Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1805)
Vierailija kirjoitti:
Ei viattomuus ja raikkaus ole kiinnostavaa, tosin ei epäkiinnostavaakaan.
Usein kiinnostavat ihmiset on nimenomaan jo vähän vanhempia ja elämää eläneitä, siis ne jotka ylipäätään ovat kiinnostavia. Suurinta osaa ihmisistä en itse koe mitenkään erityisen kiinnostaviksi - enkä tarkoita nyt seksuaalista ta romanttista kiinnostusta, vaan ihmisenä. Itse olen ihaillut aina joitain nimenomaan jo vanhempaan ikään päässeitä ihmisiä, nuoret on harvoin kovin kiinnostavia ihmisiä. Hauskaa seuraa kyllä, elleivät ala vollottamaan ja avautumaan kuvitellen olevansa Maailman Ainoita.
Yksinkertaisesti vanhemmilla ihmisillä on yleisesti ottaen enemmän elämänkokemusta joka on kiinnostavaa. Nuoremmilla saattaa joskus olla ymmärrystä ja tietoa sekä osaamista joka on kiinnostavaa ja joka tekee jopa ihmisestä itsestään kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Ei me taideta nähdä enää. Ei sua taida edes kiinnostaa nähdä mua.
Tämä fakta mun täytyy vain hyväksyä. Ehkä jossain on intohimoinen ja arvostava mies mua varten. Vetovoima, tunteet ja halut kohdaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttunut näkymättömäksi.
Noin käy useimmille siinä vaiheessa, kun ikä alkaa nelosella. Nuoremmista jaksetaan vielä olla jollain tavalla kiinnostuneita. Heihin liittyy vielä jotain epämääräistä täyttymätöntä lupausta ja mysteeriä sen suhteen, että millaisia heistä tulee, mitä saavuttavat, kenen kanssa pariutuvat, saavatko lapsia, mihin päätyvät, miten heidän elämänsä tulee menemään. Nelikymppisten elämä on jo urautunut, heistä ei huo'u eteenpäinmeno, he ovat jos enimmät saavutuksensa saavuttaneet ja todellisen luontonsa paljastaneet, heidän viattomuutensa ja raikkautensa on jo ohitettu.
Jos säilyttää uteliaan, myönteisen, hyvällä tavalla lapsenmielisen asenteen, loistaa kaiken ikää kuin tähti taivaalla. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleeton asia. Oletteko huomanneet miten ketju hiljenee siihen aikaan kun peruspäivätyöläisten työt oletettavasti loppuu. Mennään juuri sitä hetkeä kun ollaan kotimatkalla töistä. Itse ulkoilin 5 tuntia ja ruoan jälkeen tulin taaskin toteamaan kaipaajien lähteneen töistä.
Kyseessä voi olla myös kuntouttava päivätoiminta.
Itse veikkaan joutilaita kotirouvamammoja. Kuluttavat aikaa palstoilla riidellen kun tenavat koulussa ja äijä töissä. Sit alkaa hulina kun porukat kotiutuu ja pitää laittaa netti kiinni. Sivusta.
Kuinkahan paljon sellaisia Suomessa on? Tiedän tasan yhden. Kenelläkään tavallisella perheellä ei ole sellaiseen edes varaa.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en ihan usko olevani näkymätön, vaikka ikää jo lähempänä 50 kuin 40. Ehkä olen välillä huvittava pikemmin kuin seksikäs, mutta näkymätön, nope.
Ei täältä. Viimeisin minulta oli
muutaman hymiön sikermä
tunteja sitten.
Ei apinaemojit tai T-jutut.
-Eepä vain-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sie ja mie, yhteinen tie💙🤍💙
Ei kai tää oo sun murre?
Murre makaa tossa lattialla. Ja kyllä vain on !
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa nähtäisiin edes vilaukselta. Odotin niin pitkäänkin, enkä haluaisi taas pettyä.
Näiden tähtien alla, sua rakastamalla..nm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennää jonnee kattelee toisiamme silmiin ja piteleen käsistä T!
Ja lopuksi suudellaan?
Niin, mutta eihän se mikää loppu oo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä fakta mun täytyy vain hyväksyä. Ehkä jossain on intohimoinen ja arvostava mies mua varten. Vetovoima, tunteet ja halut kohdaten.
Ei sua varten ole ketään, ei sua kukaan huoli, tyhmä olet ja lihava!
Ei paineita, vaikka ei nähtäis.
Tavallaan kaipaan sitä, kun roihusi ja oli ainakin haaveissa mahdollisuus, että tulisi me. Kaipaan myös ihmistä, johon rakastuin. Varmaan lopun ikääni, koska en päässyt häntä, hänen lämpöään ja yhteyttämme kokemaan. Jos se olikin illuusiota, tunteet eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua varten ole ketään, ei sua kukaan huoli, tyhmä olet ja lihava!
Ok. Heido👏
Vierailija kirjoitti:
tipu💕
Milloin nähdään?
Jännästi menee nyt arkiset asiat niin, että nekin estää näkemisen. Ehkä se tarkoittaa jotain, tai sitten ei. Aika näyttää.
💙😘