Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1901)
Tämä on ollut erittäin todellista. Ja aitoa myös. En suostu ajattelemaan tästä mitään negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko palstalaiset rakkauteen?
Nykyisin enemmän kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo aika paljo jutskii ku tunnistin täält jäbii.
Mene nyt kille kiltisti nukkumaan, niin ei kiukuta aamulla.
Miks kiusaatte mua? Mitä pahaa mä oon teille tehny?
Sähän tota tuut aloittamaan. Ketään ei oikeasti kiinnosta tippaakaan ja yrittävät saada sut tajuamaan että ole hiljaa, ei kuulu tänne tuo.
Yleinen neuvon: Jos et pidä jostain, kohdista henkistä väkivaltaa kohteeseen, niin ehkäpä se siitä tajuaa olevansa epäsuosiossa. Jos silti kohde näyttäytyy jollain tavalla jatka henkistä väkivaltaa, lisää sanoja kuten esim: Kuinka se kehtaa? Eikö se oikeesti tajua? Onko se tyhmä?
Varoitus: Älä missään nimessä opettele sietämään omia ikäviä negatiivisia tunteita, mitkä kohdistat kohteeseen. Älä missään nimessä anna kohteesi olla rauhassa (voi alkaa kuvitella itsestään liikoja) Äläkä missään nimessä myönnä kenellekään ääneen, että et pidä kohteesta.
Jos sulla on tollasia tunteita, niin miksi et ilmaise niitä suoraan kohteelle? Miksi et tehnyt sitä alunalkaen?
Sinä se tässä tyhmä olet.
Se kertoo peilille ne ajatukset ja tunteet joka päivä.
Ai että, tuhkimo prinsessan vastine taisi kolahtaa ku piti poistaa. Ei hätää, mä en jaksa poistella teidän viestejä, saatte pitää viestinne 😘
Ps. Tää on anonyymi palsta, millane itsetunto pitää olla, että jotkut viestit menee ihon alle? Ellei sitten viesti ole ihan aidosti oikeasti sellainen minkä kohde tajuaa, iha kuin irl tapahtuva piilovittuilu.
Ei ehdi. Katon dokkaria dinoista ja tipuista.
Tänään juteltiin jälleen kerran matkustamisesta ja kerroin, että Japani on taas listalla. Ranskaan matkaavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nimilista muistutti siitä, miten lapsena olin mummun kanssa nimisillä. 1800-luvulta olevan kaappikellon naksutus kuului vaan hiljaa taustalla.
Miten ollaan nimisillä? Vai tarkoititko nimiäisiä eli nimenantotilaisuutta?
En, vaan tarkoitin nimenomaan sitä, että ollaan nimisillä. Leikissä on kyse siitä, että sovitaan jokin kirjain ja ehkä se otetaanko miehiä vai naisia, ja sitten kumpikin yrittää listata niin monta kyseisellä kirjaimella alkavaa nimeä kuin muistaa. Nimen pitää löytyä almanakasta. Voidaan myös sopia jokin aika, vaikkapa 5 minuuttia. Lopuksi aletaan vuorotellen luetella nimiä. Jos sanottu nimi löytyy toisenkin listasta, molemmat vetävät sen yli. Voittaja on se, kumman listaan jää enemmän nimiä, joita toinen ei ollut keksinyt. Voi olla myös almanakkaan kuulumaton nimi, jos se on kummankin tuntema, eli joko yhteinen tuttu tai kotimainen julkisuuden henkilö. Ulkomaisia nimiä ei voitu ikinä mummun kanssa ottaa, koska eihän hän osannut vieraita kieliä eikä olisi ollut keinoa tarkistaa asiaa. Kotimainen nimipäiväkalenteri oli puolueeton tuomari. Saatettiin olla esimerkiksi kolmesta poikki, eli useammalla kirjaimella pelattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin enemmän kuin koskaan ennen.
Uskon vain siihen mitä olen kokenut ja nähnyt. Rakkauteen en, mutta seksiin viinaan väkivaltaan, selkäänpuukotukseen, kaksnaamasuuteen, pienen pieneen joukkoon hyvää Ja siihen pieneen joukkoon ei kuulu ainuttakaan miestä, pari naista itseni lisäksi.
Haluaisin painautua sun syliin joka ilta ja nukahtaa siihen tuntien sut itseäni vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me taideta nähdä enää. Ei sua taida edes kiinnostaa nähdä mua.
Tämä fakta mun täytyy vain hyväksyä. Ehkä jossain on intohimoinen ja arvostava mies mua varten. Vetovoima, tunteet ja halut kohdaten.
Niin on! 🌞
Mies joka saa pelkällä katseella syttymään💛
Tarvitaan kuitenkin myös kiinnostuneisuuden osoitusta, aktiivisuutta, luotettavuutta, arvostusta yms.yms.
Sinä def oot mun tyttö siitä Emman ja Matildan biisistä.
Ja sori kun en ole oikein ehtinyt tänne nykyisin. Mutta vieläkin tulet mieleeni päivittäin. Välillä saatat pyöriä mielessä enemmänkin. Mutta oikeasti, ja vihdoin rehellisesti, voi sanoa, että nykyisin kaipaus ei vie enää paljoa aikaa. Tervettä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me taideta nähdä enää. Ei sua taida edes kiinnostaa nähdä mua.
Kyllä mua kiinnostaisi.
Miten näytät tämän hänelle?
Sä kattosit mua! Suoraan ja toisen kerran sillain syrjäkarein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kaipaan sitä, kun roihusi ja oli ainakin haaveissa mahdollisuus, että tulisi me. Kaipaan myös ihmistä, johon rakastuin. Varmaan lopun ikääni, koska en päässyt häntä, hänen lämpöään ja yhteyttämme kokemaan. Jos se olikin illuusiota, tunteet eivät.
Tässä on mennyt niin kauan aikaa, että en ole valitettavasti enää se sama ihminen, ja tunteetkin on kadonneet. Vielä kun pääsisi tältä palstalta pois.
Eli monia vuosia. Ihminen ei ihan puolessa vuodessa kovinkaan paljoa muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano kulta jotain, mitä vain me kaksi tunnistetaan
"
[...masennus...]
"
Voi vttu. Nyt ei sanat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin painautua sun syliin joka ilta ja nukahtaa siihen tuntien sut itseäni vasten.
Tämä kai on monen haave/tavoite.
Vierailija kirjoitti:
En enää omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tipu💕
Milloin nähdään?
Mulle sopii melkein aina, paitsi oon nyt flunssassa niin ei kannata
Uskotko rakkauteen vai pitääkö mun kävellä uudestaan ohi
Niinpä, sitä tarvitsee niitä alamäkiä ja epäonnistumisia, että oppii pyrkimään eteeenpäin ja voittamaan vastoinkäymiset, sillä niitähän elämässa riittää.Sitten voikin nauttia elämästä 😁
sivu