Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51288)
Oltiin kuin yö ja päivä. Ehkä siksi suhtauduit varovasti, enkä minä koskaan uskonut sanoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kuin yö ja päivä. Ehkä siksi suhtauduit varovasti, enkä minä koskaan uskonut sanoihisi.
Tekosyiden keksijät ovat alinta kastia 🖕
Ei minulla ole syytä moittia häntä.
Vieläkö sä pidät musta vaikka mulla onkin toisinaan tällänen väittelevä luonteenlaatu?😅🥹
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se poistaminen stanan anaalineitsyt n*ekerin p*rskarva!
Sulla on kyky harkita, mitä kirjoitat. Käytä sitä.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Onhan se inhottavaa kun te nunnat ette etene missään ruikutatte vaan päivät pitkät täällä palstalla. Ja joku toinen on iskenyt kuin sika limppuun ja homma etenee kokoajan 😍😜 suosittelen teillekin antamisen kokeilua kerran 10vuoteen niin ehkä ne kaivatut lämpenis nopeemmin 😍😜
Tulehan tänne niin sulle nunnat näytän.😌
Vierailija kirjoitti:
Onhan se inhottavaa kun te nunnat ette etene missään ruikutatte vaan päivät pitkät täällä palstalla. Ja joku toinen on iskenyt kuin sika limppuun ja homma etenee kokoajan 😍😜 suosittelen teillekin antamisen kokeilua kerran 10vuoteen niin ehkä ne kaivatut lämpenis nopeemmin 😍😜
Toiset lähestyy yläkautta, toiset alakautta ja kolmannet rinnan mitan päästä. Paras reitti on suoraan sydämeen.
Sivu
Alateitse on toki helpoin ja vaatii vähiten kapasiteettia.
Vierailija kirjoitti:
😅👍
Sekin ois hyvä ymmärtää, että kaikki eivät halua heitä lähestyttävän ja sit ihmisillä on tunteita, joita ei voi vivusta kääntää pois. Toisin on teillä, jotka hoidatte kaiken patukoitse.
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu :D Joskus se alateitse ei olekaan helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Oleeton asia. Oletteko huomanneet miten ketju hiljenee siihen aikaan kun peruspäivätyöläisten työt oletettavasti loppuu. Mennään juuri sitä hetkeä kun ollaan kotimatkalla töistä. Itse ulkoilin 5 tuntia ja ruoan jälkeen tulin taaskin toteamaan kaipaajien lähteneen töistä.
Kyseessä voi olla myös kuntouttava päivätoiminta.
Mä en jaksais enää ajatella, haluan vaan pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävis kans tää kaivatun kanssa. Pidetään ekaks hauskaa ja mietitään sitten vasta.
Olen pieni porsas 🐖 joka ajelehtii avaruudessa 🌌
Ikävääni ei kuulu seksin nälkä.Kaipaan sitä kokonaisuutta joka olet miehenä.Kaikkea sitä mitä kaksi sielua voi jakaa keskenään,kaikki ne tunteet ja myllerrykset.
Älkää alkako jankkaamaan ,että seksi kuuluu suhteeseen ja ei kuulu ja kuuluu.....MINUN mielestä toki kuuluu mutta se ei ole ensisijaista kun toista kaipaa.
😊
Vierailija kirjoitti:
Sekin ois hyvä ymmärtää, että kaikki eivät halua heitä lähestyttävän ja sit ihmisillä on tunteita, joita ei voi vivusta kääntää pois. Toisin on teillä, jotka hoidatte kaiken patukoitse.
Hieno prolatiivi. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävis kans tää kaivatun kanssa. Pidetään ekaks hauskaa ja mietitään sitten vasta.
Oon ajatellu jo enemmän kuin 6 ihmistä koko elämänsä aikana. Seuraavana on vuorossa viina, tupakka ja villit naiset.
On duuneja joissa työaika 8h, mutta työt saa tehtyä neljässä tunnissa.