Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15633)
Vierailija kirjoitti:
Sait mut tajuamaan tänään, että käsitin väärin ja kuvittelin liikoja.
Mulla oli just tänään tämä sama
Noihin jäähyväisiin olisi kiva saada aina jotain tunnistetta mukaan. Minulta ne eivät ole, vaikka tiedostan, ettei tänne voi ikuisiksi ajoiksi jäädä.n
Tarvitsen sinua ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis lopettamassa? Sano tunnistein. Ei ole kiva mennä nukkumaan epätietoisena.
En oo lopettamassa mitään ja sanon sitten kun olen jos olen. Yritän vaan henkisesti hyväksyä tämän asian. Olen hyväksynyt sen niin monta kertaa.
Kesä tuo olon että haluaisi nauttia siitä ja sen sellaista. Oon ollut liian väsynyt elämään niin pitäisi yrittää elää taas ehkä. Tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea nainen.
Kaikki ketjun mammat tunnisti itsensä :D
Sehän on niin subjektiivinen näkemys itse kunkin upeus, ettei voi ikinä tietää mitä ihmiset noilla jutuilla tarkoittaa.
Google suositteli hetki sitten IS-artikkelia Emiliasta, joka kokee olevansa erityisen kaunis. Itselleni taas ei olisi tullut mieleenkään, että otsikon perusteella avatun linkin takaa paljastuu niin tavallinen naama.
Eli mikäpä kukaan on sanomaan? Makuja on monia, ja toisen tavis on toisen kaunis. Toisen mitäänsanomaton on toisen upea.
Upeus on kyllä paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaankaan toista monesti saati isosti tunteitani. Yhden kerran varovasti tunnustellen annan jotain ymmärtää ja mikäli en saa vastakaikua, vaikenen iäksi. Sitä varmemmin näin mitä suurempi tunne. M45
Tämmönen tilanne vaatis sen sellasen ”Minun käyttöopas” tekeleen, jotta vastapuoli tietäisi missä mennään. Ei minullekaan tunteiden sanoittaminen ole kovin luontevaa - tosin ikä tuo mukanaan kehitystä tässä asiassa. Se tuo asenteen mitä menetettävää tässä on. Jos toinen ei vastaa tunteisiin niin sitten asia on niin. Saa olla pettynyt ja surullinen. Pakko tai pakottaminen ei kuulu näihin välittämis-ihastumis juttuihin.
se onkin sitten eri juttu jos tilanne jää epäselväksi: jotain on selvästi ilmassa, aistittavissa, mutta tilanne ei etene. Syystä tai toisesta. Itse en enää halua millään lailla jotain trauma-haava-pelastan sinut suhdetta draamoineen ja tunnevuoristoratoineen. Tasaista, hyväksyvää, luotettavaa ja niiden takia helppoa yhdessä olemista. Ja kyllä tunteistakin on välillä osattava puhua.
Sivusta. Kyllä, vaan kun toinen osapuoli lähtökohtaisesti omien mielikuviensa pohjalta luo tilanteen, johon reagoitaessa myönteisesti ja heittäytymällä mukaan ja altistamalla ittensä siihen, niin sitten vedetään hätäjarrusta ja rangaistaan, tämä vesittää luottamusta ja aiheuttaa varautuneisuutta.
En tietenkään paljasta mikä Hiekka on.
Iltaa taas.
"Naisen mieli" on moniuloinen käsite, joka kattaa naisen kokemusmaailman, ajattelun ja tunne-elämän. Siihen vaikuttavat sekä biologiset tekijät, kuten elämänkaaren mukanaan tuomat hormonaaliset muutokset, että yksilölliset psykologiset ja sosiaaliset taustat. [1, 2]
Tässä on aihepiiri jaettuna keskeisiin osa-alueisiin selkeässä muodossa:
Tunne-elämä ja vuorovaikutus: Naiset suuntautuvat usein vahvasti sosiaalisiin suhteisiin ja kommunikaatioon. Empatia, kyky lukea tunnetiloja ja tarve läheisyydelle ovat keskeisessä roolissa naisen kokemusmaailmassa.
Biologiset ja elämänkaaren muutokset: Hormonaaliset vaihtelut vaikuttavat naisen mielialaan elämän eri vaiheissa, kuten kuukautiskierrossa ja vaihdevuosissa. Esimerkiksi vaihdevuodet voivat tuoda mukanaan uudenlaista kypsyyttä ja itsetuntemusta.
Stressinhallinta ja kuormitus: Naiset kantavat usein tutkitusti enemmän henkistä kuormaa (ns. mental load) esimerkiksi arjen pyörittämisestä ja ihmissuhteiden ylläpitämisestä. [1, 2, 3]
Tulisit vaikka perässä. Onhan noita paikkoja maailmassa, joissa voi jutella.
Olipa ihana ensimmäinen kunnon kesäpäivä kun aurinko hyväli ihoani. Pisamat nousivat jo pintaan. Turhaan yritin hieroa niitä pois kasvoiktani, ei ne olleet kärpäsen kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nähny mua viimeaikoina? Mua ilahduttais jos oot, pelkään et unohdat mut jos ei nähdä.
Olen. Lauantaina prismassa.
😅
Mä näin kaivatun Citymarketissa
Tänään yritin vähän hakea halausta. Joko sä oot maailman surkein lukeen toisen kehonkieltä tai sitten ohitat sen tietoisesti. Siihen mä oon törmännyt aika monta kertaa. Eipä sillä, olis vaan ollu käyttöä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tajusit päin seiniä enkä edes ymmärrä, mistä kierrokset syntyivät.
Syystä syntyivät kierrokset, etkö tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Et sä kyl taida täällä olla
Olen jossakin muualla ja kaikkialla enkä missään. Haluaisin olla kanssasi.
Jos ei ole tarvetta, ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa taas.
"Naisen mieli" on moniuloinen käsite, joka kattaa naisen kokemusmaailman, ajattelun ja tunne-elämän. Siihen vaikuttavat sekä biologiset tekijät, kuten elämänkaaren mukanaan tuomat hormonaaliset muutokset, että yksilölliset psykologiset ja sosiaaliset taustat. [1, 2]
Tässä on aihepiiri jaettuna keskeisiin osa-alueisiin selkeässä muodossa:
Tunne-elämä ja vuorovaikutus: Naiset suuntautuvat usein vahvasti sosiaalisiin suhteisiin ja kommunikaatioon. Empatia, kyky lukea tunnetiloja ja tarve läheisyydelle ovat keskeisessä roolissa naisen kokemusmaailmassa.
Biologiset ja elämänkaaren muutokset: Hormonaaliset vaihtelut vaikuttavat naisen mielialaan elämän eri vaiheissa, kuten kuukautiskierrossa ja vaihdevuosissa. Esimerkiksi vaihdevuodet voivat tuoda mukanaan uudenlaista kypsyyttä ja itsetuntemusta.
Stressinhallinta ja kuormitus: Naiset kantavat usein tutkitusti enemmän henkistä kuormaa (ns. mental load) esimerkiksi arjen pyörittämisestä ja ihmissuhteiden ylläpitämisestä. [1, 2, 3]
Iltaa taas. Jos sulla ei ole mitään omaa sanomista terveisten muodossa niin anna olla.
Näitä löytää jokainen googlaamalla silloin kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sait mut tajuamaan tänään, että käsitin väärin ja kuvittelin liikoja.
Eikö ookkin kiva palata maan pinnalle? Tajuta että on täysin out of league tiettyjen kanssa? Semmonen kotoinen olo, että mitäpä tässä nyt luulemaan, nykyisessäkin tasossa riippuu säälillä, ja puoliksi tuurilla, muuten mitään asiaa minnekään.
Nn?