Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1901)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me taideta nähdä enää. Ei sua taida edes kiinnostaa nähdä mua.
Tämä fakta mun täytyy vain hyväksyä. Ehkä jossain on intohimoinen ja arvostava mies mua varten. Vetovoima, tunteet ja halut kohdaten.
Niin on! 🌞
Mies joka saa pelkällä katseella syttymään💛
Kunpa elämän voisi rebootata ja aloittaa alusta niin kuin tietokonepelin. Palaisin ehkä johonkin 16-ikävuoteen ja siitä lähtien tekisin kaiken ihan eri tavalla.
Uskotteko palstalaiset rakkauteen?
Vierailija kirjoitti:
Sano kulta jotain, mitä vain me kaksi tunnistetaan
Kulta (ei vielä😢)💙💙💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Kunpa elämän voisi rebootata ja aloittaa alusta niin kuin tietokonepelin. Palaisin ehkä johonkin 16-ikävuoteen ja siitä lähtien tekisin kaiken ihan eri tavalla.
Mä en. Elämän kaikki kokemukset ovat osa mua, enkä muuttaisi niistä mitään.
Jos sanot rakas, sanon samoin takas.
Vierailija kirjoitti:
Uskon joo, mutta uskon sen olevan paljon arkisempaa ja tavallaan tylsempää, kuin ihastuneen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Hän rakastaa mua.
Tuo nimilista muistutti siitä, miten lapsena olin mummun kanssa nimisillä. 1800-luvulta olevan kaappikellon naksutus kuului vaan hiljaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Uskonut siitä asti romanttiseen rakkauteen kun tapasin erään ihanuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin voi sanoa vain, jos lopulta on käynyt hyvin eikä ole mitään oikeita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
"
[...masennus...]
"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi se ihminen mikä olen nyt, jos jokin muuttuisi ja osaisinko arvostaa nykyistä elämääni samoin? Kaikkia niitä hyviä asioita joita nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Talo järven rannalla -rakkauselokuva nyt telkkarissa. He kommunikoivat mystisen kirjelaatikon kautta ja rakastuvat."
Mites tää nyt kuulostaa semisti tutultaKaivattusi talo on järven rannalla? Kommunikoitte mystisen kirjelaatikon kautta?
Kind of😀😊
Vierailija kirjoitti:
Tuo nimilista muistutti siitä, miten lapsena olin mummun kanssa nimisillä. 1800-luvulta olevan kaappikellon naksutus kuului vaan hiljaa taustalla.
Miten ollaan nimisillä? Vai tarkoititko nimiäisiä eli nimenantotilaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Uskon.
Vierailija kirjoitti:
Sano ensin itse jotain, niin tiedän.
Sofia, Sirja, Saana, Saaga, Sirpa, Seela, Siina, Saima, Solja, Selja, Seija, Stella, Sirkka! Vaihtoehtoja on..