilassa hänen kanssaan.
Voisko joku olla niin sekaisin, että tekisi suuria uhrauksia ihmisen vuoksi jota ei tunne kunnolla 🤭 Jos noin käy, on jäänyt pohjatyö tekemättä! Äly on annettu käytettäväksi... Trollihan tämän täytyy olla.
Mitä nämä mystiset suuret uhraukset nyt on joilla täällä uhriudutaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset paitsi synnyttävät lapsia ja kasvattavat heistä viisaita ja vastuullisia aikuisia, synnyttävät myös onnellisia aviomiehiä.
Nykyään myös hyvät miehet voivat hoitaa synnytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Lintubongarille halaus ja pusu ja vielä hellä sively siihen päälle
Mä voin omia tän, vaikka täällä on taatusti muitakin bongareita.
Minä yritin, sattuma yritti. Nyt olisi hänen vuoronsa, jos…
Jotkut ihmiset vaikuttavat ajattelultaan siltä, kuin olisivat juuri tupsahtaneet tähän maailmaan, vaikka olisivat eläneet vuosikymmeniä. Missä he ovat sen ajan viettäneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos tekisit suuria uhrauksia rakkauden tähden, valitsisit Elämäsi Rakkauden ja sitten kun se olisi tehty, tämä alkaisikin suoltaa typeryyksiä ja pienessä laatikossa kasvaneen ihmisen pikkusieluisia mitättömyyksiä. Sellaisia, että et vaan voisi olla enää sekuntiakaan samassa tilassa hänen kanssaan.
Rakkaus on tunne joka elää sellaisenaan. Se vaan on eikä vaadi mitään. Parisuhde sen sijaan vaatii ihmisiltä paljon mukautumiskykyä toiseen itsestä erilaiseen ihmiseen. Sehän kai ihmisiä pelottaa mutta jostain syystä suhteet silti onnistuvatkin.
Rakkaus on rakkautta, parisuhde taas toinen juttu. Rakkautta voi olla ilman parisuhdetta, hyvää parisuhdetta taas ei voi olla ilman Rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Tummaa ja tulista
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa, jos sattuisi käymään noin. Kerta kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta oli
Arvelinkin
Vierailija kirjoitti:
Et sä onneks oo tuo
Se on mun kaivattu.
En edes pyytäisi luopumaan nykyisestä, turvallisesta elämästä. Sellaisen valinnan täytyy lähteä itsestä. Elämässä pitäisi kuitenkin uskaltaa heittäytyä, tilanteet ja ihmiset ovat ainutkertaisia. Sinä ja kaikki mennyt olivat myös.
Mulla on ollut ainakin niin kiire, etten ole vain kaikkeen riittänyt.
Yllätyyyss! 🎉 Saat potkut tänä vuonna!
Mä en edes usko että kovin monella täällä on tehtävänä mitään järisyttävän suuria uhrauksia.