Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen lämmöllä sua mies😍
Kuitenkin, ymmärrän myös, jos kiinnostus ei kohtaa.
Aurinkoista päivää sulle!
Mistä olet saanut päähäsi ettei kohtaisi?
Kunhan vain totesin.
Puutteiden osoittelu toisissa mahtavaa
Vierailija kirjoitti:
Spämmäys on elämäni suola
Katteet paranee.
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt esitellyt itsesi melko kattavasti. Onko vielä jotakin, mitä emme tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Väännän loppuun saakka
Sittenhän se ummetuskakka lopulta ulos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkäisin kuulla, mitä kaipaamani ajattelee musta. Ja saisi kyllä puutteitakin kertoa. Ehkä ne on jotain sellaista, mille voin tehdä jotain. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt esitellyt itsesi melko kattavasti. Onko vielä jotakin, mitä emme tiedä?
Olen osastohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan avoin, en lainkaan sulkeutunut ja salaileva, kaikki on saatavilla, jaan kaiken, koska olenhan niin avoin ja sosiaalinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osastohoidossa.
Miten ikävää. Koitathan toipua pian ja syödä lääkkeesi niin voit joskus kuntoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osastohoidossa.
Etkö ole.
Voisin piirtää sormenpäällä kukkasia sun rintaan tai kirjoittaa sun selkään, mitä tunnen. 🧡
Se, ettei lue viestejä ja vastaa niihin, on vahva viesti. Se ei kerro välinpitämättömyydestä vaan suoranaisesta antipatiasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Joo. Sellaista kenen kanssa sovittiin että tavataan uudelleen. Brunetista ei enää kuulunut. Harmi, hän vaikutti mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Aito vai feikki?
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan korviani myöten ihastunut sinuun. 😍
Ja minä karvatonta päälakeani myöten.
Kyse ei ole minun virheistäni, vaan sinusta. Sinun keskeneräisyyksistäsi, sinun pikkumaisuuksistasi, sinun epävarmuuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Omat puutteesi jo tulikin harvinaisen selviksi.
Voisin ruikkia alaselän tatuointisi piiloon.
Spmmäyksestä maksetaan noin 500 euroa tunnilta.