Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1599)
Oleeton asia. Oletteko huomanneet miten ketju hiljenee siihen aikaan kun peruspäivätyöläisten työt oletettavasti loppuu. Mennään juuri sitä hetkeä kun ollaan kotimatkalla töistä. Itse ulkoilin 5 tuntia ja ruoan jälkeen tulin taaskin toteamaan kaipaajien lähteneen töistä.
Vierailija kirjoitti:
Oleeton asia. Oletteko huomanneet miten ketju hiljenee siihen aikaan kun peruspäivätyöläisten työt oletettavasti loppuu. Mennään juuri sitä hetkeä kun ollaan kotimatkalla töistä. Itse ulkoilin 5 tuntia ja ruoan jälkeen tulin taaskin toteamaan kaipaajien lähteneen töistä.
On duuneja joissa työaika 8h, mutta työt saa tehtyä neljässä tunnissa.
Oltiin kuin yö ja päivä. Ehkä siksi suhtauduit varovasti, enkä minä koskaan uskonut sanoihisi.
Antin tempaisu oli liian iloista tänne ilmeisesti 😍😜 jotakuta alkoi nyppii
Lopeta se poistaminen stanan anaalineitsyt n*ekerin p*rskarva!
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kuin yö ja päivä. Ehkä siksi suhtauduit varovasti, enkä minä koskaan uskonut sanoihisi.
Tekosyiden keksijät ovat alinta kastia 🖕
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö sinä ovelle, joka on aikaisemmin vedetty nenäsi edessä kiinni?
En tiedä. Ehkä jos sitä ovea raotettaisiin niin voisin uskaltaa. Tai oikeammin se pitäisi avata kokonaan ja kutsua sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyiden keksijät ovat alinta kastia 🖕
Ei minulla ole syytä moittia häntä.
Vieläkö sä pidät musta vaikka mulla onkin toisinaan tällänen väittelevä luonteenlaatu?😅🥹
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se poistaminen stanan anaalineitsyt n*ekerin p*rskarva!
Sulla on kyky harkita, mitä kirjoitat. Käytä sitä.
Sivu
Onhan se inhottavaa kun te nunnat ette etene missään ruikutatte vaan päivät pitkät täällä palstalla. Ja joku toinen on iskenyt kuin sika limppuun ja homma etenee kokoajan 😍😜 suosittelen teillekin antamisen kokeilua kerran 10vuoteen niin ehkä ne kaivatut lämpenis nopeemmin 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Onhan se inhottavaa kun te nunnat ette etene missään ruikutatte vaan päivät pitkät täällä palstalla. Ja joku toinen on iskenyt kuin sika limppuun ja homma etenee kokoajan 😍😜 suosittelen teillekin antamisen kokeilua kerran 10vuoteen niin ehkä ne kaivatut lämpenis nopeemmin 😍😜
Tulehan tänne niin sulle nunnat näytän.😌
Vierailija kirjoitti:
Toiset lähestyy yläkautta, toiset alakautta ja kolmannet rinnan mitan päästä. Paras reitti on suoraan sydämeen.
Sivu
Alateitse on toki helpoin ja vaatii vähiten kapasiteettia.
Vierailija kirjoitti:
😅👍
Sekin ois hyvä ymmärtää, että kaikki eivät halua heitä lähestyttävän ja sit ihmisillä on tunteita, joita ei voi vivusta kääntää pois. Toisin on teillä, jotka hoidatte kaiken patukoitse.
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu :D Joskus se alateitse ei olekaan helpointa.
Rimpuileminen on jo käynnissä.