Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15635)
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nähny mua viimeaikoina? Mua ilahduttais jos oot, pelkään et unohdat mut jos ei nähdä.
Olen. Lauantaina prismassa.
Et sä kyl taida täällä olla
Et mene minnekään. Kaikki on vielä kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Taivas lientelee, yö saapuu. Ethän sulje sydäntäsi kokonaan.
En sulje edes osittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nähny mua viimeaikoina? Mua ilahduttais jos oot, pelkään et unohdat mut jos ei nähdä.
Olen. Lauantaina prismassa.
😅
Sydämeni on sinulle avoinna.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on koettu jo. Valutettu viemäriin, häädetty ja häpäisty. Mitään kokemisen arvoista ei ole, turhaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Kaikki ketjun mammat tunnisti itsensä :D
Sehän on niin subjektiivinen näkemys itse kunkin upeus, ettei voi ikinä tietää mitä ihmiset noilla jutuilla tarkoittaa.
Google suositteli hetki sitten IS-artikkelia Emiliasta, joka kokee olevansa erityisen kaunis. Itselleni taas ei olisi tullut mieleenkään, että otsikon perusteella avatun linkin takaa paljastuu niin tavallinen naama.
Eli mikäpä kukaan on sanomaan? Makuja on monia, ja toisen tavis on toisen kaunis. Toisen mitäänsanomaton on toisen upea.
Piti tsekata tuo juttu. No joo, sanoisin että on kauniimpi kuin ihan tavis. Sellainen 8+ puhtaasti ulkonäön puolesta, tosin kunnon hymyä ei näkynyt missään kuvassa. Mutta nuo hänen ajatukset ja itsensä pitäminen erityisen kauniina oli luotaantyöntävää. En kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kännykän datan perusteella en oo poistunu kotoa lauantaina, sen verran vähän askelia. Aa se tais olla se päivä kun väsytti vaan järkysti.
Kiva että sulla sentään on mahdollisuus siihen. Että voit sanoa olemustasi elämäksi. Kaikki ei voi. Valita. Edes.
A, tiedän ettet ota muhun yhteyttä vaikka sulla olisi mun numero suoraan edessäsi. Tunnen sut. Enkä itsekään sitä tee kun seuraukset olisi mitä olisi. Haluan sulle hyvää ja se ei olisi hyvää. Tai siinä olisi liikaa vaikeuksia. Eikä kukaan halua vaikeuksia ihmiselle, josta välittää. Toivottavasti tiedät miten tärkeä oot mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Kaikki ketjun mammat tunnisti itsensä :D
Sehän on niin subjektiivinen näkemys itse kunkin upeus, ettei voi ikinä tietää mitä ihmiset noilla jutuilla tarkoittaa.
Google suositteli hetki sitten IS-artikkelia Emiliasta, joka kokee olevansa erityisen kaunis. Itselleni taas ei olisi tullut mieleenkään, että otsikon perusteella avatun linkin takaa paljastuu niin tavallinen naama.
Eli mikäpä kukaan on sanomaan? Makuja on monia, ja toisen tavis on toisen kaunis. Toisen mitäänsanomaton on toisen upea.
En kestä tuota artikkelia 💀
Hän on pikemminkin komea! :D - (aiempi sivusta)
Voisin jopa kiinnostua...
jos en olisi lukenut artikkelia. 😂
Menen kassien pesulle, sitten nopsasti cittariin ja ohikulkiessa oluelle. Hyvät yöt kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on koettu jo. Valutettu viemäriin, häädetty ja häpäisty. Mitään kokemisen arvoista ei ole, turhaa kaikki.
Miksi olisi?
Etsikää Tampereella luonnosta maalattuja kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Voih, höpönassu🤗
Sullakin vaan tämmönen julkinen show päällä. Höpöhöpö. Hoovee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykän datan perusteella en oo poistunu kotoa lauantaina, sen verran vähän askelia. Aa se tais olla se päivä kun väsytti vaan järkysti.
Kiva että sulla sentään on mahdollisuus siihen. Että voit sanoa olemustasi elämäksi. Kaikki ei voi. Valita. Edes.
Tuun hakemaan sut